PRZYCZYNY KłOPOTY I CHORÓB.
Powtarzamy raz jeszcze - wszystkie kłopoty, wszystkie choroby, a także obrażenia, obrażenia i ogólnie cały los - pochodzą z ich własnych negatywnych, negatywnych emocji nagromadzonych przez całe życie!
- A z czego negatywnego? Tylko od twojej postaci.
- A z jakiej postaci? Z twojego światopoglądu!
- A z jakiego światopoglądu? Z poziomu twojej wiedzy!
- A z jakiego poprawnego światopoglądu? Tylko z właściwej Wiedzy, odpowiadającej prawdziwej niewidzialnej strukturze naszego świata, czyli kosmicznej Wiedzy o Wszechświecie!
I okazuje się, że wszystko to jest potwierdzone w naszym zwykłym ziemskim życiu, choćby po to, by zwrócić uwagę, choćby po to, by przyjrzeć się uważniej. W życiu każdego człowieka, w jego życiu, w życiu wszystkich jego krewnych, w życiu wszystkich znajomych, w życiu sławnych ludzi - zawsze można zauważyć, że kłopoty, zdrowie i przeznaczenie są wyraźnie powiązane z charakterem osoby! Trudno w to wszystko uwierzyć? Więc wszyscy nie mogą uwierzyć, ale każdy może sprawdzić!
Ta zależność była znana dawno temu.
„Starożytna indyjska ajurweda od tysięcy lat interpretuje, że ludzka choroba jest silnie związana z jego charakterem!"
To samo mówi się we wszystkich światowych Wedach i religiach!
Materialistom oczywiście trudno jeszcze uwierzyć. Ale taka zależność była znana od bardzo dawna i znajduje odzwierciedlenie w Biblii, że wszystkie choroby pochodzą z pogwałcenia przykazań - „Piąta księga Mojżesza, Księga Powtórzonego Prawa, rozdział 28".
Niestety, materializm naukowy pojawił się w XVII wieku i po prostu „anulował" starożytną Wiedzę jako „nienaukową" ... I w XXI wieku, oczywiście, wszyscy o nich zapomnieli ...
______ _ ______
I jeszcze raz - wszystkie choroby nie wynikają z faktu, że coś „zepsuło się" wewnątrz, ale z zewnętrznych wpływów na złe zachowanie, na złe myśli.
„Przyczyną choroby jest sam człowiek, a on sam jest lekarzem, gdyż wszystkie choroby są odpowiedzią Nieba dla człowieka za pogwałcenia najwyższego porządku!" (Objawienie Ojca Absolutnego od 11.08.2016-7)
„Ludzie tworzą własne choroby. Więc oni sami i tylko oni sami mogą się ich pozbyć!
Oto przyczyny choroby:
- Nieznajomość celu, znaczenia i celu mojego życia;
- ignorancja i nieprzestrzeganie praw wszechświata;
- obecność w umyśle i podświadomości agresywnych myśli, uczuć i emocji.
Choroba pochodzi z naruszenia harmonii ze wszechświatem. Dlatego traktuj swoją chorobę z szacunkiem, zaakceptuj swoją chorobę. Choroba jest zewnętrznym odzwierciedleniem naszych szkodliwych myśli, naszego zachowania i naszych intencji.
Choroba jest podświadomą ochroną nas przed naszymi destrukcyjnymi zachowaniami i myślami.
Ludzie są przyzwyczajeni do tego, że choroba jest wrogiem i musi być zwalczana w jakikolwiek sposób, pomimo konsekwencji. Ale walka z chorobą to walka ze sobą. Dlatego zaakceptuj swoją chorobę i odmów od ze sobą! "(Sinelnikov)
„Osoba, która uważa, że pigułki lub techniki magiczne go uratują, jest już chora. Główną obroną przed chorobami jest wdrożenie wyższych przepisów etycznych. " (Lazarev)
YOU ARE READING
Zarządzanie losem i zdrowiem.
ParanormalNaukowcy odkryli NOWY NATURALNY SPOSÓB na pozbycie się JAKICHKOLWIEK CHORÓB BEZ PIENIĘDZY, BEZ MEDYCYNY !!! Albo rodzice sami odciążają dziecko od choroby !!! Nie zdziw się, nauka się rozwija, to NOWA WIEDZA NASZEJ NATURY !!! Faktem jest, że wszystk...