Capitolul 24

155 16 4
                                    

18+ Atenție!

- Doamnă? întreba confuză Lisa dar când își dădu seama la ce se referea băiatul, roșii, perversule! îl lovi in joacă

- Dar sunt perversul tău.. îi soptise la ureche apoi îi mușcă urechea, trăgând ușor de ea.

Coborase la gât, sugand flămând din pielea fetei căruia piept îi cobora și urca.
O luase în brațe, și sarutand-o apăsat o întinse pe pat, el fiind deasupra ei.

- Taehyung-ah..spuse gafaind fata când el îi masă un sân prin materialul tricoului, cât îi dezmierda gâtul si clavicula cu sarutari fierbinți

Apucase colțurile tricoului și o privi oe fata, care îi dădu cale liberă.
Se vroiau. Se lăsase dusă de val, însă nu putea nega ca nu-si dorește asta, ca nu-l vrea, acolo, acum.
Ea își ridică mâinile și în câteva secunde tricoul zbură undeva prin cameră, alături de tricoul lui.
Taehyung îi dezmierda trupul încă neatins de un barbat, iar Lisa gemea sub el.

Mâinile lui căutau descuietoarea sutienului ei, îl găsi și într-o secundă, fata era pe jumătate goală sub el.

— Așa e corect, nu crezi? șoptit încet apoi o sărută senzual

Cobora la sânii ei, i-a privit pentru câteva secunde, fetei fiindu-i rușine apoi a luat in gură un sfarc.
După câteva secunde trecu la celălalt sân.

Lisa gemea sub el, asta făcându-l pe băiat să se excite si mai mult, s-o vrea mai mult..
Fetei îi plăceau la nebunie toate mângâierile , atingerile si saruturile oferite de băiat.

Taehyung mușcă ușor abdomenul fetei, apoi ajunse la pantaloni.
Desfacu fermoarul și nasturele, iar Lisa se ridică puțin când a tras de ei, ajutându-l să-i de-a jos.

— Uh, dar cineva e nerăbdător aici. ranji Taehyung

— Doar taci si nu strica momentul. vorbi Lisa stânjenită, primind un sărut de la bărbatul de pe ea

— Faci tu altul, șopti

Ea apucă de curea și o descuie si il ajută să-și dea jos blugii, însă înghiți în sec când văzu umflătura băiatului.

Lisa s-a așezat peste Taehyung, muscandu-l de gât și sugand din porțiuni din piele cât își presa posteriul peste membrul întărit al băiatului. Îi simțea membrul pulsand din ce in mai tare, asta făcând-o să  roseasca.

Băiatul se puse iar peste ea și ajunse cu degetele la lenjeria fetei. Lisa înghiți in sec, dar îi dădu acordul. Lenjeria fu data jos, acum baiatul având posibilitatea sa-i vadă coprul parca de zeița al iubitei sale

Îi desfacu picioarele, Lisa fiind stânjenita la nivel maxim, apoi se apleacă să o sărute cât îi masa zona fetei, ea gemand printre sărut.

— Te vreau. îi spuse baiatul privind-o în ochi

Băga un deget in ea mișcând încet iar Lisa gemu de durere, când se acomodase mai băgă un deget, făcând-o pe Lisa sa își lase capul pe spate gemand..

Își dădu jos boxerii iar fata făcu ochii mari când îi vazu membrul care stătea ridicat singur.

— A-aia..o sa intre..in m-mine? întreba rușinata văzând mărimea băiatului

Taehyung ranji apoi se întinse spre sertarul de lângă pat. Scoase un prezervativ de acolo, apoi îl rula pe membru.

El se poziționa la intrarea ei apoi o privi.

— Dacă te doare tare îmi spui si ma opresc. îi spuse iar fata dădu aprobator din cap

Intră ușor in ea iar Lisa țipă de durere arcuindu-și spatele.
Își infipse unghiile în spatele băiatului.
El făcea mișcări lente iar Lisa avea lacrimi in colțurile ochilor.

Se apleacă să o sărute în timp ce făcea mișcări lente.

— Ma opresc? o întreba când gemu puternic de durere

— N-nu, continuă. spuse gafaind

La un timp, durerea deveni plăcere.

— T-Taehyung-ah! gemu fata când acesta mări viteza

— Așa baby, geme-mi numele..îi spuse și își lăsase capul pe spate din cauza plăcerii.

Cu o mișcare adâncă își dădu drunul si ieși din fata. Aruncase prezervativul folosit apoi se așeza lângă Lisa transpirat și le inveli trupurile goale cu un cearceaf.

— Ai fost fenomenală iubito.. îi șopti

— Te iubesc! îi spuse ea

— Si eu.. răspunse el

Amândoi adormi fără să-și de-a seama..



Doamne ce tocmai am scris


CriminalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum