~ Inițierea p1 ~

100 4 0
                                    


Am simțit o respirație rece la gâtul meu.  "Nu țipa!"

M-am întors, dar nu vedeam nimic, decat doi ochii roșii... aceași ochii pe care i-am văzut în colț mai devreme.
M-a prins de mână și m-a dus jos la lumină.
Era Vladimir...avea încă ochii roșii și era plin de sânge la gură.

Eva : Ce dracu cauți în casa mea, în podul meu? Ce vrei de la mine? SPUNE!!!!!!
Vladimir : Nu țipa!
Eva : Țip! Țip că vreau fiindcă sunt în casa mea!

M-a privit în ochii și am adormit .

Vladimir :

Nu plănuiam să mă îndrăgostesc...au trecut 131 de ani de când am pierdut marea mea iubire... dar au trecut anii.. ea nu mai e lângă mine... și simt.. simt ceva pentru Eva! Și știu că e iubire. De când m-a lăsat să intru în acea seară la ea în casă,  m-am dus pe fiecare seară și am privit-o dormind dintr-un colț,  iar câteodată mă îndreptam spre patul ei și o mângâiam pe cap.  Azi la școală m-am panicat când am văzut că nemernicul de Jacob s-a așezat lângă ea! Voiam să îl omot pe loc , însă nu o puteam face! Nu acolo!
M-am dus la ea acasă, m-am urcat în pod și am așteptat-o! Mi-era foame, însă nu o puteam mușca pe ea .. nu așa. 
După ce am adormit-o privind-o în ochii, am luat-o în brațe și am dus-o în camera ei și am asteptat să se trezească. Trebuie să o fac să pară că a visat! Nu trebuie să știe ce sunt eu!

Eva :
M-am trezit cu o durere de cap groaznică , de parcă fusesem lovită. Vladimir stătea lângă mine.. m-am ridicat și m-am îndepărtat.

Vladimir : Ești ok?
Eva: Mă doare capul! Tu.. tu erai în pod!!
Vladimir : Pod? Eu am venit acum o jumătate de oră.. Am ciocnit,  am strigat, dar nu erai pe nicăieri. Te-am căutat peste tot , dar erai de negăsit..După am văzut trapa de la pod deschisă și scările.. Am urcat acolo și erai leșinată..Am vrut să chem ambulanța, dar ești bine
Eva : Dar.. dar..
Vladimir: Chem ambulanța?
Eva : Nu.. Nu!! Cred că... A fost un coșmar...tu ce cauți aici?
Vladimir : Am venitîmi cer scuze pentru azi..ca nu am vorbit deloc cu tine! Am fost nesimțit..  ce zici.. mâine vrei să iesim? Pot veni si prienele tale.. prietenii mei vor le cunoască!
E

va : Sigur...

Vladimir s-a uitat la mine și m-a sărutat ușor pe obraz, după a plecat. Mi-am pus mâna pe obraz și am simțit un fior..Fiorul asta nu l-am mai simțit de când m-am îndrăgostit prima dată de Adam acum 3 ani...  m-am îndrăgostit... uneori mi se părea că îl văd noaptea, că mă mângâie... doar în visele mele îmi imaginam.  Sunt sigură că el nu simte ceea ce simt.
E destul de întuneric.. mâine am școală și după întâlnire.. Trebuie să dau mesaje.. sau mai bine dau mesaj pe grup. Mult mai simplu.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Vampiri contra Demoni (VOL. I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum