Capitolul 9

176 25 3
                                    

- S-o terminam acum Manoban!

M-am ridicat cu viteza luminii apoi l-am privit direct în ochi.

- S-o facem. am spus iar Jungkook a sărit să mă i-a de acolo, însă amicii ticălosului din fața mea l-au prins râzând.

- LISA NU! NU O FACE! a țipat Jungkook

In următoarea secundă pumnul lui Sik a făcut contact cu obrazul meu stâng. Impactul a fost atât de puternic încât mi-a întors față în direcția opusă.

- LISA! a țipat Jungkook și a încercat să scape de sub mâinile celor trei.

Mi-am pus mâna pe obraz apoi l-am privit ucigător. Mi-am luat avânt și l-am lovit cu forța în stomac.
De aici a început bătaia.

Primele minute am fost amândoi la același nivel, însă apoi, eu eram sub el și primeam pumni. Buza sparta, nasul spart, fața zgâriată și primeam pumni. Jungkook țipa disperat să se oprească. Forța mea a dispărut, mă lovea și asta durea.

- Stiam eu ca ești slabă. a spus după ce m-a lăsat să zac pe jos, eram ca un vierme.

S-a întors cu spatele și vroia să plece cu băieții și JungKook.

- Să vezi ce îl bat și pe ăsta. a spus referindu-se la JungKook

- Lisa! Nu! Lisa! Esti bine? Lisa!! a țipat JungKook

S-o crezi tu ca asta rămâne așa.

M-am ridicat și am alergat spre el, acesta când s-a întors eram in fața lui. Mi-am luat avânt și i-am tras un pumn cu forța. Acesta s-a dat puțin mai în spate, l-am lovit cu piciorul în stomac, el căzând pe jos. M-am pus peste el împărtindu-i pumni.

- Ăsta e pentru că mi-ai făcut prietenul fraier. am spus dându-i un pumn

- Ăsta e pentru ca ai crezut că ești mai bun. Pentru ca ai avut curajul de a pune un deget pe JungKook și pe mine, pentru ca ne-ai înjosit, pentru toate loviturile, pentru ca ai vrut să il bați pe JungKook. am spus și la fiecare propoziție primea pumni sănătoși.

- Băieți, faceți-l măr. a spus zâmbind referindu-se la JungKook.

L-am prins de gât și am țipat

- Dacă va atingeți de el, o să vă omor pe toți la fel cum voi face cu ăsta, apoi va voi tăia și va voi da la rațele din parc.

Aceștia s-au oprit și i-au dat drumul lui JungKook, eu însă îl țineam de gât și strângeam din ce în mai tare.

JungKook a alergat spre mine, și m-a ridicat de pe el apoi m-a îmbrățișat strâns. Acum Sik era cel care era ca un vierme. Când trebuia să plecăm, i-am dat un picior sănătos iar acesta a rămas inconștient.

- Bateți-va! am țipat la cei trei care ne priveau, m-au ascultat și au început să își împartă pumni.

De ce am facut asta? Strategie. Gardienii o să creadă că ei s-au bătut între ei, astfel scap de pedepse.

Am ieșit împreună cu JungKook din cantină iar San ne-a condus până la celulă, cât eu ma sprijineam de Kook.
Înăuntru, JungKook m-a ajutat să îmi dezinfectez rănile, apoi ne-am întins în pat împreună. Aveam nevoie de o îmbrățișare, pe care am primit-o.

Am stat ceva timp așa, și fredonam diferite melodii împreună. Se juca cu părul meu, iar eu era să adorm însă mi-a șoptit:

- Stii, Lisa, n-nu cred ca e momentul potrivit să îți spun a-asta, dar, e i-important. a spus JungKook serios cât încă mă ținea în brațe.

-  Te ascult. Nu cred ca poate fi ceva așa de rău! am spus și l-am strâns mai tare în brațe

- Dar promite-mi, te r-rog, ca o să ne ierți! a spus

- Ce poate fi atât de rău? Și de ce vorbesti la plural?  Tu cu?

- Taehyung..a luat aer în piept și m-a privit, eu cu Taehyung...am fost..p-p-p-rieteni..

- Și? E foarte bine, de ce ți-ai cere iertare pentru asta? am spus și i-am zambit cald

- Nu m-a intelegi..

- JungKook, cu siguranta nu e atât de rău cât crezi tu! Spune-mi și rezolvăm împreună..

Îl simțeam tensionat, și câteva boabe de transpirație îi erau pe frunte, le-am șters cu mâneca bluzei, l-am privit în ochi, i se citea ușor disperarea.

- Spune-mi! am spus încet

- Aish! Acum ma simt si mai rău! Complici lucrurile cu bunătatea ta! a spus exasperat.

Am chicotit și l-am sărutat pe obraz, ca semn de încurajare.

- Kookie, oricât de rău ar fi ce ati facut voi doi, voi fi de partea voastră! O să vă iert deoarece voi ati fost adevărații mei prieteni. am încercat să îl calmez

- Nu vei spune a-asta după ce vei a-afla.

- Promit ca dacă imi spui acum, adevărul, oricare ar fi el, va voi ierta! Dar, imi vei spune adevărul. Pinky promise? am spus și am ridicat degetul mic

- Pinky promise..a spus și și-a înfășurat degetul lui mic cu al meu.

- Acum Kookie-ah, spune-mi ce te frământă.

- Așa deci, eu cu Taehyung ne știm de 5 ani..si am fost prieteni foarte buni. Amândoi avea nevoie să ne satisface nevoile,însă,cu cine? ...a luat aer în piept iar eu am stat o secundă să pun totul cap la cap

- Voi ati fost iu-iubiți? am spus șocată dar și dezamăgită

- N-nu! Nu am f-fost! a spus

- Atunci? Ce ati fost? Ati fost măcar ceva? am spus eu iar el a luat aer în piept.

- N-noi...n-noi am fost p-prieteni cu b-beneficii!

CriminalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum