SPIS TREŚCI.
Wpływ na dzieci
Wpływ na przyszłe dzieci
______ _ ______
WPŁYW NA DZIECI.
„Dowiedziałem się, że działania matki decydują o losie i zdrowiu dziecka. Wtedy zdałem sobie sprawę, że zarówno matka, jak i ojciec są jednakowo odpowiedzialni za ciało i ducha dziecka. Rodzice przekazują dzieciom absolutnie kompletne informacje o ich zachowaniu i zachowaniu przodków. Na podstawie tych informacji nadchodzi los dziecka, jego ciała, charakteru, duchowości. "
„Wiedząca matka w ósmym miesiącu ciąży nauczyła przyszłe dziecko tabliczki mnożenia, aw wieku 3 lat powiedział jej już na pamięć!"
„Wielu słyszało takie wyrażenie:„ Dzieci są odpowiedzialne za grzechy swoich rodziców. I to prawda.
Wszystkie choroby dzieci - są odzwierciedleniem zachowań i myśli rodziców!
Chore dziecko jest sygnałem dla rodziców, aby się zmienili! Zdrowie i życie ich dziecka zależy od tego, jak rodzice odnoszą się do siebie nawzajem, do siebie i do otaczającego nas świata! "Od dawna mówi się o tym we wszystkich wedy światowe i religie!
______ _ ______
„Pytanie: Jak rodzice zależą od dzieci?
Zasadniczo zależność jest równa 100 do 100. Różnica jest tylko w czasie. Naruszenia rodziców przed poczęciem, w czasie ciąży i po urodzeniu wpływają na los i zdrowie dzieci.
To trwa 10-15 lat, a rodzice zaczynają odpowiadać na nagromadzone negatywne emocje u dzieci. Jak trudne są zmiany w dzieciach, to jak trudno jest rodzicom odzyskać i poprawić swoje sprawy. A w krytycznych momentach dla dziecka rodzice chorują i umierają jako źródło złego światopogląd i charakter. "
Przykłady wpływu.
„Dziecko odmówiło picia mleka matki, a powodem jest to, że matka ma charakter drażliwy i zazdrosny".
______ _ _____
„Pamiętam kobietę, której pojęcia sprawiedliwości, ideałów, moralności były niezachwiane. Kult wysokich uczuć z jego potężną energią i pięknem stał się powyżej granicy. Krytyka i potępienie niemoralnych ludzi zaczęły wzrastać. Nie chciałem żyć, gdyby upadły idee sprawiedliwości.
W rezultacie syn jest uzależniony od narkotyków, który ma silne pragnienie ciągłych kłamstw i kradzieży. W stosunku do niej zachowuje się w prostacki sposób, często nieprzyzwoicie wyrażone. Jest tak przyzwyczajona do potępiania ludzi, którzy są wadliwi, biedni w duchu, że najmniejsze niezadowolenie z kogoś zawiera jej program zniszczenia syna ".
______ _ ______
„Dawno temu, miałem sytuację, w której ponownie zostałem zdradzony. W myślach powiedziałem sobie: „Nigdy nie wybaczę". Godzinę później moja mały córeczka zaczęła kaszleć i krztusić się! Na subtelnym poziomie zobaczyłem, że jej płuca wkrótce przestaną działać! Zrozumiałem, że umrze za kilka dni! Potem podniosłem ręce i powiedziałem: „Poddaję się, zaakceptuję każdą sytuację i wybaczę wszystkim, którzy mnie zdradzili. Rozumiem, że nie mają z tym nic wspólnego, ponieważ wszystko pochodzi od Boga. "Moja córka miała pełny obraz zapalenia płuc. Po pół godzinie zniknęły najmniejsze oznaki choroby!
YOU ARE READING
Zarządzanie losem i zdrowiem.
خارق للطبيعةNaukowcy odkryli NOWY NATURALNY SPOSÓB na pozbycie się JAKICHKOLWIEK CHORÓB BEZ PIENIĘDZY, BEZ MEDYCYNY !!! Albo rodzice sami odciążają dziecko od choroby !!! Nie zdziw się, nauka się rozwija, to NOWA WIEDZA NASZEJ NATURY !!! Faktem jest, że wszystk...