Гледна точка Чонгкук:
Представях си, как чукам бясно Техьонг за трети път, бях се надървил и вдигнах ръка, за да помоля да отида до тоалетната. След като ме пуснаха с бързи крачки тръгнах натам. Почти бях стигнал, когато видях как Тейонг притиска Техьонг в стената. Техьонг се опитваше да го отблъсне, но той се притискаше все повече към него. Той започна да поставя гнусните си устни по врата му, притискайки ръцете му в стената. Това ме извади извън контрол и се спуснах към тях. Отскубвайки Тейонг от него го обърнах към мен, стоварвайки юмрука си в челюстта му. Продължих да го налагам, докато той не се стовари на пода. Това ми подейства отрезвително, надигнах глава поглеждайки към Тае, който се беше присвил и беше скрил лицето си в дланите си. Раменете му се тресяха леко, което ми подсказваше, че ридае. Спуснах се към него, поемайки го в обиятията си и го понесох извън училище, поставяйки го на една от пейките в двора, след което седнах до него. Изпуснах лека въздишка, след което погледнах към него, виждайки го как гледа към земята, хапейки розовите си, подпухнали устни. Повдигнах леко брадичката му, поглеждайки в насълзените му очи, болеше ме като го виждах такъв.
- Техьонг този нещастник нарани ли те, отивам да му доразбия мутрата! - казах, изправяйки се и тръгвайки към входа, но преди да направя и първата крачка усетих захвата около китката си.
- Не ме оставяй сам. Достатъчно му беше, не искам да си навличаш неприятности зареди мен.
- Бебчо ще смажа фейса на всеки, който се опита да те нарани, ти заслужаваш да усещаш и изживяваш единствено и само любов.
- Твоята любов ?
- Ако я искаш и ти е достатъчна - казах, навеждайки се целувайки го нежно. Бяхме се отдали на докосванията на другия, загубили представа за времето, докато не чухме тихи кикотения около нас. Отделих се от меките му устни, израмжавайки срещу петимата натрапници.
- Какво правите по дяволите тук?
- А вие Ромео - каза Джимин, подсмихвайки се иронично.
- Успокояваме се.
- Защо? Какво е станало - попита ме Хосок
Разказах им всичко, което видях.
- МОЛЯ! АХ ТОЗИ МАЛЪК...АГХ...ЩЕ ГО СМАЧКАМ. - каза Джин нахъсано, тръгвайки с бойна крачка.
- Чакай Джине - каза Тае ставайки и хващайки го за ръката - Чонгкук достатъчно го подреди, няма нужда и ти да го правиш. - каза гледайки го с големите си очи.
- Оххх...добре, ама следващия път няма да му се размине. - каза махайки с пръст напред назад.
- Няма да позволя да има следващ път - казах приближавайки се до тях и обвивайки ръка около раменете на Тае. - Но сега искам да ми разкажеш всичко, което се е случило. - той ме погледна плахо, след което кимна с глава. Всички се настанихме на пейката, чакайки го да ни разкаже...
STAI LEGGENDO
Truth or dare ( k.th + j.jk )
FanfictionИ всичко започна от една игра - истина или предизвикателство Където шест момчета отиват на откриването на бара на Юнги и от там започна всичко. ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Боли, когато виж...