< 41 >

377 25 2
                                    

Първа част:

Гледната точка Чонгкук:
Вече в къщи аз се качих в стаята си затръшвайки вратата, мятайки се на леглото. Бях потънал в мислите си, не осъзнавайки кога сънят бе завзел умът ми.

Седях на една поляна, доката лекия ветрец галеше косата ми, както си седях чух, как някой вика името ми:
- Чонгкук - обръщайки се, забелязах познатата фигура на Техьонг, който седеше и ми се усмихваше. Той започна да се приближава към мен, сядайки на зелената трева.
- Защо си разстроен ?
- Не съм.
- Защо си мислиш, че ще ме излъжеш ?
- Агх просто...имам чувството, че ще те загубя. - казах отделяйки поглед от него и поглеждайки в далечината.
- Защо си мислиш така ?
- Защото откакто се появи Марк ти се промени.
- Може да съм се променил, но това не означава, че съм спрял да те обичам. - каза хващайки брадичката ми и завъртайки главата ми, свързвайки погледите ни, но преди да съчетае устните ни той се изправи, поглеждайки ме с подигравателна усмивка.
- Пхахаха ти наистина ли си помисли, че те обичам - но преди да успея да кажа, каквото и да е до Тае се появи друга фигура, която го целуна. Гледах ги с разширени очи, питвайки се да спра сълзите си. След като се отделиха той каза:
- Използвах те само докато него го няма, но след като се върна вече реших, че не си ми от полза, така че забрави за мен, както аз забравих за теб. - и това вече беше края всички сълзи, които се опитвах да не позволявам да излязат на бял свят, започнаха да се спускат по двете ми страни. Той ( Техьонг ) хвана ръката на Марк, тръгвайки си и оставяйки ме съвсем сам.
- Не, не, не, подяволите не Техьонг върни се - но сякаш той изобщо не ме чуваше.

- Техьонг - и тогава се събудих целия облян в пот и сълзи, мъчейки се да възвърна нормалното си дишане. Имах нужда от чаша вода, затова се изправих от леглото, запътвайки се към кухнята.

Гледната точка Джимин:
Както си говорехме в хола забелязах как Чонгкук минава  покрай нас.
- Чонгкук - повиках го още няколко пъти, но той сякаш изобщо не ме беше чул , затова се изправих и тръгнах след него. Щом влязох в кухнята забелязах как се опитва да пие вода, но ръцете му треперят. Лицето му беше пребледняло със засъхнали сълзи, изглеждаше като призрак. Приближих се към него, взимайки чашата и оставяйки я на плота, след което го хванах за раменете и разстърсвайки го.
- Чонгкук подяволите, успокой се и ми обясни, какво се е случило.
- Аз...аз сънувах кошмар Чим. - след като чух това си отдъхнах.
- Добре, искаш ли да ми разкажеш, какво сънува? - след като той кимна аз заострих уши, чакайки го да започне.
- Сънувах как съм на една поляна, докато познат глас незапочна да ме вика. Аз се обърнах и пред мен стоеше Тае, тогава той седна. - докато го чаках да продължи забелязах, как в очите му се заформят сълзи. - Той ме попита, защо съм разстроен, а аз му отговорих, че ме е страх да не го загубя. Той ми каза, че дори Марк да е тук той ме обичал, но преди да се целунем дойде той ( Марк ) и Техьонг се отдръпна от мен, почвайки да се смее и ми каза, че ме е използвал само, докато Марк се върнал, след което си тръгнаха и аз се събудих - след като каза и последната дума повече не можа да се сдържа и пусна сълзите си на свобода. Отидох до него прегръщайки го, но след няколко секунди се отделих от него, отивайки към хола, за да си поговоря с Техьонг...

  •••°°°•••°°°•••°°°•••°°°•••°°°•••°°°•••
Хей съжалявам, че не обновявах почти цял месец, но никакво муза не ме ловеше. Какво мислите за главата? Благодаря на всички за 9 хил + четения много ви ОБИЧАМ❤🅾️🅱️🔐🌍

Truth or dare ( k.th + j.jk )Where stories live. Discover now