Eva: Imposibil! Nu poate fi el! Nu acum când sunt fericită!
Vanessa: Evaaa!!! A cui e vocea?Eva: ADAM!
Vanessa: ADAM?!?
Eva: Am inima ruptă în 2. Nu mai suport! Cum sa fie el? De ce acum când sunt fericită, Adam și mama îmi distrug orice urmă de fericire?
Vanessa: Sunt aici cu tine! Luna și Sol sunt aici! Suntem aici pentru tine și nici mama ta , nici Adam nu îți pot lua fericirea!
Eva: Sunt Vampir... aș putea să..
Vanessa: Să îi omori? Ai înnebunit? E mama ta..
Eva: Mi-ai citit gândurile.. Si eu pot face asta.. e bun.. pot să santajez lume cu puterea asta!Convorbire telefonică
Vladimir: Eva, iubita mea.. ești bine?
Eva: Sunt bine...
Vladimir: Nu pari.. ce s-a întâmplat...
[Eva i-a povestit tot, iar Vladimir s-a enervat]
Vladimir: Adam? Nu se va mai apropia de tine! Tu nu îi mai aparții! Tu esti a mea si nimeni nu se va atinge de tine! Cât despre mama ta, nu are decât să vină! O voi face să înțeleagă ce fată minunată are! Vane, știu că ești acolo! Ai grija de ea...vor veni și Sol cu Luna! Te iubesc, Eva!
Eva: Și eu te iubesc și îți mulțumesc pentru tot!
Apel închisVanessa: Vladimir te iubește mult!
Eva: Și eu îl iubesc! El e totul pentru mine! Nimeni nu poate să îi ia locul!
Vanessa: E cineva la ușă!
Eva: Poate sunt fetele!
Vanessa: Mă duc să deschid.Vanessa s-a ridicat de pe canapea și s-a dus să deschidă ușa. La ușă nu erau fetele , ci o persoană neașteptată.
Vanessa: Ce cauți aici?
Jacob: Dă-te din calea mea , fata roz.Acesta o împinge pe Vanessa , care se lovește foarte rău la spate. Întră în casă fără niciun bun simț și se duce direct în sufragerie, unde Eva încerca să mai rețină niște formule pentru chimie. Îi ia cartea din mână și o strânge de braț. Vanessa îl sună pe Vladimir și îl cheamă urgent.
Jacob se uită la Eva cu 2 perechi de ochii negrii și începe să zâmbească malefic.Jacob: Ridică-te în picioare!
Eva: Poftim? Dă-mi drumul la mână, mă doare!
Jacob[țipând]: Am zis să te ridici!
Eva: Nu vezi că am piciorul rupt? DIN CAUZA TA, IDIOTULE!
Jacob: Vii cu mine în secunda asta sau te omor!
Eva: Să mă ce?
Jacob: Dacă nu poți fi a mea, nu vei fi a nimănui!
Eva: Ești țăcănit! Dă-mi drumul [și îi trage o palmă cu toată puterea ei, de îi întoarce capul]
CITEȘTI
Vampiri contra Demoni (VOL. I)
VampireTotul începe când 4 fete se mută din New York în orașul Mystic Falls. Lor li se pare un oraș plăcut, frumos și liniștit, dar nu știu că acel oraș era blestemat de 131 de ani ! De cine vor alege să se îndrăgostească: Vampiri sau Demoni? Iubirile d...