1879, Mystic Falls, Virginia
Vladimir :
Mystic Falls e un loc bun pentru noi.. mă gândeam să mergem în Transilvania, România, dar e mult mai bine aici. Inelele pe care le avem , le purtam pe degetul mic, de la mâna stângă. Sunt de femeie.
Odată ajunși în Mystic Falls, ne-am căutat un loc unde să locuim.
Andrew s-a uitat pe poza cu cele 4 fete care ne-au schimbat viața și pe spatele ei era o adresă.Ne-am îndreptat spre Str. Stigoilor , nr 666.
Acolo ne-a întâmpinat o doamnă bătrână de 91 de ani. Era o femeie drăguță, cu un zâmbet permanent pe buze ! Ne-a primit fără niciun comentariu , s-a uitat la noi, după ne-a privit inelele.Doamna Hilda : Știam că o să veniți! Am văzut în globul meu. Inelele... nepoatele mele au fost ucisede Demoni..nenorociții! După ce mi-au ucis sora....
Vladimir : Sunteți sora Reginei vampir? Sunteți și dumneavoastră vampir?
Doamna Hilda : Vampir nu! Vrăjitoare, da! Nici sora mea nu a fost Vampir.. Regele Vampir s-a îndrăgostit de ea, iar ea de el! O iubire care dura o eternitate dacă Demonii... sora mea i-a dăruit Regelui Vampir 4 fete frumoase, 4 gemene...
Andrew : Din ce cauză s-a pornit Războiul?
Doamna Hilda : Regele Demon s-a îndrăgostit de sora mea . El a renunțat la nemurire pentru a fi împreună cu ea , însă sora mea era deja mușcată. Ea , de foame, a sărit la gâtul lui și l-a omorât pe loc. Fratele lui a căutat răzbunare și a fost ucis împreună cu soția lui de sora și cumnatul meu înainte ca să fie arși pe rug de oameni. Ei mi-au dăruit inelele lor mie înainte de moarte, și eu le-am înmulțit!
Luca : Regele Demon, avea copii?
Doamna Hilda : Da! Mama lui fiind o muritoare, a murit la nașterea lui, însă tatăl lui a avut cea mai mare grijă de el. Numele lui e Jacob.După ce ne-a povestit cum a început războiul ditnre Vampiri și Demoni, doamna Hilda ne-a luat inelele, le-a băgat într-o pungă și ne-a dăruit altfel de inele.. inele de bărbat, cu o piatră albastră la fel ca cea de pe inelele pe care le aveam de la fete! Piatra conținea raze de lună plină, care ne proteja de soare!
CITEȘTI
Vampiri contra Demoni (VOL. I)
VampireTotul începe când 4 fete se mută din New York în orașul Mystic Falls. Lor li se pare un oraș plăcut, frumos și liniștit, dar nu știu că acel oraș era blestemat de 131 de ani ! De cine vor alege să se îndrăgostească: Vampiri sau Demoni? Iubirile d...