~ Bine ați venit în Mystic Falls ~ cap 2

120 5 1
                                    

2010, Aeroportul din Mystic Falls, Virginia

Eva [nervoasă] : Ce zbor de rahat am avut !
Vanessa : Liniștește-te Eva!
Eva [țipând] : Cum dracu liniștesc? Dacă se prăbușa avionul, îmi mai spuneai liniștesc? Doamne!
Luna : Din fericire nu s-a prăbușit nimic, suntem toate întregi, am ajuns la destinație!
Sol : Așa este! Aici începem o nouă viață!
Eva [mormăind] : Mda.. un nou rahat...[ridicând tonul din nou] Unde dracu or fi bagajele alea tâmpite? Dacă le-au pierdut, îi iau pe toți care se ocupă de bagaje și le sparg capetele!
Sol [râzând] : Din fericire, bagajele noastre vin tocmai acum! [ și arată către bandă]
Luna : Dacă le pierdeau, o ajutam pe Eva le spargă capetele! [râzând]
Vanessa : Atât le trebuia! Toate cărțile mele cu vampiri sunt în bagajele alea! Am citit că, aici în Mystic Falls sunt vampiri..
Luna : Unde ai citit?
Vanessa : Într-o carte de a mea cu vampiri .
Eva [iritată de conversația celorlalte fete] : Doamne, cât de proastă ești! Dacă scria pe wikipedia probabil că era real, nu într-o carte făcută la mișto de un sau o fraieră fără ocupație!
Vanessa : Mamă, dar te-ai trezit cu fața la cearșaf. Aș fi dat vina pe cele 8 ore de zbor dacă nu începeai asta dinainte să plecăm din New York! Ești dusă cu pluta!
Eva : Vrei să îți arăt cât de dusă cu pluta sunt? Ia apropie-te de mine să cunoști mai bine!
Luna : Potoliți-vă amândouă! Haideți căutăm unu sau două taxiuri ne îndreptăm către casa mătușii !
Eva : Eu nu vin cu voi!
Sol : Cum adică nu vii cu noi? Hello! Unde o să te duci?
Eva : M-am ocupat dinainte! Știți foarte bine că stau prost cu nervii....
Vanessa : Se vede...
Eva [uitându-se urât spre Vanessa] : să mă mai întrerupi și te fac să zbori înapoi în New York!
Sol : Vanessa, te rog...[și îi face semn să tacă]
Eva [răsuflând] : Deci cum spuneam...știți că stau prost cu nervii [se uită urât spre Vanessa] și am decis îmi cumpăr o casă!
Sol : Trebuia ne spui!
Eva : Nu ați fi fost de acord! Plus că Vanessa va sta liniștită! [Și îi face cu ochiul]
Vanessa : Ai tu ceva cu mine!
Luna : Bun! Unde e casa asta?
Eva : La o stradă distanță de casa mătușii tale!
Luna : Am înțeles!

Eva :

Ne-am dus să ne căutăm taxiuri. Fetele s-au urcat într-un taxi și au plecat.. eu am așteptat să apară altul. Uite-l că vine!
Taxi!
M-am urcat și i-am spus destinația. Taximetristul era un pic cam ciudat. Mi se părea nebun! Dacă îndrăznea să facă ceva , îl pocneam! Când am pornit a început să îmi vorbească.

Taximetrist : Ești nouă aici?
Eva : Da... sunt!
Taximetrist : Adică e prima oară când vii în Mystic Falls?
Eva : Da , e prima oară!
Taximetrist : De unde vii?
Eva [deja iritată de întrebările taximetristului] : New York! Eu credeam că m-am urcat in taxi , nu într-o mașină de polițieîmi puneți atâtea întrebări!
Taximetrist : ai grijă de tine! Să ai grijă cu cine vorbești! Oamenii aici nu sunt ceea ce vor pară!
Eva [curioasă] : Adică? La ce vă referiți?
Taximetrist : O să îți dai seama! Oamenii aici sunt ciudați.. ai auzit de legenda orașului?
Eva : De abia azi am ajuns...ce legendă?
Taximetrist : În Mystic Falls , acum 131 de ani au apărut Vampirii veniți din alte părți ale lumii , iar cu 4 ani mai încolo si-au mutat cuibul și Demonii! Să îți păzești spatele ! Ei sunt peste tot!
Eva [râzând] : Bună glumă! Sunt la camera ascunsă?

Vampiri contra Demoni (VOL. I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum