SPIS TREŚCI.
Przykłady pozbycia się problemów
Przykłady pozbywania się chorób
Pozbywanie się chorób za pomocą książek
______ _ ______
PRZYKŁADY USUWANIA Z PROBLEMÓW.
Oprócz pozbywania się chorób istnieją również przykłady zaskakującego wyzwolenia z różnych problemów.
„Mój przyjaciel mówi. „Krewny poprosił mnie o sprzedaż biżuterii o wartości ponad 1000 USD. Dałem go chłopakom, którzy zwykle mi w tym pomagali. I tym razem zniknęły z dekoracją!
- wyjaśniam mu. - Masz zależność od dóbr materialnych, pogardę za ich brak, nienawiść do tych, którzy je zabierają.
- Co można zrobić?
- Zmień swoje nastawienie do wszystkiego, co dotyczy dóbr materialnych. Pamiętajcie całe swoje życie i dziękujcie Bogu, kiedy odwróciliście się od materialnego bogactwa. Proś o przebaczenie za wszelkie obrazy, nienawiść i zazdrość wobec wszystkiego, co wiąże się z korzyściami materialnymi.
- Minęło kilka dni, mówi. „Odzyskałam dekorację!" A kiedy wrócili, powiedzieli: „W końcu chcieliśmy cię oszukać, a potem było nam przykro". - Dlaczego? - Tak, nie wiemy - odpowiedzieli. . . "(Lazarev)
______ _ ______
„Przyjaciel chciał kupić mieszkanie. Mówi: - Jest ładne mieszkanie, jutro zdecydują się na sprzedaż, ale są tam inni ludzie. Martwię się, nawet ciśnienie podskoczyło.
- Odpowiadam: - Dzięki takiej postawie możesz stracić zarówno mieszkanie, jak i swoje zdrowie.
- Następnego dnia powiedziano mu, że mieszkanie zostało przekazane innemu. Miał dużo stresu. Ale po 10 minutach przypomniałem sobie słowa, puściłem twierdzenia i niezadowolenie z sytuacji i natychmiast się uspokoiłem. Trzy godziny później zadzwonili do niego i zaproponowali mu mieszkanie, ponieważ drugi odmówił! "(Lazarev)
Pomyśl o tych przykładach - czy to przypadek, czy wzorzec?
______ _ ______
Oto kolejny bardzo jasny przykład pracy nad swoim umysłem.
„Młody człowiek ma ogromną wewnętrzną arogancję i pogardę dla ludzi. Dlatego ludzie go upokarzają, a los nie działa.
- pyta: - Czy możesz się modlić, pościć i głodować?
- Odpowiadam: - Tak, to bardzo pomaga.
- Potem przyszedł, mówi. „Gdy tylko zacząłem głodować, moja pamięć i umiejętności znacznie się poprawiły!" I obsypane ofertami dobrej pracy! A ja jestem młodszy o 6 lat!
Potem przestałem pościć, a oferty pracy natychmiast zniknęły, a postawa innych znów stała się pogardą!
Zauważyłem w jednej chwili - wewnętrznie zacząłem gardzić moim sąsiadem. Pół godziny później przyszedł do mnie i wywołał skandal z powodu niedorzeczności!
Ale znowu musiałem dostać pracę, i znowu postanowiłem iść głodny. Ale stało się odwrotnie! Nie oferowałem pracy. I zaczęła się fizyczna awaria. I zestarzał się przez dziesięć lat!
- Patrzę na jego biopole i zaczynam rozumieć, że w pierwszym przypadku głodować był odskocznią od Boga, aw drugim - odskocznią do osobistego dobrobytu. . ." (Lazarev)
YOU ARE READING
Zarządzanie losem i zdrowiem.
ParanormalNaukowcy odkryli NOWY NATURALNY SPOSÓB na pozbycie się JAKICHKOLWIEK CHORÓB BEZ PIENIĘDZY, BEZ MEDYCYNY !!! Albo rodzice sami odciążają dziecko od choroby !!! Nie zdziw się, nauka się rozwija, to NOWA WIEDZA NASZEJ NATURY !!! Faktem jest, że wszystk...