< 16 >

744 40 12
                                    

Предупреждавам в главата има смут, тези които не понасят могат да пропуснат, а за останалите приятно четене 🔞🔞🔞

                                •••°°°•••°°°•••°°°•••°°°•••

Гледна точка Чонгкук:
След като го завих тръгнах към кухнята, правейки топъл шоколад и взимайки нещо за хапване. След което се върнах и го вдигнах настанявайки го в скута си, за да го стопля, казвайки му:
- Ужасно си премръзнал май ще трябва да те стопля. - след казаното го притиснах повече към себе си. Взех една ягодка и я потопих в сметаната и я насочих към сочните му устни . Той я отхапа толкова секси и усетих че "малкия Куки" се събужда желаейки неговите устни по него. Бях се отплеснал в мислите си и го нацапах. Погледнах го беше толкова сладък със сметаната по устни си исках да ги опитам.
- Техьонг изцапал си се - прокарах пръста си през устните му разделечавайки ги една от друга, а той ме гледаше с големите си невинни очи. Започнах да свалям ръката си към гърдите му , усетих колко бързо тупти сърцето му за това продължих надолу. Започнах да се приближавам, докато не докоснах тези прелестни устни.

Неутрална гледна точка:
Първоначално Техьонг се стресна от неговото действие, но постепенно започна да се отпуска в силните му ръце. Техьонг преметна единия си крак намествайки се на издутината му. Чонгкук обви ръцете си около дупето му стискайки го. Тае започна да стене измежду целувката, отърквайки се грубо в члена му.
- Техьонг сигурен ли си... - попита с леко притеснение.
- Искам те - прекъсна го.
След като чу това, Чонгкук ги преобърна, така че той да бъде отгоре. Той заключи устните им в нежна и изпълнена с любов целувка, но постепенно се превърна в страстна. Започна борба за надмощие, като езиците им се преплетоха. Чонгкук прокара ръката си под блузата му, карайки го да изстене. Отделяйки се един от друг, Кук нападна врата му, започвайки да го хапе и засмуква грубо. За няколко секунди дрехите на Тае си намериха място на земята оставайки го по боксерки. Направи едно рязко движение заставайки над Кук и започвайки да разкопчава ризата му оставяйки леки целувчици по врата му. Започна да слиза надолу минавайки с език по гърдите и плочките му и засмука зърната му, щом стигна до колана му започна да го откопчава. Щом Кук остана по боксерки, Таехьонг прокара езика си по плата оставайки няколко целувчици. Хвана със зъби ластика на бельото му и гледайки го в очите ги свали надолу. Започна да облизва и засмуква главичката на члена му, мина с език през цялата му дължина и рязко я напъха в устата си. Засмукваше всеки един сантиметър от него. Чонгкук беше на предела си затова избута главата му и с едно движение ги преобърна и без да пита навлезе рязко в него. Техьонг изстена силно от болката, защото все още беше девствен ( е вече не е😂)
- Ти девствен ли си? - попита с въпросителна нотка в гласа
- Ммм...да - каза изчервявайки се и отмествайки погледа си.
Чонгкук хвана брадичката му и каза:
- Хей, няма от какво да се притесняваш, радвам се че аз  съм ти първия.
След това впи устните им една в друга, започвайки да се движи бавно и внимателно. С всеки тласък забързваше и стоновете от удоволствие се усилваха. Кук уцели специалната му точка спечелвайки си силен  стон. Тае уви крака около кръста му увеличавайки удоволствието им и след още няколко такива тласъка и двамата свършиха едновременно Техьонг на корема  си, а Чонгкук надълбоко в него. След което Кук се строполи до него, придърпа го в обиятиятията си и се пренесоха в страната на сънищата.

                                  •••°°°•••°°°•••°°°•••°°°•••
Първо: Съжалявам, ако има правописни или граматически грешки.
Второ: Това е първия ми смут, който пиша харесва ли ви?
Благодаря на всички, които четат историята, обичам ви💓🅾️🅱️💓

Truth or dare ( k.th + j.jk )Where stories live. Discover now