Eva:
M-am trezit destul de bine. Piciorul nu mă mai doare. De la puterile de Vampir m-am vindecat. Vladimir e la școală . Îmi iau telefonul și intru pe wapp. Mesaj de la mama...
Urăsc când primesc mesaje de genul de la ea.. bine , că de la moartea lui Matti numai mesaje de genul primesc de la ea! M-a umplut de ură, și nu voi scăpa ușor de otravă din inimă! Ea și tata ar trebui să mă considere moartă... uneori îmi e dor de Adam...el m-a făcut să trec peste, dar tot el mi-a distrus viața după ce au facut-o ai mei.. dependentă de droguri, băutură.. La dezalcolizare a fost groaznic... nici nu mai tin minte de ce am plâns când a intrat la pușcărie! Chiar o merita! Dar asta s-a întâmplat acum 3 ani.. mai are 2 ani de stat acolo. Nu vreau să îl mai văd sau aud de el vreodată.
Am pus telefonul deoparte, m-am ridicat din pat și am început să umblu prin casa de parca nu aveam nimic. Nu pot să dau ghipsul jos fiindcă vor veni fetele.. ele nu stiu că sunt vampir..trebuie să ascund acum cel mai mare secret al meu de cele mai bune prietene ale mele!
În frigider aveam o grămadă de mâncare, dar parca nimic nu mă atrăgea. Am deschis congelatorul, iar acolo aveam sânge, probabil pus de Vlad. Îmi potolesc foamea, mă apuc de curățenie. La un moment dat îmi aud telefonul sunând.Convorbire telefonică:
X: Alo, Eva?
Eva: Chiar eu sunt! Cu cine vorbesc la telefon?
X: ....
Eva: Ăăă? Alo? Aloo?
Apel întreruptCe ciudat! Oare cine era? Trebuie să îmi schimb numărul de telefon urgent.. dar îmi stia numele.. vocea aia îmi părea cunoscută.. sunt sigură că fetele fac mișto. Cred că o să dorm din nou, ca liliecii *glumă de Vampir *.
Vanessa:
Eram cu Andrew , iar lângă noi a venit Irish.
Irish: Ce face Eva?
Vanessa: Hmmm... bună și ție!
Irish: BUNĂ! EVA CUM E?
Vanessa: E bine. E acasă!
Irish: Îmi poți da numărul ei să vorbesc cu ea , te rog? E urgent!
Luna: Ce e urgent?
Irish: Nu te-am băgat în seamă pe tine!
Sol: Ce ai tocilaro? O cauți pe Eva să te ia la bătaie?
Irish: Îmi dai numărul ei, Vane?
Luna: Nu!
Irish: AM ZIS CĂ NU VORBEAM CU TINE! DISPARI!
Vladimir: Ce se întâmplă aici?
Irish: Eww
Vladimir: Irish, ești bine?
Irish: Mda! Vreau numărul Evei.
Vladimir: Dă-mi telefonul ...
Irish: Mersi! PaVanessa: Ciudată fată!
Sol: Ziceai că e posedată..
Andrew: Ziceai?
Vladimir: Nu pot să cred! Ce am făcut?
Andrew: Era posedată..
Victor: De Jacob!
Vladimir: Îl omor!
Luna: Ia stați puțin... voi știți că...
Luca: SHHHHHHT!!!!!! Ne aude tot liceul!
Vanessa: Nu cred...
Sol: Oh My God
Vladimir: Trebuie să tăceți...
Sol: Și voi sunteți...?
Luna&Vanessa: Da!
Mr. Scorpion: Sunteți ce?
Vanessa: Înscrise la cursul de actorie...
Mr. Scorpion: Frumos așa! Vă felicit! Acum treceți în clase că aveți ore!Suntem toate vampiri.. oare EVA? Oare Vladimir a mușcat-o? Azi merg la ea urgent!
Vreau sa vorbesc cu Eva între 4 ochii...îmi iau ghiozdanul , sun taxiul și aștept să apară.Andrew: Unde fugi?
Vanessa: La Eva!
Andrew: Vrei să te duc eu?
Vanessa: Am sunat deja taxiul.. trebuie să apară!
Andrew: Să ai grijă de tine! Te iubesc!L-am sărutat, iar fix atunci taxiul ne-a stricat momentul!
Am urcat in el. Mergea asa de lent că puteam face o veșnicie până ajungeam la Eva.
Când în sfârșit am ajuns, taximetristul s-a întors către mine și mi-a spus:Taximetrist: Ai grijă în orașul ăsta!
Vanessa: Da , da! Am mai auzit asta odată!Eva stătea în pat, citea o carte de chimie pentru proiect.
Eva:
Citeam o carte să pot face proiectul, iar la ușă a apărut Vane. Am poftit-o în casă, am îmbrățișat-o și am început să vorbim.
Vanessa: îți știu secretul!
Eva: Secret? Despre ce tot vorbești?
Vanessa: ești vampir?
Eva: Vane, tu te-ai tâmpit?Vanessa s-a uitat in ochii mei, iar culoarea ochilor s-a transformat în roșu aprins și si-a dezvelit colții.
Vanessa: Știu tot!
Eva[îmbrățișând-o]: Oh, Doamne! Cât mă bucur că nu trebuie să ascund secretul asta de tine!
Vanessa: Luna, Sol, Paul, Luca, Victor.. Si ei sunt vampiri...
Eva: Atât de bine mă simt! Credeam că sunt numai eu..apropo .. piciorul meu s-a vindecat de când sunt vampir..
Vanessa: Dar nu poți veni la școală pentru că lumea va bănui ceva..
Eva: Ascultă, Vane! Treaba asta e foarte serioasă ! Nu trebuie să afle nimeni de asta...
Vanessa: Nici măcar familiile noastre!
Eva: Apropo de familii... uite ce îmi scrie mama!
Vanessa: Nemernica!
Eva: Nu mă mai interesează de ea si tot ce e legat de New York!Sună telefonul:
X: Alo? Eva?
Eva: Chiar eu! Cine ești?
X: Vreau să te văd!
Eva: Spune cine dracu ești!
X: Ai rămas așa cum te știam...
Apel întreruptEva: Ce ciudat...
Vanessa: Cine era?
Eva: Nu știu.. o voce de băiat.. m-a sunat și de dimineața.
Vanessa: La 8?
Eva: Nu! M-am trezit la 7 fără 20. Atunci a sunat..
Vanessa: Azi la școală, Irish se purta foarte ciudat...era posedată de Jacob! Vladimir si-a dat seama după ce i-a dat numărul tău!
Eva: Săraca fată.. posedată de un idiot...
Vocea îmi părea cunoscută, dar nu era vocea lui... era vocea lui... NU SE POATE!
Vanessa: Vocea cui? EVA?!?
Eva: Imposibil! Nu poate fi el! Nu acum când sunt fericită!
Vanessa: Evaaa!!! A cui e vocea?Eva: ADAM!
Vanessa: ADAM?!?
CITEȘTI
Vampiri contra Demoni (VOL. I)
VampireTotul începe când 4 fete se mută din New York în orașul Mystic Falls. Lor li se pare un oraș plăcut, frumos și liniștit, dar nu știu că acel oraș era blestemat de 131 de ani ! De cine vor alege să se îndrăgostească: Vampiri sau Demoni? Iubirile d...