••LALAKE••
Ang batang lalake nga matawo mahiatol sa pagsidlak sa Bitoon Sagittarius. Kining bataa, ulosahon ang pagtuo sa katarungan sa iyang mga hunahuna ug buhat. Ambungan ug kusgan. Siya kahadlukan sa iyang isigkatawo. Hilabihan kadaling makahuman sa iyang mga buluhaton. Kon magdaro siya, siya ang mahauna paghuman. Kon mag atop sa balay, siya gihapon ang mahauna paghuman. Sa usa ka pulong, siya abtik uyamot nga manglihok lihok.
Mahal niya ang pulong. Kon musaad, tumanon gayud ang iyang saad. Apan kon usa ka tawo motuyo pagpakyas sa usa ka saad kaniya. Kanang tawhana dili na niya tuhoan pa bisan kanus-a. Iyang higala kadtong mga maligdong ug manggibuhaton. Maayong mupaagi sa paggasto sa iyang salapi. Usa ka butang walay hinungdan dili niya paliton bisan unsa pa ka barato. Apan kon hunahuna niya nga mapuslanon ang usa ka butang. Kini iyang bayran bisan sa bili nga mahal.
Maampingon sa kadungganan sa kababayen-an, upod tahuron ug mahalon sa mga babaye. Mouswag pagsamot kon maminyo. Manganak siyag mga duha or tulo. Abuton siya sa nagkalainlaing sakit sa panuigon 3, 4 ug 22. Muabot siya sa kagulangon nga 56 ug tabangan siya sa Ginoo.
••BABAYE••
Ang batang babaye nga mahimugso atol sa pagsidlak sa Bitoon Sagittarius. Kinahanglan gasahan sa ginikanan ug usa ka bug-os nga debosyon. Nahibadlis sa iyang palad nga han-ukan siya sa daghang dimalas. Kon maninda, mahurot ang puhunan gumikan sa utang sa mga tawo nga kusog mu saulo-ulo kaniya. Ang iyang pagka manggiulawon ug pagkaabalhinon sa hunahuna ang moyudyod kaniya sa kadaut. Ang tawo sayunan lang madaug daug kaniya. Mosugot-sugoton siya sa lake, siya malagmit kasab-an sa iyang hinigugma.
Kon dunggon sa Ginoo ang pag-ampo sa iyang ginikanan. Siya mahimong solundon na babaye. Pagayukban siya sa kaulitawhan. Mahiluna sa usa ka kaminyuon nga malipayon ug malinawon. Mouswag usab siya sa iyang pagpatigayon. Makatigum siyag dakung salapi. Malumong asawa ug kugihan na inahan sa iyang mga anak.
Duawon siya sa mapintas nga sakit sa panuigon na 3, 20 ug 31. Kon maluoy ang Diyos kaniya, lugwayan siya sa iyang kinabuhi ngadto sa ika 56 ka tuig.
BINABASA MO ANG
KARAANG NAPTA
SpiritualNamugna ang NAPTA aron paghatag kanimo'g kalingawan ning malaayong baktas sa kalibutan basin pa magaan-gaan ang mga buluhaton nga imong ginadala ug matumbuyan sa katawa ug kalipay ang mga kasakit sa imong kasingkasing. Ang dakung matuod mao nga kita...