CAP 16

60 4 2
                                    


Vanessa: Ce cauți aici?
Andrew: El de caută aici?

SOL:

M-am ridicat nervoasă de pe canapea împreună cu Luna și ne-am îndreptat spre ușă.  Acolo , Andrew țipa la Vane, iar ea plângea.  M-am uitat la Vane și l-am plesnit tare pe Andrew.  Paul era foarte slăbit,  avea nevoie de odihnă . Andrew a încercat să intre în casă să îl scoată pe Paul,  dar Luna nu i-a dat voie.

Luna: Asta e casa mea și nu ești bine venit aici!
Andrew: Un demon nu are ce căuta cu voi! Nu are ce căuta lângă Vane...
Vanessa: Acum îți pasă?
Andrew: Vane ..
Paul: Când tu te lingeai cu iubita ta apărută din morți,  eu am renunțat la nemurire pentru dragoste...
Andrew: Cum de nu ai murit,  șobolanule?
Vanessa [nervoasă] : Șobolan ești tu! A RENUNȚAT LA NEMURIRE PENTRU MINE, PENTRU CĂ EL MĂ IUBEȘTE, NU  CA TINE! Se vede că stai prost cu mirosul...altfel simțeai că el este un vampir acum!
Andrew: Vampir? Ai transformat un demon în vampir?
Sol: Ia mai du-te dracu că deja ne-ai plictisit.  Rămâi cu tarfa ta! Ai pierdut fată frumoasă ...
Luna: Iar Paul știe să o iubească!

I-am trântit ușa în nas si m-am întors către Paul. El plângea pentru că o vedea pe Vanessa plângând.  Simțeam... Simțeam că el chiar o iubește.  Am sunat-o pe Eva,  iar ea a venit cu...Adam?
Vanessa ne-a povestit tot! Cum de două tarfe au reușit să dezbine două cupluri? Muream de nervi,  dar mă bucuram să o văd pe Eva mult mai fericită alături de prima ei iubire.  Eram putin dezamăgită din cauza că nu ne spusese de la bun început,dar mă simțeam cu o piatră luată de pe inima știind că ce credeam despre Adam e fals. El nu e un băiat rău, el nu e traficant..  e doar un băiat îndrăgostit.
Au rămas la noi. Eva și Adam au dormit în camera mea, Paul în camera Vanessei,  Luna in camera ei, iar eu...eu îl așteptăm pe Victor.  Îmi era teamă să nu fi apărut Jennie...aproape mă apuca plânsul până când am auzit soneria.  La ușă era Victor.  Am sărit în brațele lui și l-am sărutat.

Sol: Am crezut că nu mai vii... Ca nu mă mai iubești!
Victor: Iubita mea cu ochii de smarald,  de ce gândești asta?
Sol: Îmi Promiți că nu mă vei părăsi?
Victor: Nu iti promit! ÎȚI JUR!

Mi-am pupat și îmbrățișat prietenele și am plecat spre noua mea viață și noua mea casă.  Victor m-a invitat în casă,  dar după m-a luat în brațe și m-a trecut pragul că peo mireasă . Avea o casă imensă, superbă.
Mi-am dus bagajul într-o cameră, iar Victor m-a chemat la cină.  Când am terminat de mâncat, am strâns masa si am spălat vasele. Am auzit ciocănind la ușă și am tresărit.  Victor a venit lângă mine și m-a sărutat.

Victor: Haide să vedem cine ne deranjează prima seară împreună!

Când am deschis ușa, am rămas înțepenită .  Era chiar Jennie,  dar era schimbată față de cum arăta în poză. Avea părul negru, scurt și avea un breton. Era într-adevăr foarte frumoasă, mult mai frumoasă decât îmi imaginam, mult mai frumoasă decât în poză.

Jennie: CUCU BAU!Victor: Ce cauți aici ?Jennie : Ghicește !Victor: Ti-am spus și azi! Noi doi nu vom mai fi împreună! Nu și după ce m-ai mintit,  după ce am suferit atât după tine!Jennie: Pot să întru?Victor: NU!Jennie: Nu?!?Victor: Uită-te bine l...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Jennie: CUCU BAU!
Victor: Ce cauți aici ?
Jennie : Ghicește !
Victor: Ti-am spus și azi! Noi doi nu vom mai fi împreună! Nu și după ce m-ai mintit,  după ce am suferit atât după tine!
Jennie: Pot să întru?
Victor: NU!
Jennie: Nu?!?
Victor: Uită-te bine la fata aceasta!
Jennie: Mă uit..
Victor: Ea e Soledad! Sol a mea! A MEA! Pe ea oiubesc și o voi iubi o eternitate! Poate că Vladimir și Andrew le-a acceptat pe Madison și pe Bella inapoi,  dar eu nu! Nu renunț la Sol! Te voi ajuta să luptăm contra demonilor,  dar nu te voi mai lăsa în viața mea!
Jennie: Deci să înțeleg că ai găsit o nouă iubire... te felicit! Nu ești un laș,  nu ești un nemernic! Nu renunți la ceea ce te-a făcut să treci peste durere și nu te întorci la durere ! Stiam din prima zi că ești un bărbat adevărat! Ai grija de ea! Te merită, iar tu o meriți!
Sol: A fost un test?
Jennie: Putem spune și așa scumpa mea! Îți mulțumesc că si grijă de el!
Sol: Mereu!
Jennie: Spune-mi despre Paul!
Sol: El.. A renunțat la nemurire pentru prietena mea, Vanessa! Pentru că o iubește! E vampir acum!
Jennie: Paul mereu a părut un om rău, dar mereu a fost bun! Ne va ajuta să luptăm contra demonilor,  sunt sigură! Noapte bună și să vă iubiți,  să vă bucurați de iubirea voastră!
Sol&Victor: Noapte bună!

Am rămas uimită! Jennie nu e rea, e o fată minunată! Cel mai mult mă bucur că Victor mă iubește și nu a renunțat la mine! Îl iubesc atât de mult!
Am mers în dormitorul lui , m-am așezat cu capul pe pieptul lui și am adormit .

Vampiri contra Demoni (VOL. I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum