Vanessa:
A fost o zi lungă . Nu mă gândeam că o să fac detenție, că o să pocnesc pe cineva . Eva arar fi mândră de mine. Apropo.. oare ea ce mai face?
Iau telefonul si incep un apel vocal pe wapp.Convorbire telefonică:
Evelyne🖤: Pe bune? Mor:))) chiar l-ai dat dracu pe domnul Broască?
Soledad💋: Nu doar atât! I-a dat doi pumni lui Paul de l-a amețit!
Eu: O nimica toată🤣🤣
Luna❤🌙: Să fi văzut ce șut i-a dat Sol lui Alexander în..
Soledad💋: Din instinct:)))
Evelyne🖤: Am ratat multe! Numai piciorul e de vină!
Soledad💋: Mâine trecem pe la tine!
Luna❤🌙: Apropo.... tu și Vlad?
Evelyne🖤: Da! Suntem împreună!☺
Eu:👏🏼Felicitări!
Luna❤🌙: Nu vreau să mă laud, daaaar și eu cu Luca formăm un cuplu!
Soledad💋: Reacția lui Jacob a fost una funny!
Eu: Te place tipul! S-a înnegrit tot la față!
Evelyne🖤: chicas, eu îl aștept pe Vlaidmir pentru că a promis că o să aibă grijă de mine până mă fac bine! Vă aștept mâine pe la mine! Vă pup💋
Evelyne🖤 a părăsit conversația
Soledad: Trebuie să ajungă Victor. Ieșim în oraș vă iub❤
Soledad💋 a părăsit conversația
Luna❤🌙: Luca doarme ca un îngeraș! Mă duc lângă el! Pupici Vane💋💋
Luna❤🌙 a închis apelul videoEu aștept să vină Andrew. Ne uităm la un film și după vedem dacă facem proiectul sau dormim! Sunt atât de entuziasmată că vine!
Chiar simt dragoste pentru el, cum nu am simțit niciodată pentru un băiat.
Când a sosit era foarte agitat. Avea o plasa cu ceva în ea. Nu am îndrăznit să îl întreb ce are acolo . Avea sânge la gură și tricoul rupt.
Vanessa: Ce ai pățit?
Andrew: Sunt bine
Vanessa : Arăți ca un vampir ! Iubesc orice e legat de vampiri..
Andrew: Ești fană a vampirilor?
Vanessa: Normal! Aș dori să fiu și eu vampir! Dacă ar exista...
Andrew: M-ai lăsa pentru un vampir, nu?
Vanessa: Ce ? NU!!
Andrew: Și dacă eu sunt vampir?
Vanessa: Vaaaaii! Îți dai seama ce bine ar fi? Am fi împreună o eternitate!
Andrew: De unde știi tu despre vampiri?
Vanessa: Mi-ai văzut biblioteca? E plină de cărți cu vampiri! Sunt fana lor nr.1!
Deci... ne uitam la film?
Andrew : Da
Vanessa: "Sub razele lunii pline" se numește!
Andrew: Să ghicesc.. e cu vampiri, nu?
Vanessa: Claaar!Pe tot parcursul filmului, Andrew a comentat. "Vampirii pot lua orice formă vor ei, nu doar în lilieci " , " Vampirii nu pot intra neinvitați în casă ", "Nu te transformi în vampir doar dacă ești mușcat!" , "Vampirii nu pot sta în lumina soarelui fără să aibă un obiect magic"
Andrew: Cel mai urât film! Nici măcar nu e adevărat!
Vanessa: Știi despre vampiri mai multe decât știu eu! De unde stii? Ce cărți ai citit?
Andrew: Vane.. Nu am citit nicio carte ..Andrew a început să îmi povestească tot despre viața lui! Tot ce voiam era să îmi demonstreze că nu minte!
Vanessa : Toată viața mi-am dorit să fiu vampir!
Andrew: Și vrei?
Vanessa: Mă mai întrebi?Mi-am prins părul, mi-am lăsat umărul gol ,iar Andrew s-a îndreptat spre gâtul meu.
Andrew [șoptind] : Ești sigură?
Vanessa: Da!A durut, dar a fost plăcut! Am făcut tot ritualul pentru a deveni vampir. Nu stiam că sângele poate avea un gust atât de bun!
Oare fetele știu că Andrew e vampir? Oare și iubiți lor sunt vampiri! Dar mai ales, ele știu că trebuie să ne ferim de Paul și gașca lui se Demoni?
O să vorbesc maine cu ele.. Tot ce vreau acum e să dorm in brațele iubitului meu.
CITEȘTI
Vampiri contra Demoni (VOL. I)
VampireTotul începe când 4 fete se mută din New York în orașul Mystic Falls. Lor li se pare un oraș plăcut, frumos și liniștit, dar nu știu că acel oraș era blestemat de 131 de ani ! De cine vor alege să se îndrăgostească: Vampiri sau Demoni? Iubirile d...