"Luna : Eva, vin-o repede! Sol și Vanessa au dat drumul la broaște...."
CUM DRACU SĂ DAI DRUMUL LA BROAȘTE? Bine ... sună ceva făcut de mine :)))). Dar probabil ele nu au dat drumul să se distreze... Si păcat, chiar voiam să tai broaște!
Eva : Băi, ce dracu ați făcut?
Vanessa : Broaștele nu au dreptul să moară!
Eva : Eu voiam să tai broaște!
Vanessa : Pentru că tu nu ai suflet!
Eva : Iar tu nu ai creier, idioato! Iar tu , Sol, de ce ai ajutat-o?
Sol : Eu voiam să o opresc... Nu știu de unde a apărut asta cum că și eu am dat drumul broaștelor!
Luna [râzând] : Taci dracu din gură ! Tu când vezi animale în ananghie, le salvezi..
Sol : M-ai prins..
Prof[panicat] : Ce Dumnezeu s-a întâmplat aici....? BROAȘTELE!!!! BROAȘTELE MELE !!!! UNDE SUNT BROAȘTELE MELE????
Iris : Uitați una acolo!
Prof: Prindeți-mi BROAȘTELE! IMEDIAT!Ale dracu de broaște ! Numai după ele nu alergam eu ! Din 30 , eu am reușit sa prind 5... Doar eu. Vlad și prietenii lui le-au prins pe celelalte 25! WOW! Cred că au mai alergat si alte broaște de au reușit să le prindă pe toate. Domnul Clarson era roșu de nervi și mai avea puțin și făcea spume la gură.
Prof[nervos] : Cine Doamne iartă-mă a dat drumul broaștelor mele?
Sol și Vanessa s-au ridicat în picioare și au început să se bâlbâie.
Eva[nepăsătoare] : Eu!
Prof : TU?
Eva : Sunt Eva Jackson! Trebuia să îmi fac simțită prezența aici , nu? [râde] Dacă nu îmi încep prima zi de liceu făcând probleme, degeaba ! Trebuie să mă simt bine, nu?
Prof[țipând] : DETENȚIE! 1 ORĂ DE DETENȚIE DUPĂ ȘCOALĂ!
Eva[râzând] : Doar o oră?
Prof[nervos] : 3 ore detenție! Zi mersi ca nu te duc la director,e prima zi aici și nu te pedepsesc rău!
Eva[ridicând tonul] : La director mă duceți atunci când bat , înjur sau omor pe cineva, ne-am înțeles domnul Broască? Acum , dacă îmi permiteți, părăsesc ora asta de rahat! Mi s-a scârbit de ora de Biologie!Am ieșit trântind ușa!
Eva[vorbind singură] : Auzi la el... Să mă ducă la director! Ce prost! Nu mai dau pe la orele lui! HMM... Ghiozdanul e în clasă! Rahat!
M-am întors înapoi, iar proful număra broaștele.
Eva : Sunt toate?
Prof[calm] : Da.. poți rămâne la oră!
Eva : Nu , mersi! Am venit să îmi iau ghiozdanul!
Prof : Detenție...
Eva : Da , da ! Detenție după ore! Bine ! Pa!
Prof : Ce fată încăpățânată! Cele 3 fete.. bănuiesc că o cunoașteți .. ați venit de la același liceu!
Sol : Așa e ea!
Luna : De mică e așa!
Vanessa : Dar e o persoană bună!
Luna : De exemplu...
Sol : psst... Nu îi spune de broaște!
Vanessa : De exemplu, niște golani s-au luat de mine , iar Eva trecea prin zonă și i-a bătut măr...
Prof : Să continuăm.. broaștele...Eva[gândind] : Prost om! Proastă clasă! Ce m-a enervat! Broaștele alea ! Jur că acum chiar îmi pare rău că nu le-am dat eu drumul! Le aruncam pe geam! Le duceam în WC și trăgeam apa după ele!
CITEȘTI
Vampiri contra Demoni (VOL. I)
Про вампировTotul începe când 4 fete se mută din New York în orașul Mystic Falls. Lor li se pare un oraș plăcut, frumos și liniștit, dar nu știu că acel oraș era blestemat de 131 de ani ! De cine vor alege să se îndrăgostească: Vampiri sau Demoni? Iubirile d...