editat🐭
Taehyung face deja trei săptămâni, iar Iseul pleacă azi.
Din câte am înțeles ei doi sunt împreună.
Și ce ma bucur ca pleacă, dar, pentru ca Taehyung nu m-a băgat în seamă, nici eu nu o să îl bag o săptămână să vadă și el cum e.Săptămâna asta am stat în majoritatea timpului cu Sungh și Hyungsik, care imi tot ziceau ca vechea Lisa a revenit, nu îi doare gura de la același lucru zis,zilnic? Nici măcar mâncarea nu mai împărțeam cu Taehyung, atât de mult s-a distanțat de mine pentru Iseul. I-am auzit cum....făceau..um..prostii...
Mergeam ca omul de la cantină,pentru ca am terminat prima de mâncat. Am vrut să intru dar gardianul mi-a zis sa ascult la ușă...și am auzit gemete. Asa ca am stat cu gardianul de vorbă.
L-am denumit domnul Fota. E morocănos, și artagos, dar e și de treabă cu cine merită.
Hyungsik mi-a zis ca și el i-a auzit într-o seară cum o făceau pe silențios.
Nu mă deranjează, și agreeaz faptul că măcar o fac pe silențios, dar ma deranjează ca extraterestrul s-a distanțat de mine.Iseul își făcea bagajul în timp ce Taehyung o îmbrățișa de la spate și o tot pupa pe gât,eu stăteam cu Sungh și Hyungsik care imi tot ziceau ceva dar eram prea atentă să privesc imaginea din fața mea. De ce ma deranjează atât de mult? Și de când ei doi sunt împreună? Aseară s-a pupat cu Irene!
— Lisaaaaaaaa! Mai esti printre noi? Spuse Hyungsik
— Mi se pare mie sau esti geloasă? Spune Sungh
— Nu sunt. I-am răspuns eu și l-am privit
— De asta strângeai din dinți când îi priveai, și de asta mai ai puțin și plângi, și de asta ai pumnii încleștati? Spune Chin, care aparent auzise tot.
— Nu sunt. Ce nu intelegeti? Spun eu și simt cum imi pierd controlul
— Oh ba da, esti. Spune Chin și râde în batjocură. Măreața Lisa se înmoaie? Ce dragut!
— TACI! țip eu și ma ridic ca să îl prin de gât. Nu mai asculta conversațiile oamenilor pe ascuns, Chin. Scancesc eu din dinți spre el, încet.
— Te deranjează adevărul? Spuse și rase batjocoritor
— Nu ma forța, nu ma forta. Murmur eu și simt cum Lisa normală se pierde.
— Lisa...il omori. Calmeaza-te! Spuse Dae
— LISA! Mai știi când am dormit pentru prima oară împreună? Spuse Sungh, iar eu cedez puțin din strâmtoare. Sau știi când ai încercat să ma inveti să desenez? Lisa, esti o persoană bună, de ce faci asta? Revin-o! Spuse el iar imi relaxez corpul de-a binelea.
Sungh știe de micuța mea problemă. Imi pierd controlul foarte ușor, asa ca acesta a găsit o modalitate de a ma calma. Toată celula se uită cu spaima spre mine, în afara de Sungh și Hyungsik care ma priveau cu căldură.
— Cedezi Lalisa? Spuse Chin roșu
— CE FACI? EU ÎNCERC SA O OPRESC SĂ NU TE OMOARE IAR TU? Țipă Sungh la el.
Chin se retrage iar eu doar îi ofer o îmbrățișare lui Sungh.— Lisa ești bine? Spune Taehyung.
Ohoho băiatul meu, acum mai bagi în seamă?
— Da. Îi ofer un răspuns clar și o privire rece.
— Putem vorbi între patru ochi? Îmi spuse el iar eu îl privesc.
— Mai întâi stai cu iubita ta, apoi vorbim. Spun eu rece și ma întind în pat. Acesta pleacă iar eu oftez.
— Îți place? Întreabă brusc Sungh, îl privesc și acesta era serios.
— Nu.
— Minți?
— Nu.
— De ce minți?
— De ce aș face-o?
— Pentru ca îl placi.
— Nu imi place. Dacă mi-ar plăcea de cineva ai fi primul care ar stii. Gata, subiect închis.
Am știut că nu l-am lămurit dar pentru ca aveam draci mi-a dat pace. Apreciez.
Broasca usei produce un zgomot, iar atunci toți ne îndreptăm privirile spre ușa.
Domnul Fota intră liniștit și imi zâmbește apoi se poziționează în fața ușii cu o expresie facială serioasă.— Kang Iseul, esti chemată la instanță. Termenul tau a ajuns la limită. Spuse acesta și deschise ușa larg.
Iseul și-a luat rămas-bun de la Taehyung și l-a sărutat, apoi i-a zis ca acesta a fost ultimul lor sărut. Taehyung, părea trist. Acesta i-a făcut cu mâna când a iesit pe ușa.— Sper sa ne mai întâlnim, dar nu aici! Mi-a făcut plăcere să vă cunosc! Paaa! Spune ea și ne face cu mâna agitat, noi îi răspundem la gest. Gardianul închide ușa nu înainte de a-mi arata o privire gen: 'e al tau', am scos limba la domul Fota, iar acesta a încuiat ușa.
— Te intelegi cu gardianul? Spune Hyungsik
— Da. Răspund scurt
— Ai pile, hmm? Imi spune Sungh și face o față perversă.
Acel gardian are cam 25 de ani, maxim, e tânăr dar nu e genul meu, e doar de treabă.
— Să zicem..spun și chicotesc, de ce? Te arde gelozia ca tu nu ai?
— Te rog, și eu ma înțeleg cu...cum îl cheamă? Spuse el iar eu chicotesc
— Știu că îl cheamă San, dar eu l-am denumit domnul Fota, pentru ca e un morocănos în majoritatea timpului. Spun eu iar Hyungsik și Sungh chicotesc.
Îmi mut privirea spre ceilalți, Irene era la Taehyung în brațe, Chin stătea într-un colț și scria ceva, Dae și Mi Rae discutau despre ceva. Taehyung ăsta e playboy sau Irene e o curva?
— Deci, pentru ca e puțin cam dificil să dormim toți trei, aș vrea să ne facem o poziție. Eu stau la margine în partea de sus, Hyungsik stai la mijloc în partea de jos, iar Lisa la margine partea de sus. Spune Sungh iar eu accept împreună cu Hyungsik.
În ultimul timp Hyungsik e foarte aerian.
Acum o privește pe Mi Rae fără să clipească și mai ca salivează.
Îi fac semn din cap lui Sungh iar acesta înțelege.— Deeeeci, Hyungsik... Spune Sungh și se poziționează cu mâna pe umărul lui drept.
— Îți place Mi Rae? Spun eu și ma sprijin de umărul lui drept. O privesc și văd că și ea se uita spre el, și rostește. Să îți zic un secret, îi spun la ureche, și ea te place.
— Serios? Sare acesta ca ars și ne dărâmă pe mine și Sungh
— Ce naiba i-ai zis? Aucchhh, coloana mea! Se planse Sungh
— Doar i-am zis ca și ea îl place...ma apar eu
— Oh, asta e adevărat bro. Imi tine Sungh partea
— Na fă, doi pe unu'. Spun eu și râd împreună cu Sungh.
— Aishh, sunteți așa enervanti, va potriviți perfect! De ce nu faceți un cuplu? Spuse el iar eu m-am prins ce vrea să facă
— De ce schimbi subiectul dragule? Spun eu
— Atât de enervantiii! Spune Hyungsik și se ridică cu mâinile la tample. Eu îl imit și Sungh râde.
— Hyungsik,yah, o să îi spun lui M-, nu apuc a termin ca acesta imi acoperă gura cu mâna sa și zâmbește spre ceilalți din celulă care priveau confuzi.
— E nebună, nu o băgați în seamă! Spune el și restul chicotesc
— Nbenna e mmata. Încerc eu a spune, nu reușesc așa că îi ling palma iar acesta și-o retrage. Trag aer în piept și tip: MIN HYUNGSIK O PLACE PE KIM MI RAE! Asta a fost pentru ca m-ai facut nebună, pătrunjel! Spun și il ameninț cu degetul arătător.
Hyungsik era total roșu, la fel ca Mi Rae.— Oh haide, v-ati rușinat? Își bate joc Sungh de ei doi.
— Tu...tu... Încearcă să spună Hyungsik și arată spre mine
CITEȘTI
Criminală
Teen FictionLisa, ajunge la închisoare din cauza unei crime ne săvârșite de ea. Cum o să fie viața ei de acum?