-->>> Sign In :
••/ Ate Queen /••Birthday : September 4, 1989
First Name : 1541375
Middle Name : 31346
Family Name : 46525469-->> SECRET #3 TRINITY means kahit ano gawin niya o kahit saan mapunta palaging may maiinggit sa kanya. Sa trabaho naman, magkakaroon siya kung hindi siya mamimili.
-->>> her ZODIAC♈SIGN is LIBRA♎
Ang batang babaye nga natawo dungan sa pagsidlak sa Bitoon Libra. Mahuyo ug sulundon ang pamatasan. Hinayun manulti-sulti, puno sa kaluoy ang iyang kasingkasing. Mahigigmaon sa kasaya ug lingawlingaw. Hinugupan siya sa daghang maghahalad. Maayong mubalibad sa mga ulitawo nga wala niya higugmaa.
Mahimong sapiang magpapatigayon. Apan, kinahanglan nga sa gamay pa siya e-ampo na sa iyang ginikanan. Pahinungdan sa bug-os nga paghalad sa Dios. Sanglit nahisulat sa iyang palad nga dali siyang maligas ning madanlog nga kalibutan kon maminyo. Tudluan siya sa paghimog dibosyon sa diyutay aron inig kadaku na niya. Siya na mangaliya kang Bathala nga ipalayo siya sa kadaut.
Masabug siya sa pagbati sa sakit sa kasingkasing, sa baga ug sa ginhawaan. Mosangko siya sa ika 67 ka tuig kon kaloy-an siya tungod sa iyang debosyon.
••/ Her Possible Sickness /••
a.) Stomach Ulcer
b.) Paralysis
c.) Painful Joint
d.) Flu
e.) Highblood Pressure
f.) Finger Defect
g.) Joint Defect••©••
Birthday : July 9, 1983
First Name : 2564696
Middle Name : 36335991
Family Name : 8645951-->> SECRET # 7 FAILURE means kahit na ano mang gawin niya o maging plano niya hindi siya magtatagumpay in the end. Kahit sa trabaho ganoon pa rin kaya kadalasan napupunta siya sa maling gawain.
-->> he's ZODIAC♈ SIGN is SAGITTARIUS♐
Ang batang lalake nga matawo mahiatol sa pagsidlak sa Bitoon Sagittarius. Kining bataa, ulosahon ang pagtuo sa katarungan sa iyang mga hunahuna ug buhat. Ambungan ug kusgan. Siya kahadlukan sa iyang isigkatawo. Hilabihan kadaling makahuman sa iyang mga buluhaton. Kon magdaro siya, siya ang mahauna paghuman. Kon mag atop sa balay, siya gihapon ang mahauna paghuman. Sa usa ka pulong, siya abtik uyamot nga manglihok lihok.
Mahal niya ang pulong. Kon musaad, tumanon gayud ang iyang saad. Apan kon usa ka tawo motuyo pagpakyas sa usa ka saad kaniya. Kanang tawhana dili na niya tuhoan pa bisan kanus-a. Iyang higala kadtong mga maligdong ug manggibuhaton. Maayong mupaagi sa paggasto sa iyang salapi. Usa ka butang walay hinungdan dili niya paliton bisan unsa pa ka barato. Apan kon hunahuna niya nga mapuslanon ang usa ka butang. Kini iyang bayran bisan sa bili nga mahal.
Maampingon sa kadungganan sa kababayen-an, upod tahuron ug mahalon sa mga babaye. Mouswag pagsamot kon maminyo. Manganak siyag mga duha or tulo. Abuton siya sa nagkalainlaing sakit sa panuigon 3, 4 ug 22. Muabot siya sa kagulangon nga 56 ug tabangan siya sa Ginoo.
••©••
Kung pagsasamahin ko po yung secret number nilang dalawa 3 + 7 = 10 - 9 = 1 . The result is #1 means kahit na anong gawin nila sa di malamang kadahilanan palagi silang kapos sa pera. May kasabihan nga na isang kahig isang tuka. Parang ganoon po ang magiging buhay nila.
••©••
Kung pagsasamahin ko naman po ang pangalan nila (first name and last name only).
-->> In First Step :
The result is 2. meaning naging maayos ang buhay ng pagsasama nila ng ilang taon lalo na sa hanap buhay nila. Kung sa relasyon naman, ayos lang din dahil sa kabila ng mga nakapaligid na mga tentasyon sa kanilang pagsasama nagawa pa din nilang intindihin at unawain ang isa't isa.
-->> In Second Step :
The result is 3 . Let say, 5 yrs na silang nagsama.. Sa subrang daming mga tentasyon na nakapaligid sa kanila both sides. Nakuha pa rin nilang umangat sa buhay.
-->> In Third Step :
The result is 1 . This time, its bad. Dahil sa kabila ng pagsisikap nila bumagsak pa din sila hanggang sa madalas na silang mag away dahil sa madaming kadahilanan. At may possible ding maghihiwalay sila o kayay mamamatay ang isa sa kanila. Kung sino man sa kanila, hindi ko alam.
••A/N••
Sad to say, nagkatotoo ang sinabi ko. Pwede ring nagkataon lamang ang lahat. In yr. 2012, the boy died. Kung bakit siya namatay? Nakalimotan ko na. Masyado ng matagal yun. Her wife is my co-worker in Mandaluyong City and became my friend. Nakabala ko sila it was yr.2009
--->>>> Sign Out :
••/ Ate Queen /••Favor Guy's! Thank You in advance. 😇💞
Vote [✓]
Comment [✓]
Follow [✓]Code Name : Ate Queen
Facebook Name : Queen Heart
WeSing Account : 👑Queen👑
Wattpad Username : queenheart63
BINABASA MO ANG
KARAANG NAPTA
SpiritualNamugna ang NAPTA aron paghatag kanimo'g kalingawan ning malaayong baktas sa kalibutan basin pa magaan-gaan ang mga buluhaton nga imong ginadala ug matumbuyan sa katawa ug kalipay ang mga kasakit sa imong kasingkasing. Ang dakung matuod mao nga kita...