16.

2 0 0
                                    

                         SIMPATIC CONNECTION.

Komunikacja w ciele.

Prawie wszystkie ludzkie organy są związane z punktami energii akupunktury w różnych częściach powierzchni ciała.

Całe ludzkie ciało jest „rzutowane" na powierzchnię uszu. Tak samo jest na stopach i na palcach, na wewnętrznej błonie śluzowej nosogardzieli i na zębach.

Teraz znany irido - diagnoza, która przez tęczówki oka determinuje i stare, obecne i przyszłe choroby w całym ciele!

Znaleziono Komunikacja z grupą krwi.

„Ludzie z pierwszą grupą krwi są odporni, energiczni, mobilni, silni, niestrudzeni, żyją dłużej.

Z drugą grupą są sumienni, różnią się lojalnością i zaufaniem do nich, ale są podatni na atak serca, stwardnienie, cukrzycę, reumatyzm.

Na trzecim - wrażliwy, delikatny i zdolny. Są spokojni, ale wymagający do innychi.

Czwarta grupa jest bardzo rzadka. Burzą się w uczuciach i namiętnościach, ale w małżeństwie - prawie idealnym ".

Zaskakująco odzwierciedla Komunikacja cech fizycznych i duchowych, różniących się pochodzeniem.

Możliwe jest, że cztery grupy krwi są związane z czterema elementami astrologicznymi w kręgu zodiaku.

Inny znalazł Komunikacja koloru oczu z charakterem osoby!

„Jasnooki i jasnowłosy są zazwyczaj dawcami energii, a ciemnooki i ciemnowłosy są wampirami energetycznymi".

„Profesor Helmut Hemmer odkrył związek natury kotów domowych z ich zabarwieniem".

Właściwości Komunikacja sympatycznego.

Wszechświat, podobnie jak człowiek, jest pojedynczym organizmem. („Jak wyżej, tak poniżej"). Wszystkie jego „komórki", jak u ludzi, są ze sobą niewidocznie połączone.

„Sympatyczne połączenie takiego połączenia, gdy po wystawieniu na działanie jednej części struktury występuje efekt na innej części.

To samo połączenie jest widoczne na każdym wyświetlaczu struktury. Każdy obraz promieniuje tą samą energią, co sam obiekt.

To połączenie jest uniwersalne i istnieje w całej naszej naturze, w całym naszym świecie!

Z właściwości połączenia sympatycznego wynikają trzy prawa.

Prawo Biosystemu - „Osoba ma sympatyczne połączenie z dowolną częścią swojej struktury". Na przykład, podczas palenia ciętych włosów, temperatura wzrasta, a głowa może boleć.

Prawo homeopatyczne (lub prawo podobieństwa) - „Osoba ma sympatyczny związek ze swoim wizerunkiem, symbolem i imieniem". Jeśli fotografia osoby leży w lesie, na trawie, pod Słońcem, wtedy osoba gromadzi energię życiową.

Prawo potęgi myśli - „Myśl podmiotu ma sympatyczny związek z samym przedmiotem" (Raokriom, „Biała magia")

Prawo potęgi myśli jest takie samo jak Prawo materializacji myśli.

Komunikacja może również występować między podobnymi obiektami. Klasycznym przykładem jest więź między bliźniakami.

„Jedna z bliźniaczek otrzymała liczne oparzenia podczas wybuchu w Moskwie. Więc jej zdrowa siostra też miała ślady oparzeń!

Zarządzanie losem i zdrowiem.Where stories live. Discover now