SPIS TREŚCI.
Nasze pochodzenie.
Uniwersalny program rozwoju.
Powszechna zależność losu.
Zarządzanie wszechświatem.
______ _ ______
NASZE POCHODZENIE (ciąg dalszy).
„Pasożyty wymyśliły zupełnie nową taktykę, aby schwytać Midgarda. Odmówili nieudanych ataków zewnętrznych i rozpoczęli atak „wewnętrzny": wprowadzili Żydów do wszystkich krajów, które można było łatwo penetrować, i przydzielili ich do wykonywania kilku zadań „głównej misji" na pierwszym etapie:
1. Powszechne zniszczenie Silnych Mężczyzn - arystokracji Rusov - przywódcy ludzcy, którzy posiadali genetykę alfa, byli z reguły doskonałymi wojownikami, przywódcami wojskowymi i władcami.
2. Gromadzenie kapitału niezbędnego do realizacji przyszłych planów, z równoległym rabunkiem, osłabieniem i zniszczeniem ludności, która pozostała wierna tradycji wedyjskiej w krajach odizolowanych od Imperium Słowiańsko-Aryjskiego.
3. Przejęcie władzy gdziekolwiek jest to możliwe. Powszechne zagnieżdżanie się religii, niszczenie tradycji i kultury wedyjskiej, zabijanie Mędrców, dowodzenie i sprawiedliwi ludzie, którzy nie ulegli oszustwom i zombie.
4. Rozkład i korupcja wszystkich warstw ludów, które nie mogą zostać natychmiast zniszczone lub zniewolone. Wpajanie i zachęcanie do podstawowych instynktów, występków, przestępczości, prostytucji i innych uroków, szeroko promowanych w dzisiejszym „wolnym" demokratycznym świecie.
Na początku swojej kariery Żydzi nie lekceważyli rabunku i rabunku, słusznie twierdząc, że jest to jedyny sposób na szybkie zgromadzenie kapitału początkowego na dalsze operacje w różnych krajach.
Ten etap działalności ludu wybranego jest opisany szczegółowo w Starym Testamencie. Ci asystenci sił ciemności, lud wybrany - na drugim etapie swojej działalności we wszystkich większych miastach stopniowo tworzyli swoje punkty odniesienia, które ostatecznie przekształciły się w biura handlowe, a następnie w rozliczenia handlowe. Tworzenie takich formacji na całym świecie było głównym celem Żydów. Żyli w innych krajach, nie dlatego, że „zabrali im swoją ojczyznę", ale dlatego, że gangster Jehowy z bojownikami, którzy dowodzili Żydami pod przykrywką Boga, specjalnie zmusił ich do przeniknięcia do wszystkich krajów i narodów, umocnienia tam i rozpoczęcia działania zgodnie z włączone do ich programu.
Aryjczycy słowiańscy to ludzie białej rasy. To przeciwko nim rozpętano krwawy terror w ciągu ostatnich kilku tysięcy lat.
A pod koniec ostatniego tysiąclecia prawie cała Europa została już stopniowo oddzielona od imperium słowiańsko-aryjskiego!
______ _ ______
A skąd się wzięły różne narody i białe narody? Są to sztuczne formacje, celowo zaprojektowane, aby podzielić białą rasę na wiele fragmentów. Pasożyty społeczne musiały zniszczyć solidność Aryjczyków-Słowian. Separatyści zawsze zaczynają od języka, aby uzyskać niezależność i stworzyć uznany stan i rozpocząć proces tworzenia nowych ludzi.
Rosyjski filolog P.P. Oreshkin odkrył, że starożytne teksty Sumerów, Babilończyków, Egipcjan, Etrusków, Hindusów, Greków i ludów Europy Zachodniej czytają łatwo po rosyjsku. I napisał książkę „Fenomen babiloński". Z tej książki wynika, że gdy na Ziemi istniał „jeden język i jeden przysłówek", ten język był rosyjski!
YOU ARE READING
Zarządzanie losem i zdrowiem.
ParanormalNaukowcy odkryli NOWY NATURALNY SPOSÓB na pozbycie się JAKICHKOLWIEK CHORÓB BEZ PIENIĘDZY, BEZ MEDYCYNY !!! Albo rodzice sami odciążają dziecko od choroby !!! Nie zdziw się, nauka się rozwija, to NOWA WIEDZA NASZEJ NATURY !!! Faktem jest, że wszystk...