eeeeddditat ✴
Kim Taehyung este de două săptămâni aici, și ce vreau sa spun despre el: este un luptător bun, nu este atât de inocent cât pare, are o latură al dracului de sexi dar și una super copilăroasă. Credeti-ma, săptămâna asta am fost leul lui de pluș uman, în fiecare seară. Într-un fel, e plăcut...
Rănile lui Soo Ah s-au vindecat -din păcate- și sunt foarte fericită, deoarece o mai pot bate fără să lesine, glumesc.
Gardienii au aflat de micuța mea cearta cu Soo Ah și am fost amândouă pedepsite, până azi.
Trebuia să spălăm toaletele. Și am făcut-o. Ne-am certat cam tot timpul în timp ce curatam. Am și aflat de ce a proasta asta la închisoare, de la ea. Da, am încercat să discut cât de normal am putut pentru ca un gardian ne păzea, nu cumva să ne luăm la harță, iar. Și e aici din cauza că a ajutat la un transport. Majoritatea sunt aici din cauza asta.Acum câteva minute am ieșit din duș cu toții, iar acum stau și desenez, iar Taehyung, sta și ma privește. În câteva minute mergem la cantină. Dacă mai tineti minte, când Taehyung a venit i-am facut 'cinste' cu acel prânz, apoi a doua săptămână mi-a făcut el, apoi eu, iar acum e rândul lui și mâncăm și dublu pe lângă asta.
Cel care câștigă ia mâncarea buna, iar celălalt care nu se bate își ia felul normal, apoi împărțim.În închisoare nu poti face prea multe lucruri, dar va zic cu mâna pe inimă că am râs de am crăpat săptămâna asta.
Unul din baieti s-a dat la Taehyung, ba chiar m-a rugat să îl las să doarmă cu el, și ghiciți ce, am acceptat doar ca să îi vad față lui Taehyung când se trezește.
În seara asta facem schimbul, trebuie doar ca Taehyung să adoarmă.
*time skip*
Micuțul TaeTae doarme ca un bebeluș, mai ca era să adorm și eu dacă nu simțeam prezenta cuiva la cam 2 metrii de mine. Imi scot cuțitul de sub pernă și ma ridic cu o micuța lanternă.
O aprind și observ ca e Hungsiuk, speriat de moarte cu mâinile pe față.
— Nu ma omorî! Spuse el șoptit
Răsuflu exasperata și trec pe lângă el, ma așez în pat lângă Sungh deoarece nu vroiam să dorm lângă Sungh cred ca fostul partener al lui Hungsiuk. Doar mi-am închis ochii. Am auzit un 'mersi' și puteam să jur ca ranjeste.
Eu am adormit, cu toate că Sungh avea o mână pe spatele meu deoarece dormeam pe burtă.
Am adormit cu fața spre el, iar el spre mine.--
M-am trezit din cauza unei fete, Iseul, care chicotea la vreo doi metri de mine, să vă zic, nu am un auz prea bun dar când am zis ca m-am antrenat nu am glumit, asa ca te simt de la câțiva metri de mine.
Am deschis ochii și am văzut că toți din celulă, în afara de cei doi si noi erau trezi.
M-am uitat în ce poziție eram, eu eram pe pat cracanata in partea de jos a patului si picioarele fiind în fața lui Sungh,dacă se ridică dădea cu capul în picioarele mele, iar el avea o poziție asemănatoare cu a mea dar stătea mai înclinat și imi baga degetul mic în ureche.
Ii dau la o parte piciorul și imi dau și eu la o parte picioarele, acum un picior fiind pe partea stângă a capului lui și unul pe partea dreaptă. Imi rotesc capul spre patul unde dormeam cu Taehyung și am putut observa cum se foia deoarece Hungsiuk îi mângâia piciorul.
Am început să râd când a zis : — Lisa, nu ma mai pipăi...
Fără să deschidă ochii.Când mi-a auzit râsul de la depărtare a deschis ochii șocat și l-a dat la o parte pe Hungsiuk care râdea și el pe săturate.
CITEȘTI
Criminală
Teen FictionLisa, ajunge la închisoare din cauza unei crime ne săvârșite de ea. Cum o să fie viața ei de acum?