~ Cum a început totul ~ cap 1

171 4 0
                                    

Vladimir :

Eram un adolescent simplu. M-am născut pe 8, în luna martie, în 1859 , în Canada. Am crescut decent. Bunicul îmi spunea povești frumoase despre vampiri, demoni , dar și despre prinți, strămoși, vraci. Bunicul îmi povestea despre strămoșii mei și luptele pe care le-au câștigat împotriva dușmanilor pe vremea când era și el un mic copil.
Bunicii din partea mamei mele mă iubeau mult ! Pe bunicii din partea tatălui nu i-am cunoscut , dar știam că se numesc Arthur și Magdalena.
Bunicul Arthur a murit în război , iar bunica Magdalena a murit la aflarea veștii. Bunicul meu , Eustache îmi spunea că erau oameni buni. Aveam multe haine croșetate de bunica Magdalena . Mi-aș fi dorit să îi cunosc .
Părinții mei au murit într-un accident de mașină pe când aveam 6 ani, însă părinții mamei au avut grijă de mine. Când aveam 10 ani , bunica Joanna a pierdut lupta cu cancerul.. iar când am împlinit vârsta de 19 ani, bunicul a murit de bătrânețe la 91 de ani.

Mă simțeam pierdut ,al nimănui. Obișnuiam să merg în cimitir la familia mea!
Acolo am cunoscut-o pe Madison! O fată blondă, cu ochii verzi. Era foarte frumoasă! Am petrecut mult timp cu ea. Purta un inel mereu. Noaptea se comporta ciudat și pleca fără să îmi spună unde, dar se întorcea rapid. Nu înțelegeam ce e cu ea. Eram de un an împreună cu ea. Împlinisem 20 ani.

Într-o seară, m-a luat de mână, a început să mă sărute și când a ajuns la gât, am simțit niște colți reci în gâtul meu . Am făcut ochii mari. În mână avea o sticluță cu sânge pe care mi l-a vârsat în gură: "E sângele meu! Trebuie să bei sânge de vampir ca să supraviețuiești ". După ce am înghițit, am leșinat.. Când m-am trezit , în pat lângă mine era o altă fată pe care nu am văzut-o niciodată.
Madison mi-a șoptit la ureche : "mușc-o, bea sângele ei, altfel nu vei supraviețui!"
Am mușcat-o pe acea fată de gât, cu poftă, cu foame, de parcă nu aș fi mâncat nimic de o grămadă de timp.
"Ești vampir!" -mi-a șoptit ea!
Ziua nu ieșeam din casă... Nu mă puteam proteja de soare. Madison avea un inel care o proteja!
Ea mi-a povestit mai are încă 3 surori care seamăna cu ea leit! Mi-a spusle cheamă Bella, Jennie și Emma, care se află în New York, Florida și California.

Într-o noapte am ieșit la "cină ". Ea mi-a spus să caut orice .. veverițe, câini, pisici... important e să aibă sânge.. însă numai sângele uman ne hrănea complet.
Când m-am întors, Madison era în ghearele unor 4 băieți. Nu le-am putut vedea fața. Am vrut să lupt, însă nu aveam putere. M-am îndreptat spre ei, să o salvez și ea m-a oprit. A aruncat inelul ei către.. iar acei băieți au sfârșiat-o! Apoi s-au îndreptat spre mine, dar unul dintre ei a spus: "E începător! Se vede după urmele de pe gâtul lui.. lăsați-l! Oh,Madison...Madison.. Părinții tăi mi-au ucis părinții înainte fie arși de soare! Acum e rândul meu răzbun! Să vă omor pe tine și pe surorile tale ,una câte una!"

Pierderea iubitei m-a făcut rece ! Numai voiam să iubesc! Trebuia să le găsesc pe surorile lui Madison! Să le avertizez! Inelul mă apăra de soare.. dar ce conta dacă nu o mai aveam pe Madison?

Andrew :

Eram singurul copil al părinților mei. Părinții îmi spuneau mereu că pe 19 septembrie 1861, a apărut cea mai mare minune a lor, adică eu.
La aniversarea mea de 17 ani , la restaurantul unde am petrecut , am întalnit-o pe Bella! Era cea mai frumoasă fată pe care am văzut-o. Pielea ei albă , și părul blond îi scotea în evidență ochii verzi. Avea un inel pe deget care îmi atrăsese atenția! Dar nu inelul era important, ci ea! Era așa de frumoasă! Simțeam ceea ce nu am mai simțit pentru nimeni!
Cu ea am mai vorbit și chiar am ajuns să fim împreună! Părinții mei au plecat în vacanță cu vaporul, dar nu s-au mai întors. Aceștia au murit la scufundarea vaporului.
Am rămas doar eu si Bella! O admirar în fiecare dimineață! Am întrebat-o de ce nu își dă niciodată acel inel jos , și mi-a răspuns "Bunica mea ne-a dăruit inele mie și surorilor mele gemene, și am promisnu le vom da jos niciodată!"
Mă gândeam cum arată surorile ei.. Arătau la fel , ca și cum s-ar fi privit în oglindă, sau erau total diferite?
Într-o seară se uita pe geam... după s-a întors cu ochii roșii ca sângele la mine "Îmi pare enorm de rău, Andrew!"
S-a repezit spre mine , m-a prins de mâini și m-a mușcat de gât! Am simțit o durere groaznică! Voiam să mă zbat , să scap, însă nu puteam ! " Te iubesc, Andrew, dar îmi era foarte foame! Te rog.. ca să rămâi în viață, bea din sângele meu! Nu vreau să mori! Trebuie neapărat să bei sânge de vampir! Trebuie rămâi în viață!"
Am ascultat-o! Am băut sânge dintr-o sticluță pe care o avea la ea, dar am leșinat. Când m-am trezit, nu mai eram în camera mea! Bella ținea o fată legată, care era sub influența somniferelor de un copac. "Mușc-o, Andrew ca să rămâi în viață! Ca să ne petrecem eternitatea împreună!"
Nu voiam să o fac, dar simțeam că trebuie! M-am repezit la gâtul acelei fete, și mușcam din ea cu poftă! Îmi era foarte foame!
Bella m-a săturat și mi-a șoptit "Ești vampir acum!"
Când mă săruta, au apărut 4 băieți cărora nu le vedeam fața . Au tras-o pe Bella de lângă mine, și au început să o zgârie. Bella a strigat spre mine săfug! Nu înainte să arunce inelul ei către mine! "Salvează-te!"
Băieții o zgâriau din ce în ce mai tare, iar unul dintre ei i-au înfipt un țăruș în inimă!
Un băiat în spatele meu a strigat "Madison " ,iar eu mă uitam la Bella cum se face scrum!
Cei 4 băieții au plecat, iar eu am rămas cu băiatul care venise în spatele meu!

Vampiri contra Demoni (VOL. I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum