Гледна точка на Техьонг:
Седяхме на обичайното си място до ограда, кога чух до болка познат глас:
- Тете - обръщайки се, се затичах към него скачайки му на врата.
- Марк- бях увил крака около кръста му, а той бе обвил ръце около талията ми, гушкайки ме.
- Я виж колко си пораснал само. - каза усмихвайки ми се.
- О брат, как си. - каза Хоби, идвайки до нас и Марк ме пусна, прегрегръщайки го.
- Добре, ами вие как сте ? - попита, разрошвайки косата ми, след което постави ръка на раменете ми.
- Добре, но ти кога се върна ? - попита го Хоби.
- Вчера.
- Защо не ни каза, можехме да дойдем да те посрещнем на летището ? - попитах го аз.
- Защото исках да ви изненадам.
- Успя - казахме аз и Хоби в един глас.
- Радвам се и мога ли да попитам нещо ?
- Да.
- Кое е онова момче, което ме гледа злобно ? - попита, а аз и Хоби се обърнахме, поглеждайки към момчетата и тога видях Чонгкук.Гледната точка Чонгкук:
Както най - спокойно си седяхме и си говорехме, някой извика Тае, той се обърна по посока гласа и се затича към него прегръщайки го, след като и Хоби го видя се отправи към тях с огромна усмивка.
- Не мога да повярвам та това е Марк. - каза Джин.
- Кой ? - попитах, не отделяйки поглед от случващото се.
- Един стар приятел. - каза Чим, подсмихвайки се. От тук и да исках не можех да чуя нещо, но ми бе достатъчно да видя усмивката на Тае, за да разбера, че е щастлив. Усещах, как леко по - леко ревноста започна да ме завзема, когато тоя Марк ли къв беше там, разроши косата на Техьонг и си сложи ръката на рамене му. Какво си позволяваше? Все още замислен не забелязах, че се бях втренчил в тях и те ме гледаха, след което Тете се затича към мен.
- Чонгкуки - каза, увивайки ръчичките си около вратът ми, а аз погледнах надолу към него, виждайки голямата му усмивка. - Ела да те запозная с някого. - каза, хващайки ръката ми и повеждайки ме към Марк и Хоби. - Куки това е Марк, Марк това е гаджето ми Чонгкук.
- Приятно ми е, Марк. - каза, подавайки си ръката към мен, усмихвайки се мило. Аз обвих едната си ръка около Тае придърпвайки го към мен и поех ръката му, усмихвайки се фалшиво.
- И на мен.
- Чакай това там Чим и Джин ли са ?
- Мхммм
- Оле, момчета що седите там елате. - извика Марк, след което до нас дойдоха Джин и Джимин, които също го гушнаха.
- Не мога да повярвам, че си се върнал ! - каза Чим.
- И аз не мога да повярвам, че се върнах.
YOU ARE READING
Truth or dare ( k.th + j.jk )
FanfictionИ всичко започна от една игра - истина или предизвикателство Където шест момчета отиват на откриването на бара на Юнги и от там започна всичко. ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Боли, когато виж...