Lisei nu-i venea să creadă ca baiatul pe care il place i-a cerut sa fie împreună, că și el o place..
Încă șocata, ea s-a întins spre el și la îmbrățișat strâns.
Taehyung a chicotit si i-a zis:- Să iau asta ca pe un da? a întrebat-o
- Mhm.. a răspuns
El a lipit-o de el, sarutandu-i umărul gol..
Ce nu știau ei doi era ca Baekhyun, se afla lângă cort. Auzise tot..el s-a întors să-și ceară iertare ca s-a comportat asa cu Lisa, chiar daca el crede că a procedat bine, dar a avut parte de o surpriză.
El a plăcut-o pe Lisa încă din acea seară, însă acum totul s-a dus din cauza lui Taehyung..
- Asta nu o sa rămână așa..a spus Baekhyun având un plan in minte.
~ perspectiva Taehyung ~
Nici măcar eu nu știu de unde a venit curajul acesta brusc, însă știu ca am fost gelos, dar ma bucur ca am reușit să-i spun.
Nici măcar nu credeam că ma va plăcea..sunt atât de fericit!
~ Tzuyu povestește ~
In sfarsit Taehyung a făcut primul pas.
Știam ca se va întâmpla aici, săptămâna asta, dar nu credeam ca o va face din prima zi.
Ei bine, după mica replică a lui Baekhyun, -sunt sigură ca e gelos, si el o place pe Lisa,- m-am dus după Jimin si ceilalți.
- Baieti, a venit timpul! am spus eu iar toți s-au ridicat si au alergat după tuburile cu sclipici (am uitat cum se numesc)
Eram în fața cortului și așteptam să iasă afară.
Baekhyun a dispărut prin pădure..~ Lisa povestește ~
Taehyung continua să îmi plaseze pupicuri pe umăr, ajungând la clavicula. A supt o porțiune de piele, deja puteam sa vad ce semn de milioane o să am..
M-am desprins din îmbrățișare și i-am spus- Mergem să vedem ce fac ceilalți? i-am zâmbit iar el mi-a zâmbit înapoi
- Cum vrei.. a spus sarutandu-mi obrajii
Am vrut să ma târăsc până afară, însă Taehyung m-a prins de picior
- Ce-i? am spus amuzată..
El și-a lins buzele apoi s-a pus peste mine și m-a sărutat, și-a trecut limba peste buza mea și am făcut ce și-a dorit, i-am dat cale liberă ca să-mi exploreze cavitatea bucală, el a zâmbit printre sărut, mulțumit.
A încheiat sărutul cu câteva pupicuri scurte, apoi a spus:
- Acum putem merge. a zâmbit strengar însă n-am spus nimic deoarece și mie mi-a plăcut..
Am ieșit de mână, iar afară am avut parte de o surpriză.
Confetii peste confetii (Mi-am adus aminte lol) și țipete de "Să vă țină" sau "Să trăiască mirii" , "Casă de piatră" ori "Vrem un Taehyung sau o Lisa junior".Le-am mulțumit împreună, iar Taehyung și-a plasat mâna pe talia.
- Sărut! Sărut! Sărut! au țipat toți iar eu m-am rușinat
Taehyung și-a pus cealaltă mână pe obrazul meu, trăgându-ma într-un sărut apăsat..
M-am desprins rușinată..
{➖♥➖}Baekhyun era prin pădure căutând disperat numărul lui Jane in telefonul lui Hoseok
CITEȘTI
Criminală
Teen FictionLisa, ajunge la închisoare din cauza unei crime ne săvârșite de ea. Cum o să fie viața ei de acum?