Capitolul 5

206 23 7
                                    

De când s-au mutat cei 3 doar la cantină îi mai vedem și uneori în drum spre baie.

Taehyung nu mai are pe cine aborda deoarece Mi Rae îl place pe scumpisorul nostru Hyungsik.
Cu Taehyung nu am mai vorbit de patru zile, adică de când cei trei s-au mutat, iar asta m-a răcit.

Acum stau la cantină împreună cu colegii de celula. Se zvonește ca avem iarăși un coleg de cameră, cică a făcut ceva lupte ilegale, Dumnezeu știe.

Ușile sunt trantite cu putere de cinci gardieni care păzeau un băiat minuscul, ce e asta?
Mie imi place liniștea iar când aud acest zgomot puternic nu pot abține și zbier spre cei care au cauzat gălăgie.

- A CUMPĂRAT MĂ-TA UȘA? tip după ei când trantesc a doua oară ușile și le incui.

Cel mai slabut de aici, se duce aproape de uși și verifică dacă nu sunt gardieni prin apropiere. Dă semnul ca luptele pot începe.
Prima dată se duelează fetele. În ultimele zile n-am mâncat prea bine așa că voi participa.
Se formează un cerc, participă cam 8 fete din câte văd.

- Care se baga? spun eu și imi suflec mânecile.

- Să te văd. Spune o tipă, jur ca nu știu din ce celula e, probabil e noua sau ceva, aceasta vine spre mine iar eu adaptez o poziție normală, pe când ea una de luptă.

Sare la atac, printr-o mișcare e la pământ.

- Următoarea! Țipă un tip când vede ca acea se tot smiorcaie pe jos.

Și am ținut-o tot așa, până am ajuns la ultima, cică e Vipera.

De data asta adaptez o poziție de luptă la fel ca ea. Ea atacă prima, primesc un pumn zdravăn în stomac dar nu ma las mai prejos, de-abia l-am simțit. Îi trag un pumn în fața și un genunchi în burtă. Aceasta mă imobilizează și se asează peste mine,imi dă cam trei pumni sănătoși apoi o prind de păr și inversam locurile, acum ea e cea care primea pumni.

O prind de gulerul uniformei portocalii ridicând-o, îi ofer doi pumni în care i-am spart buza și invinetit ochiul.
Aceasta mă răstoarnă pe jos, dar mă ridic și o prind de gât, sătulă de atâta joacă o împing în mese cu destulă forță iar aceasta doar scanceste și rămâne acolo.

- A fost doar încălzirea, scumpo. Mă aplec eu spre ea iar aceasta imi oferă o privire plină de venin, iar eu ii întorc gestul.

- Ca de obicei, Queen obține victoria! Țipă unul iar eu îmi primesc recompensa.

Acum doar voi urmări luptele băieților. Ma întorc spre masă destul de fericită pe dinăuntru, dar indiferenta pe exterior.
La masă era tipul nou, care discuta de zor cu Taehyung.
Mă așez lângă cei 4 și pun tava la mijloc.

- Multumim noona. Spune Hyungsik, îi ofer un zâmbet slab deoarece buza imi era spartă și durea destul de rau. Tipa dă bine cu pumnul.

- Esti bine Lalisa? A dat în tine rău, dar nu esti mai prejos nici tu, ai făcut-o praf! Spune entuziasmat Sungh.

- Știu. Spun simplu și mândră de mine.

Taehyung tușește fals iar eu îmi ridic privirea spre el cu bețișoarele în mâna.

- Să vă fac cunoștință. Jungkook, ea e Lalisa Manoban, Lisa el e Jeon Jungkook. spune el și mă privește stângaci.

- Salut! întinde acesta mâna spre mine.

Mă uit spre Taehyung care mă privea rugator apoi spre brunet care mă privea oarecum încrezător. Zambesc întind palma în fața mea, scuip în ea apoi i-o prind pe cea a brunetului.

- Bine ai venit în lumea noastră. Spun eu iar el inghite în sec.

- OOOOOOOOO țipă cantina, din cauza luptelor cred.

- KING CÂȘTIGĂ, CA DE OBICEI. ne anunță ceva amator și totul se termină

- Mda. Mâncați voi, nu îmi e foame. Spun eu și îmi pun mâinile în sân. Adevărul e că îmi este chiar foame dar am draci. Mă doare abdomenul, cu ce dracu a dat aia, cu fier în mine?

- Ai slăbit Lisa! Mănâncă, corpul tău nu va rezista mult. Spune Taehyung destul de îngrijorat

- Ohoho, Kim Taehyung își face griji pentru mine? Să nu uităm că sunt supărată pe tine, da? îi reproșez eu iar acesta se bosumfla.
Oh, am glumit, nu sunt supărată! Spun și afișez un zâmbet, mă întorc spre el apoi îi pun mâinile pe obrajii care erau ridicați din cauza că zambea.

- Jjinjja? Spune că un copil mic

- Nu. Spun încă zâmbind, sunt foarte furioasă pe tine! Clar? M-ai dat la o parte aproape trei săptămâni, nu ai mai vorbit cu mine patru zile, iar acum vrei sa te iert așa ușor?

- D-da? spune stângaci

- În cazul acesta, spun eu iar ochii îi sclipesc, e bine să vrei, îmi continui replica și mă întorc la poziția inițială.

Ușa este trantita pentru a suta oară pe ziua de azi iar câțiva cam patru gardieni vin spre centru
Se opresc în centrul cantinei și unul din ei spune:

- Lalisa Manoban, Kang Doo Hyung pentru luptele deținute în interiorul cantinei, vor fi sancționați și vor primi sarcina de curățare a toaletelor, pe termen de două săptămâni.

(N/A deci wkcnsjdnejfj tocmai am auzit la TV despre BTS și piesa Boy With Luv și am căscat o ochii că proasta, încă puțin și decolam pe lună la cât de fericită eram)

- Începând de azi. Termină enunțul altul.

- Acum. Îi completează altul.

- Zici că am evadat, jur. spun eu si mă ridica, ne vedem in celula peste o oră, v-am pupat, le spun celor de la masa si plec alături de ăla și gardienii spre toalete.

Ăștia își bat joc de mine, celorlalți care se băteau nu îi sancționau, dar pe noi de ce? Suntem mai specia- Ai de viața mea...AI DE VIAȚA MEA! Ce știre faina, 'Queen și King într-o încăpere singuri, cuplu nou'. Să mor eu de n-o să fie așa peste două zile.
Nu poate omul nici să mănânce în liniște.

Aceștia ne duc în toalete și ne spun a peste o oră se vor întoarce.
Îmi mut privirea spre toalete și privesc dezgustata.

Acest Doo Hyung mă privea amuzat și superior.

-

După 50 de minute, în care niciunul n-a vorbit, am terminat.

Acesta încă mă privea ca la început și începeam să simt cum nervii imbibati cu adrenalină îmi curg prin sânge.

- De ce mă privesti așa?

- Esti penibila..

Hii, e cam scurt dar în următorul capitol vom avea parte de acțiune! See ya :)









CriminalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum