Vanessa:
Nu am stare.. Am omorât pe cineva și încep să mă tem! Nu! Nu mă tem! Am omorât pe cineva care chiar merita să moară! Viață pentru viață! Eva trebuie să trăiască, nu Jacob! Cât mă bucur că scenariul nostru a fost dus până la capăt și a fost un scenariu perfect. Trebuie să mă pregătesc de școală.. oare fetele s-au trezit?
Cobor ușor scările și mă îndrept spre bucătărie. Luna vorbea cu mama ei le whatapp.Mama Lunei este o femeie încântătoare, la fel ca și mătușa ei!
Mi-am pus cereale cu lapte și am început să vorbesc cu fetele.Vanessa: Luna, Sol... Trebuie să vă spun ceva important!
Sol: Cât de important e?
Luna: Spune!
Vanessa: Andrew mi-a cerut să mă mut cu el și o voi face!
Luna: Ne părăsești cuibul și tu?
Sol: Oooo! Fata se duce la bărbat acasă!
Vanessa: Nu voiam să plec...să vă părăsesc ..
Sol: Și eu mă mut cu Victor..
Luna: Eu glumeam. Știam că te muți. Ți-am citit gândurile! Băieții vor să ne protejeze, de aceea ne vom muta cu ei!
Sol: Și vom trăi ca niște prințese .De abia aștept să mă mut cu iubitul meu! Trebuie să mă pregătesc pentru școală. Deja sunt in întarziere.. e vineri! De când așteptam weekend-ul! Parcă săptămâna asta a durat o veșnicie! Când termin orele, Robert vine să mă ajute să împachetez. Nu vreau să le părăsesc pe fete, dar trebuie!
La școală că e ca întotdeauna.. luni trebuie să predăm proiectele la chimie și eu nu am făcut nimic.. niciuna dintre noi nu am făcut nimic... Irish nu mai are partener, dar ea oricum a făcut proiectul. E tristă, fiindcă era îndrăgostită de Jacob. Alexander, Paul și Robert se uitau urât pe noi.. Alexander a venit lângă noi și ne-a șoptit: "am aflat tot!" Ne-am speriat, dar am rămas tăcute. Sol a început să râdă.
Sol: Bun.. deci ați aflat!
Luna: Sol... ce vrei să faci?
Sol: Ați aflat că ne - am mutat cu iubiții noștri? Ce e în neînregulă cu asta?
Alexander: Știți la ce mă refer...
Vanessa: Aaa.. gata , știu! Ați aflat că nu am făcut proiectul la chimie!
Alexander: Nu.. Stai! Nu e asta!
Luna: Bine! Bine! Da, noi am fost!
Sol: Lunaaaaaa....!
Luna: Noi am furat prosoape din vestiarul vostru !
Alexander: Stai ce? Voi ați fost?
Sol: Cine altcineva?
Vanessa: Ne-ați prins!
Alexander: bufff! Cu voi nu se poate vorbi!
Sol: Ne mai vedem! Pa pa!Uf! Era cât pe aci să ne prindă! Sunt sigura ca stie ca noi l-am omorât pe Jacob.. trebuie să le citesc gândurile!
Vanessa: Să le citim gândurile!
Luna: Bună idee!Alexander: Nu cred că ele au facut-o! I
Paul: De unde știi?
Alexander : Se vedea în ochii lor că nu au fost ele... Dar Vampirii...
Paul: Ăia erau cu noi la detenție.. iar Vladimir dormea ..
Alexander: Dar Vladimir a dispărut după...
Robert: Probabil s-a dus să mănânce! Oricum..vom afla odată și odată!
Paul: Există și cealaltă variantă... accidentul!
Robert: E posibil să fi fost chiar un accident! Îl știți pe Jacob!
Alexander: Foarte ciudat.. dacă nu îi intra în inimă acea parte ascuțită de copac , supraviețuia!
Paul: Oricum... Nu putem da timpul inapoi sa îl salvăm ...
Robert: Stați cu ochii pe gagicile astea! Celălaltă e încă acasă?
Paul: Se pare că Jacob a accidentat-o grav când a lovit-o cu mașina!
Alexander: Totuși, era foarte îndrăgostit de ea!
Paul: Iar ea de vampirașul ăla nesuferit..
Alexander: Ii vom distruge!
Robert: Unul câte unul ..
Alexander: Iar premiul cel mare vor fi ele! Vor rămâne ale noastre!
Paul: Alexander e noul lider!
Alexander: Mulțumesc băieți! Trebuie să vedem dacă colegele de proiect s-au ocupat sau nu de ceea ce trebuie!
Paul: Să mergem!Vanessa: Vor să ne distrugă băieții!
Sol: Iar noi să fim premiul lor!
Luna: Doar visează! 1 s-a dus, mai avem 3 ... știți la ce mă refer!
Sol: Unul câte unulEva:
Vladimir a rămas acasă cu mine.. Nu imi place că lipsește de la școală, dar mă și bucur că îmi petrec tot timpul cu el! E cel mai minunat iubit din lume! Din nou îmi sună telefonul... număr necunoscut... Vladimir deschide ochii, îmi ia telefonul și răspunde:
Convorbire telefonică:
X: Bună, Eva!
Vladimir: Nu e Eva!
X: Cine esti?
Vladimir: Iubitul Evei... iar tu?
X: Fostul iubit al Evei!
Vladimir: Ce vrei?
X: O vreau pe ea înapoi!
Vladimir: Scuză-mă, dar ea nu se întoarce în trecut! Trăiește prezentul cu mine și își continuă viitorul tot cu mine!
X: Nu va fi așa! O să..
Vladimir întrerupte apelul.M-am uitat în ochii lui roșii... E clar că s-a enervat. S-a ridicat din pat și a plecat.
Eva[strigand] : VLAD! Întoarce-te! Unde pleci?
Nici nu îmi răspunde! Am început să plâng... de ce îmi face asta acum? Ce vina am eu că mă sună Adam? De ce mă ignoră acum știind că eu îl iubesc pe el! M-am uitat pe fereastră, iar Vladimir s-a urcat pe motor și a plecat. Am stat o oră în pat, plângând.. dintr-o dată am auzit soneria sunând. Mi-am luat cârjele și am coborât. Dacă cumva era un prieten, sau oricine altcineva nu trebuie să mă vadă pășind. Când am deschis ușa, am rămas blocată. Mi-am pierdut echilibrul și am căzut.
Eva: Nu se poate!
CITEȘTI
Vampiri contra Demoni (VOL. I)
VampireTotul începe când 4 fete se mută din New York în orașul Mystic Falls. Lor li se pare un oraș plăcut, frumos și liniștit, dar nu știu că acel oraș era blestemat de 131 de ani ! De cine vor alege să se îndrăgostească: Vampiri sau Demoni? Iubirile d...