- Esti penibila...
Rămân blocată la cuvintele lui, cu ce dracu i-am greșit? Penibil e el.
- Scuza-mă?
- Esti penibila, crezi ca ești superioară când nu ești. Soo Ah te-a lăsat să îi iei locul deoarece ea știa că pleacă. Tu și prietenii tăi sunteți penibili.
- Hah, să mori tu? Tu te auzi măcar? Tipă e mai slabă ca un fir de ață. Dacă te mai legi de prietenii mei, jur ca nu ma las până nu te bag în comă.
- Hai nu zau?
- Vrei sa o o aduc pe Soo Ah înapoi și să avem o confruntare în fața ta? Spun amuzata cu ușor sarcasm
- Nu. Luptă-te cu mine. spune el cu un ranjet
- Forțele tale si ale mele sunt total opuse. Sunt fata.
- Tu chiar esti penibila,semeni cu ăia din celula ta. Iti e frică, stii ca vei pierde. spune el și reușește să scoată dracul din mine.
Imi trosnesc gâtul și mâinile apoi mă apropi de el.- Timpul adevărului. cu acestea spuse s-ar la bătaie.
Îi trag un cap în față iar acesta se dă mai în spate, iar din nas începe să îi curga sânge. Sare și el și m-a prinde de par, îi musc mâna ca să mă eliberez, ceea ce reușesc dar primesc un pumn in zona abdominală. Nu mă las mai prejos și il lovesc in același loc. Acesta sare peste mine și îmi dă pumni fără milă, inversam locurile când îi trag cu piciorul în zona de jos, plină de sânge îi trag pumni sănătoși ca să mă țină minte. Mă ridic și încep să dau cu piciorul în el deoarece încă era ghemuit din cauza durerii, la scurt timp se ridică și mă tranteste de perete, scancesc dar mă ridic și îl prind de guler și ii trag un pumn. Se dezechilibrează dar îl prind iar de guler iar el pe mine de gât, ma pregătesc pentru al doilea pumn dar ușile sunt trântite iar San împreună cu alți patru gardieni care ne despart.
- Nu te-ai putut abține? imi șoptește San când nimeni nu era atent.
Fiecare pleacă la celula lui, eu trebuie să o iau la stânga iar el la dreapta. Imi întorc capul spre el și observ ca se uita ranjind după mine.
Eram amândoi plini de sânge. La un moment dat ma opresc și scuip sânge. Ma intorc spre el și îi arată mijlociul apoi imi vad de drum.
Un gardian deschide ușa iar San ma împinge cu grijă înăuntru soptindu-mi ca îmi va aduce o pungă imediat în celulă și ca e pentru mine.Sungh, Hyungsik, Taehyung, Mi Rae, și cel mai speriat Jungkook ma priveau incremeniti.
Sungh se repezeste la mine împreună cu Taehyung, Hyungsik fiind încă blocat la fel ca și ceilalti doi.- Ce Doamne iartă-mă ai facut? spune Taehyung
- Una-alta. spun ranjind
- Te rog, spune-mi că nu te-ai bătut cu King. spune Sungh și ma privește îngrijorat
- Bine, nu iti spun. spun și ma duc spre pat ca să scot niște batiste.
- Te-ai bătut cu King? spune Hyungsik
- Ești sănătoasă? spune Mi Rae
- Stați liniștiți, el e și mai și ca mine. Doar să-l vedeti maine la cantină, o să umble ca o rață. spun și rad forțat
- T-Trebuie să te îngrijim. D-da-mi aia! spune Jungkook și imi smulge materialul din mâna.
- Ușor, nu e nimic. îl liniștesc eu
- Nimic? Tu te vezi. Dați-mi niște apă, ceva! spune și mai agitat.
În celulă intra San cu o pungă în mână, oftează cand ma vede, pune punga lângă ușa și pleacă după ce imi arată semnul ca e cu ochii pe mine.
CITEȘTI
Criminală
Teen FictionLisa, ajunge la închisoare din cauza unei crime ne săvârșite de ea. Cum o să fie viața ei de acum?