Capitolul 11

178 25 3
                                    

Am ieșit din cafenea toți opt, am planificat să mergem la club, ca revenire a mea.
Băieții stiu ca eu n-am făcut nimic, cel puțin măcar ei mă cred.
Revenind, i-am spus lui Taehyung să mergem până la el la apartament ca să mă schimb.

Mă simt prost ca trebuie să îi stau pe cap, asa ca voi plăti și eu jumătate din chirie.

Am luat masina mea, el conducea iar eu eram pe scaunul din partea lui opusă.

- TaeTae, uite, nu vreau sa te deranjez cu apartamentul așa că voi plăti și eu jumătate din chirie. am spus iar el râs

- Am cumpărat apartamentul înainte să intru la răcoare.

- Atunci, cât e chiria? am întrebat

- Nu imi dau apartamentul la chirie. a râs iar

- Taehyung! am prelungit vocalele, te rog, ce aș putea face? Mă simt prost sa te tot deranjez!

- Am o idee. Stai cu mine tot restul vieții, și idioato nu ma deranjezi deloc, ma simțeam singur oricum de când am ieșit din închisoare. a spus și m-a sărutat pe obraz

- Kim Taehyung! Vrei sa murim? Fi atent la drum! am țipat la el iar el a chicotit.
Incepea să mă ia cu frisoane.

După câteva secunde, repeta gestul și râde.

- Te rog Taehyung, vreau sa trăim mult. Vreau sa ma căsătoresc, să am un câine, doi copii gemeni, un soț iubitor, sa-mi crească copii, să se căsătorească, să îmi facă nepoți, iar eu să îi apar de părinții lor, apoi să mor împreună cu soțul meu, și să se plângă la înmormântarea mea! am spus totul fără să respir iar el a râs

După 10 minute de transpirații în mașina, am coborât și mai ca vroiam să pup pământul.

- La întoarcere eu conduc! am spus și l-am urmat până la lift,cât imi ducea bagajele.

Liftul s-a deschis, iar înăuntru era cam plin, mai era loc pentru fix două persoane dacă ne înghesuiam.

Am intrat, și asteptam să ajungem până sus. La un moment dat, Taehyung mă prinde de talie și mă lipește de pieptul lui.

- Ce drăguți sunteți copii! a spus un bătrân din lift zâmbind

- Mulțumim! a răspuns Taehyung și m-a strâns și mai mult.

Am ieșit din lift, mâna lui fiind încă pe talia mea, mergeam așa, apoi la un moment dat el s-a uitat în spate, și-a retras mâna de pe talia mea si a oftat.

- ..Ce..a fost..um asta? am întrebat puțin jenata

- În lift erau niște huligani care locuiesc cu etaj mai sus și parca te dezbrăcau din priviri. a spus iar eu am roșit

- Multumesc..am spus

- Nu-mi vorbi formal, suntem in același an. mi-a spus

- Bine..

Am ajuns în fața unei uși, pe care scria 17, a descuiat apartamentul și mi-a pus bagajul în sufragerie. Am analizat aprtamentul, și era spațios, modern și dragut, exact pe gustul meu. Am zambit la vederea lui.

Taehyung venise în fața mea si imi inmanase cheile de la aprtament.
Mi-a prezentat camera mea, apoi m-a lăsat să îmi vad de treburi.

Nu am despachetat, aveam de gând să despachetez maine.
În schimb, am luat un top negru niște pantaloni scurti negri și niște adidași albi pe mine. Mi-am prins părul într-o coada, lăsând niște șuvițe rebele pe dinafară. La machiaj nu m-am străduit, doar un ruj mat nud, rimel și puțin fon  de ten.

CriminalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum