Sol:
-N-am mai ieșit cu un băiat de 3 ani! Nu mă așteptam ca Victor să mă placă!
-De ce nu te-ar place, ai ochii verzi!
-Și Eva are ochii verzi!
-Da , dar tu esti mai specială!
-Arăt bine?
-Arăți genial!Devin ciudată când vorbesc cu reflecția mea din oglindă... bine, ciudat e că eu stau in aceasi casă cu Luna si Vanessa, și totuși vorbim pe cameră în fiecare seară.Bine că ieri, Luna a rămas acasă cu Luca, Vanessa s-a dus la Andrew, iar eu încă sunt acasă. Aștept să vină Victor. Nu aud gălăgie din camera Lunei! Înseamnă că dorm.. oare unde o fii Victor? Trebuie să îi dau mesaj .
Am coborât repede și l-am întâlnit pe Victor la ușă cu un mare buchet de trandafiri pe care nici eu nu îl puteam tine.Victor: Regina mea, megem?
Sol: Unde mergem?
Victor: Mai întâi pune trandafirii în apă, și după îți voi spune.Am pus trandafirii într-o găleată cu apă și m-am întors la Victor.
Sol: Deci...unde mergem?
Victor: Hai să mergem!
Sol: Nu imi spui unde mergem?
Victor: Nu ar mai fi surpriză..
Sol: Bine!Victor m-a luat de mână, m-a sărutat și am plecat. De data asta nu venise cu motorul , ci cu un Porche negru matte. Am mers ceva, dar într-un final am ajuns la destinație. Era o piscină, plină cu lumânări și petale de trandafiri. O masă pe care puteam observa o sticlă cu vin de un roșu aprins, două pahare și un bilețel.
Sol: E .. uimitor! Nu pot să cred!!!
Victor: E o nimica toata! Tu ești uimitoare!
Sol: Te iubesc, Victor!
Victor: Și eu te iubesc!!După ce m-a sărutat, m-a luat de mână și mi-a dăruit un cadou.
Victor: Hai să înotăm!
Sol: Nu am costum de baie!
Victor: Deschide cadoul!În cadou era un super costum de baie. M-am dus la toaletă, și am luat acel costum de baie pe mine. Avea un decolteu mare care îmi scotea sânii în evidență, iar culoarea neagru mă făcea și mai slabă decat eram. Când am ieșit, Victor a rămas blocat pentru câteva secunde.
Victor: Arăți wow! Uimitor! Wow!
M-am înroșit. Se uita la mine ca la o regină! El era într-o pereche de bermude si avea tricoul pe el. Când si-a dat tricoul jos, am rămas fără cuvinte! Avea corpul bine lucrat la sală, pătrățele lui îmi atrăgeau atenția! M-a prins de talie , m-a sărutat și după am sărit în piscină. Am înotat separat, după Victor s-a apropiat de mine, m-a prins de talie și a început să mă sărute.
Victor[șoptind]: Trebuie să îți spun ceva..
Sol: Spune!
Victor: Promiți să nu țipi, să nu fugi..
Sol: Nu îmi spune că ai iubită...
Victor: Nu! Ascultă-mă doar!Victor mi-a povestit lucruri care îmi păreau ireale... mi-a povestit despre prima lui iubire, demoni, vampiri.. despre cum are 149 de ani, nici decum 18... Nu credeam că există vampiri sau demoni . M-am îndepărtat de el.. Am ieșit din piscină, m-am dus , m-am schimbat și am vrut să plec, speriată.
Victor: Sol, te rog! Nu pleca!
Sol: Lasă-mă!
Victor: Sol.... te rog... Sol!M-am întors cu spatele la el, dar nu am făcut niciun pas! Nu puteam pleca, nu îl puteam lăsa! De ce am reacționat așa? Îl iubesc! Poate să fie și vârcolac! Nu îl voi părăsi!
M-am întors cu fața la el, m-am apropiat , l-am prins de mână și m-am uitat fix în ochii lui.Sol: Nu te părăsesc! Teiubesc, Victor! Chiar nu îmi pasă că ești vampir sau altceva! Tu esti iubitul meu și voi rămâne cu tine până la sfârșitul vieții mele!
Victor: Sol! Eu te iubesc cel mai mult! Sunt îndrăgostit de tine! Nu m-am mai îndrăgostit de 131 de ani! Te iubesc cu toată ființa mea! Esti aleasa mea! Inelul te-a ales pe tine! Inima mea te-a ales pe tine! Nu te voi părăsi niciodată!
Sol: Mușcă-mă! Vreau să fiu cu tine o veșnicie!
Victor: Nu asta vreau!
Sol: Eu te implor! Fă-o!
Victor: Ca să devi vampir , trebuie să te mușc, să bei sânge de vampir.. după ce vei bea sangele de vampir vei leșina ,iar după trebuie să bei sânge uman pentru a iți potoli foamea!
Sol: Fac tot ce e nevoie! Pentru tine fac orice!
Victor: Nu vreau să faci orice pentru mine! Nu vreau sa mori pentru mine!
Sol: Nu o să mor..
Victor: Trebuie să porți inelul pe deget.. si să nu îl dai jos niciodată ! Și stai departe de Alexander, Paul, Robert și Jacob! Ei sunt demoni!
Sol: Îți promit!Victor a luat sticla cu vin. În ea defapt era sânge uman. Un domn a venit si a strâns în urma noastră. Noi am urcat in mașină și am mers acasă la Victor. Acolo, ne-am dus în dormitorul lui, și am început să o facem încet. Mi-am dezvelit gâtul, iar el si-a infipt colții. Durea puțin , dar a devenit plăcut. Mi-a oferit sânge de vampir, care nu era atât de rău la gust, însă am leșinat pe loc. Când m-am trezit, el era lângă mine. Mi-a oferit sânge uman pe care l-am băut instantaneu. Eram vampir, eram a lui Victor și eram foarte fericită! Îl iubesc atât de mult, iar de acum vom fi împreună o eternitate.
CITEȘTI
Vampiri contra Demoni (VOL. I)
VampireTotul începe când 4 fete se mută din New York în orașul Mystic Falls. Lor li se pare un oraș plăcut, frumos și liniștit, dar nu știu că acel oraș era blestemat de 131 de ani ! De cine vor alege să se îndrăgostească: Vampiri sau Demoni? Iubirile d...