După schimbul nostru de cuvinte, am luat-o la goană împreună cu Tzuyu spre băi.
Ne-am oprit în fața băii bărbaților, am intrat fără rușine înăuntru și am dat de Jane lipită de un Taehyung, sarutandu-se.
Adrenalina îmbibată cu ură și alcool nu sunt o combinație tocmai bună pentru mine, o persoană care își pierde controlul ușor.
În următoarea secunda am zbughit-o spre Jane, luând-o de păr și ridicând-o de pe Taehyung, care era beat botă.- Tarfa ambulanta! am țipat la ea și i-am dat un genunchi în coaste.
I-am dat pumni, am tras-o de păr în cele mai dureroase moduri posibile. Nu doar pentru ca s-a dat la Taehyung, ci pentru că mi-a făcut raza de soare să plângă.(ascultați piesa de la media cât cititi partea asta)
- Cruța-ma! Te rog! a implorat ea plângând.
Am ridicat-o și am lipit-o de perete
- În viața ta să nu incerci să te mai dai la Taehyung, în viața ta să nu te mai pui cu mine. Nu stii cine pot fi eu cu adevărat, te-aș fi putut ucide acum câteva momente dar am o inimă. Acum o să mergi la Hoseok, te vei pune în genunchi si il vei implora ca să te ierte, doar dacă nu vrei și runda a doua. am spus clar privind cu ură persoana din fața mea care plângea și tremura sub atingerea mea
- D-da, te rog n-nu ma b-bate! a spus
Am luat-o de încheietura iar ea a tresarit, Taehyung era pe jos și râdea ca nebunul.
Tzuyu m-a ajutat să îl car pe acesta la masă, iar Jane era în spatele meu încă plângând.
Am ajuns toți patru la masă, unde Hoseok plângea la pieptul lui Jimin care era beat și plângea împreună cu el.
- Hoseok! l-am strigat
- Ce-i? a spus suspinand
- Privește aici. am spus iar el m-a privit. Avea ochii rosii, imi era atât de milă!
Jane era în dreapta mea, suspinand din când în când. Am împins-o în fața cu forța și aceasta m-a privit pentru un moment dat.
S-a pus în genunchi cu ezitare, dar știa că dacă nu o face urmează runda a doua din 'Lalisa și Jane stau într-un copac'.
- Imi cer iertare că m-am folosit de tine și ca te-am înșelat pe la spate! a spus neprivindu-l în ochi
- Tu crezi ca niște scuze rezolvă totul? Jane, te-am iubit! Am crezut că ești femeia vieții mele! Ti-am oferit tot ce doreai! De ce nu m-ai iubit cum am făcut-o eu? Am fost dispus să renunț la prietenii mei de o viață pentru tine, pentru noi Jane! Am vrut ca să te cer în căsătorie peste o săptămână Jane! Tu iti închipui cât am putut să te iubesc? Stii prin câtă suferință trec? Nu, nu stii! Jane, nu credeam ca esti in stare să îmi faci asta! Visam la copii împreună cu tine! Cum am putut fi atât de orb..JANE EXPLICA-MI! DE CE ÎMI FACI ASTA? DE CE? JANE! TE AM IUBIT! DE CE? a zbierat Hoseok iar noi l-am privit triști.
Jane plângea în hohote.- E-eu, iartă-mă! a spus plângând mai grav
- Nu Jane! Puteam face o greșeală imensă cu naivitatea mea! Puteam să îmi stric viața! Te-am crezut când îmi spuneai ca ei mint, te-am crezut când spuneau ca acei bărbați erau verișorii tăi, sau prieteni din copilărie! Iti spun sincer, am crezut că îmi va fi dor de îmbrățișările tale, de sărutările tale, de tine, după ce am aflat adevărul! Dar nu, acum ca stiu ca totul era fals, doar regret! Regret ca ti-am dat sufletul meu pe tava atât de usor! Regret! Ce am facut sa merit asta? Am iubit și eu odată..și uite ce s-a întâmplat! Am fost folosit! Din cauza ta eu nu o să mai pot fi cineva normal! a zbierat plângând raza noastră de soare..
- H-hoseok.. am spus ținând lacrimile în mine, o să fie bine! Iar tu, pleacă de aici cât nu vine a doua rundă!
Jane s-a ridicat și l-a privit pe Hoseok care plângea
- Iartă-mă..a spus
(Stop cu piesa, puteți s-o opriți)
- PLEACĂ! am tipat la ea iar aceasta a alergat afara din club plângând
M-am dus spre Hoseok și l-am luat în brațe.
(..)
Eu, Tzuyu, Solar, Wendy, Jin și Jungkook îl consolam împreună pe canapea, pe micuțul nostru Hoseok.
Ne-am adunat toți la Jimin și Tzuyu, Jimin, Namjoon, Taehyung și Yoongi dorm acum pentru ca erau beti.
Știam cum se simte..are nevoie de iubire si sa cunoască persoane noi.
Statea la pieptul meu îmbrățișându-ma și plângând. Toți îl priveam triști, m-am întins după o pătura și l-am învelit.- Mergeți și culcați-va, am eu grijă de el. le-am spus celorlalți deoarece aratau obosiți.
Dupa niște prosteste, i-am trimis la somn pe toți, rămânand doar eu si Hobi care suspina.- Nu plânge pentru cineva care nu merită lacrimile tale Hoseokie, ce aș putea face să te ajut? l-am întrebat
- P-poveste-mi, orice..ca să u-uit. mi-a raspuns
L-am strâns în brațe și am început să îi povestesc despre viața mea înainte să întru la închisoare, apoi cum era la închisoare, cum m-am împrietenit cu Taehyung și Jungkook, despre San, bătăi, despre momentele amuzante, și chicotea din când în când atunci când scoteam sunete ciudate în timp ce povesteam.
- Apoi, BOOM! M-am trezit singura in cameră fără cei doi purandei! am spus și m-am jucat cu părul lui
- Știi să faci o persoană să se simtă bine. a spus el și a zâmbit
Eram fericită ca nu mai plânge. Că nu mai suferă atât de mult..
- Hai să ne culcam, esti epuizat! am spus eu
L-am ridicat de pe canapea, apoi am lungit canapeaua, am scos două perne și încă o pătura dintr-un dulap, apoi am așezat un așternut pe canapea.
Ne-am întins amândoi pe canapea, el cu spatele la mine, asa ca m-am întins să-l îmbrățișez.
- Iti multumesc că ești aici, chiar dacă te stiu de o zi. Esti o persoană buna Lalisa! (Lariso o fac intenționat)
- Shh, asa fac prietenii, iar tu meriți ceva mai bun! Iti promit ca o să cunosti o persoană mai buna! Acum dormi, mâine ne trebuie energie! Da?
- Da! a chicotit, Somn ușor Lisa!
- Somn ușor!
CITEȘTI
Criminală
Teen FictionLisa, ajunge la închisoare din cauza unei crime ne săvârșite de ea. Cum o să fie viața ei de acum?