CD

72 2 4
                                    


-->>> Sign In :
••/ Ate Queen /••



This Cabala is dedicated to asheerou because this cabala is all about her family. But first, humihingi ako ng pasensiya at natagalan. Pasensiya na, behira lang ako magkaload kasi..




Birthday :   November 25, 2001
First Name :   389912955  815518
Middle Name :   469556
Family Name :   411



Her secret number is 3 TRINITY  means kahit saan ka magpunta, kahit anu man gawin mo,  may maiinggit at maiinggit sayo. Mapagmatyag ka.. dahil minsan yung iba, nakikipag close lang sau , kinakaibigan ka para di sila mahalata pero sila pa yung mag traydor sau.





Your ZODIAC SIGN in OLD HOROSCOPE is CANCER ♋

Ang batang babaye nga mahimugso atol sa pagsilang sa Bitoon Cancer. Sagad nga mahimong dungganang magdudumala. Ambongan ug mapahiyumon ang publiko nga magsud-ong kaniya. Abuton gayud sa kahimuot. Aduna siya'y matahum tingog. Dili kapuyan makigtabi. Bisan unsay butang iyang isulti sa iyang ikaatubang. Lamian gayud mamati. Ampay niya ang mga sapot ug butang nga mahal ug tahum.

Ang makasusubong bahin sa iyang kinabuhi mao nga ang mga lalake daw dili makasabot sa iyang kinaiya ug tungod niini, siya dili dugokon sa maghahalad. Malagmit dili siya maminyo. Kon mahisulod man siya ugaling sa kaminyoon, dili siya tugob sa himaya. Mahigugmaon sa panaw sa lagyong dapit.

Kon magkasinabot lamang siya ug ang iyang bana. Siya ang labing pinangga nga asawa. Siya maayong uyon-uyunan sa iyang mga hunahuna. Kinahanglan ang iyang mabana, magtuon pag ayo sa iyang kinaiya aron walay kagubot ang panimalay. Ang kabugnaw sa buot sa bana ang makapalutaw sa himaya.





••Your Possible Sickness••

a.) Stomach Ulcer
b.) Paralysis
c.) Painful Joint
d.) Flu
e.) Highblood Pressure
f.) Finger Defect
g.) Joint Defect




••••





Birthday :   August 12, 1965
First Name :   39519341
Middle Name :   353315
Family Name :   469556




Your Mom secret number is 9  FOUNDATION meaning nasa kanya na lahat, mas kakainggitan siya ng nakararami ..  yung pakikitungo niya sa tao nag depende sa kung sinong kaharap niya.. Like, mabait siya kung mabait ka, kung salbahi ka, pwede siya maging  salbahi din. Ganoon, nakadepende..





Her ZODIAC SIGN in OLD HOROSCOPE is CAPRICORN ♑

Ang batang babaye nga mahimugso atol sa pagsubang sa Bitoon Capricorn. Aduna sa nagkalainlaing hiyas sa pagka malumog kasingkasing ug pagka gaan sa hunahuna. Dili daling masuko. Kon imong yangoyangoan basta aduna lamang siya. Siya dili gayud mubalibad. Sayon malukmay ang iyang dughan labina kon makabati sa imong kalisdanan. Apan, dili lagmit nga siya baslan sa iyang kaayo. Mahiubos kon masayran niya nga naningkamot ka sa pag-ilis kutob sa otang nilong kabobot-on kaniya. Humok ug ulo. Sayon tudluan sa mga buhatbuhat.

Ang makadaot kaniya mao nga mag-antos siya sa kalaa sa limbong sa mga lalake. Motuo dayun bisan bakakan. Alang kaniya, matuod ang tanang pulong sa lalake. Sanglit walay buling sa kadautan sa iyang kasingkasing. Siya magtuo nga pulos maayo ang sulti sa mga tawo.

Maayong motipig sa panumpa sa iyang hinigugma kini iya isipon nga mao gayud iyang ikauban sa kinabuhi. Dili na mangitag lain. Apan alaut siya kay ang lalake magbudhi kaniya ug mabiya lang sa walay pahibalo.

KARAANG NAPTATahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon