Luna:
Nu pot să dorm. Mă gândesc la Sol...Mă gândesc la Luca...oare mă va părăsi pentru Emma!??
Trebuie să ies, să mănânc ceva.. pe lângă pod știu că voi găsi cu siguranță o cină . Am nevoie să vânez, să mă nu mă mai gândesc.Ajunsă la pod, am găsit un drogat care nu o mai ducea mult, deci să am poftă. După ce m-am ospătat, m-am așezat pe o bancă. În spatele meu am simțit pe cineva. Când m-am întors , în spatele meu era o fată drăguță, brunetă cu ochii verzi... era chiar Emma. M-am ridicat nervoasă , simțeam că vreau să o lovesc. M-a luat de mână și m-a privit în ochii.
Emma: Luna! Nu îți face griji... nu trebuie să reacționezi așa! Înțeleg că îți este teamă că îl voi lua pe Luca, dar nu o voi face! El e îndrăgostit de tine, iar eu de asemenea sunt îndrăgostită de un alt bărbat, Edward! Calmeaza-te , te rog!
Luna: Sunt calmă... de ce ești aici?
Emma: Am venit la tine acasaacasă și te-am văzut plecând...Am venit după tine! Luna... TREBUIE să le convingi pe prietenele tale să luptați contra Demoni. Stiu ca unul dintre ei e de partea noastră, dar vor mai veni! Nu vom lupta doar noi... vor mai veni întăriri...Stiu că Vladimir și Andrew au gresit cand au terminat relațiile cu Eva și Vanessa... însă sunt sigură că Adam o iubește pe Eva și Paul pe Vanessa! Ce spui...Mă vei ajuta să le conving să lupte?
Luna: Vom lupta, fără dar și poate! Jacob voia să o omoare pe Eva! Ii vom ucide pe toți! Vom lupta și vom ajunge învingători!
Luca: Și vom trăi o eternitate împreună!
Emma: Exact! Voi doi formați un cuplu minunat!
Luna: Luca , m-ai speriat! Eram concentrată...
Luca: Iubita mea se pregătește de război...dar înainte de război vom petrece împreună ! Mulțumesc Emma pentru că ai vorbit cu ea! Noi vom pleca! Ai grija de tine!
Emma: Și tu de Luna! E o minunată prințesă războinică! Vom învinge cu siguranță cu ea și prietenele ei în armata noastră !Emma a plecat, iar Luca m-a luat de mână și am urcat in mașina lui.
Luna: Unde mergem?
Luca: La mine acasă... încă nu sunt pregătit să îl văd pe Paul acolocă vampir..
Luna: Te vei obișnui cu el! Petrecem, nu?
Luca: Cu siguranță!Ajunși acasă la Luca, am început să ne dezbracăm și am ajuns în dormitorul lui. Ne-am distrat toată noaptea. De dimineata, am plecat acasă împreună cu el. Acolo i-am găsit pe toți vorbind. Eva discuta cu Paul despre cum a încercat Jacob să o omoare, Adam le povestea lui Victor, Vanessei și lui Sol cât de greu am a să fi închis pe nedrept. Când ne-au văzut, au tăcut.
Pe ușă au intrat Madison, Bella, Emma și Jennie împreună cu 2 băieți necunoscuți și cu Vladimir si Andrew. Adam a luat-o pe Eva în brațe, iar Paul a luat-o pe Vanessa de mână. Vladimir și Andrew s-au uitat nervoși și deranjați de ceea ce vedeau.. Ne-am așezat toți . Emma ne-a făcut cunoștință cu iubitul ei, Edward și iubitul lui Jennie, Daniel.Bella: Eu și Madison ne cerem scuze pentru...
Eva: Nu e nevoie.. Ne-ați deschis ochii ...
Vladimir: V-au deschis ochii..
Emma: Bella! Suntem aici pentru altceva... Luna, ,te rog!
Luna: Vom lupta contra Demonilor! Nu vreau să aud "NU"! Dacă eu lupt, vă vreau lângă mine! Deci..
Paul: Nu am să refuz ! Toată viața mea am crezut că Vampirii sunt cei răi, și am crezut prost ! Regele Demon merita să moară...el mi-a ucis părinții ! Voi lupta contra Demoni, îi voi face să plătească!
Adam: Eu mă răzbun, pentru răul făcut Evei... chiar dacă acel Jacob e mort ...
Valdimir: Eu am salvat-o pe Eva..
Luna: De fapt noi! Vladimir, taci dracu odată!
Sol: Mă bag!
Vanessa: Nu spun Nu!
Eva: Clar am nevoie să lupt!
Jennie: PERFECT!
Bella: Demonii se strâng.. Paul, ne poți spune, te rog ce știi?
Paul: Alexander este acum căpetenia! Cel mai rău... A chemat ceimai puternici și antrenați demoni. Nu aupierdut niciun război, dar pe acesta nu îl vor mai castiga! Le știu strategia!
Bella: Edward și Daniel au chemat și ei întăriri. LUCIFER vă va antrena! Vom fi pregătiți de orice!Vom câștiga! NIMENI NU NE POATE ÎNVINGE! SUNTEM PUTERNICI!
Eva:
A trecut anul școlar. Am trecut în clasa a 12-a. Am reușit să îi iertam pe cei ce ne-au gresit . Avem 4 prietene noi. Eu si Adam suntem bine, la fel si Paul cu Vanessa. Demonii i-au jurat răzbunare lui Paul pentru trădare, dar nu ii pasa atâta timp cât e împreună cu fata visurilor lui .
O să fie o vară lungă. Războiul se apropie, iar noi suntem pe ZI ce trece mai puternici, datorită antrenamentului si datorită lui Lucifer! Vom învinge cu siguranță !Vă mulțumesc enorm de mult că mi-ați citit cartea! Urmează să public și primul capitol din volumul 2 "DEMONI CONTRA VAMPIRI "
Vă mulțumesc enorm de mult că mi-ați fost alături 20 de capitole! Voi ce credeti? Vor câștiga Vampirii sau vor fi învinși de către Demoni ?
Veți afla în volumul 2 .
Pupici🖤
CITEȘTI
Vampiri contra Demoni (VOL. I)
VampirosTotul începe când 4 fete se mută din New York în orașul Mystic Falls. Lor li se pare un oraș plăcut, frumos și liniștit, dar nu știu că acel oraș era blestemat de 131 de ani ! De cine vor alege să se îndrăgostească: Vampiri sau Demoni? Iubirile d...