Uite-mă Doamne aici, în baie cu Taehyung.
Eu stăteam rezemată de ușă iar Taehyung pe veceu, cu capacul închis evident.
Oftam sătulă de atâta liniște,iar pe el îl enerva asta.- Știi, dacă aveai de gand sa îmi oftezi non-stop timp de 10 minute mai bine alegeai a doua variantă. a spus privind într-un punct
- AGH! Cat a trecut? am țipat si am lovit cu pumnul ușa pentru că ceilalți erau beți. Au băut până au uitat de ei, si printre ei se află și Taehyung.
- Imi e asa sooomn! a spus Taehyung si s-a ridicat clatinandu-se, cu scopul de a ieși afară. Când sa deschidă ușa, surpiză, e încuiată. A țipat de câteva ori, la un moment dat s-au auzit chicoteli și apoi am simțit o prezență lângă ușa.
- S-stiti? Pana nu vă spun-spuneti că va i-iubiti..a spus Jimin, si a lovit ușa, eu, și n-nimeni, da’ nimeni, n-nu vă scoate de aici. a spus si a râs. Nu-i as-asa prieteni?
L-am simțit cum s-a îndepărtat, am auzit țipete de aprobare.
Am oftat când l-am auzit pe Jungkook țipând sa se întreacă cine bea primul o sticlă de Soju. Ăștia intră in coma alcoolica. (nt,nt,nt, kook, mâine te aleargă Jin cu lopata)
L-am privit pe Taehyung care privea spre ușa(prea mult privit) de pe veceu. M-a privit pentru o secundă apoi s-a ridicat clatinandu-se, si îndreptandu-se spre mine.
- Stii? Eu-eu, chiar te iubesc. S-si chiar am fo-fost gelos când am v-vazut ce bine te..te înțelegi cu a-alti baie-baieti. a spus și s-a apropiat atât de mult de mine încât am ajuns lipita de ușa asta nenorocită, iar el având mâinile in dreptul si stanga capului meu. De ce ma faci g-gelos Lisa? hm? a continuat și s-a lăsat pe mine, la propriu.
Am oftat când l-am auzit sforaind.
L-am rezemat de ușa si am căutat o agrafă.
Dar degeaba o găsesc daca nu știu sa o folosesc.
A doua variantă, tip.
Degeaba țip, sunt beți toți.
A rămas ultima varianta, sparg ușa.L-am dat pe Taehyung la o parte, și am încercat sa sparg nenocorita asta de ușa. După cateva lovituri, s-a trezit și frumoasa adormita cu scopul de a mă opri.
S-a apropiat adormit spre mine, bolborosind lucruri fără sens.
M-a îmbrățișat, cel puțin asta credeam eu, insa copilul ăsta îmi ridica tricoul. M-a sărutat pe obraz apoi a zâmbit ca un nebun. Ochii îi sclipeau exagerat de mult, asta ma speria.
- Cred ca a venit timpul să te trezim. am spus
L-am împins în duș, el statea in fund zâmbind spre mine
- Tu v-vrei sa facem iho iho in du-dus? a spus trăgându-ma spre el
Ce sa facem?
In a doua secundă am pornit apa rece ca gheața.
Acesta a sărit in sus iar eu am râs de el, însă apoi mi-am dat seama ca apa a ajuns si pe mine. Am fugit din duș, am alunecat si am cazut in fund. Acum Taehyung e cel care râdea de mine.
A oprit dușul, și ca prin minune nu m-a înjurat, ci m-a ajutat sa ma ridic. Si normal ca nu m-a înjurat, daca ma înjura , adopție scria pe el.
(il lasam vouă să-l adoptati pentru ca sunt o scumpă)- Esti bine? a spus înăbușindu-si râsul
- Da. Sunt bine! am spus apăsat însă mai apoi ne-a bufnit râsul pe amândoi
(..)
Dimineața a sosit, mi-am deschis ochii doar ca să dau de un Taehyung infofolit in prosoape. Da, n-am ieșit din baie noaptea trecută. Am facut camping aici.
Amândoi rezemati de ușa, infofoliti in prosoape.
Am râs si m-am ridicat.
Mi-am adus aminte cand Taehyung mi-a spus ca are un telefon in caz de urgență în baie.L-am gasit in dulapul unde își ține pasta de dinți și periuța. Am apelat la primul număr de la recente, dar m-am sunat pe mine.
Am apelat la al doilea număr, Jimin.-Mmh? am auzit o voce ragusita, era clar ca l-am trezit
- PARK FUCKING JIMIN! am țipat iar Taehyung s-a trezit, AI 10 SECUNDE SĂ VI ȘI SĂ NE DESCHIZI UȘA DE LA BAIE ORI TE POTI CONSIDERA UN OM MORT! am continuat sa țip iar Taehyung a râs
- Ih, am uitat! mi-a închis în nas.
Dupa vrei 20 de secunde, am auzit pași grăbiți spre baie. Ne-a descuiat apoi a râs de noi.
- Cum ati ajuns in baie? a spus
- Nu stiu..a spus Taehyung
- Oh, lăsați ca stiu eu. Tu! am arătat spre Jimin, domnule, ne-ai încuiat in baie. Era vorba să stăm doar 10 minute dar voi ne-ați uitat! am țipat la el iar și-a frecat ceafa stânjenit
- Ohh! Imi amintesc ceva... a spus
flashback
Tocmai s-a terminat concursul 'cine termină primul'.
Eram cu capul pe masă împreună cu Yoongi.- Am senzația ca am uitat ceva..am spus
- E doar in mintea ta. mi-a raspuns Yoongi
- Meh, probabil.
End flashback
- De aici nu-mi aduc aminte nimic. a spus
Am trecut pe lângă el si m-am dus in camera mea. Se pare ca era ocupată.
Jungkook, Namjoon, Solar, Yoongi si Wendy erau in camera mea și dormeau.
M-am gândit sa ma distrez puțin- AAAA! TREZIȚI-VA! ARDEEEEEEEEE!!! am țipat și am început să-i trag. Erau asa confuzi. ARDE! ARDE BLOCUL! O SA MURIM! REPEDE, FUGITI! am continuat sa țip
- FUGIȚI!!!! a țipat Namjoon iar eu am început sa râd
Toți alergau spre ușa iar eu radeam. Ma durea stomacul la cât am râs, au tras săracii de mine asa mahmuri cum erau.
- E o farsa! a exclamat Wendy
- Tocmai te-ai pus cu regele farselor! a spus Jungkook
- Si ce frica imi eee! am spus si eu la rândul meu, hai putorilor! Sa mâncăm daca avem ce. am contimuat și am trecut pe lângă ei stergandu-mi lacrimile de la atâta râs.
- VEDEM NOI CINE RADE LA URMA! a țipat Jungkook cat ma departam
- Da,da,da! Du-te si mânanca copile! am țipat si eu la rândul meu
CITEȘTI
Criminală
Teen FictionLisa, ajunge la închisoare din cauza unei crime ne săvârșite de ea. Cum o să fie viața ei de acum?