7.

2 0 0
                                    

SPIS TREŚCI.

Oh Najwyższy i Aniołach

Wpływ wyższych sił

______ _ ____

O Najwyższym I ANIOŁACH.

Jeśli weźmiemy naturalną karmę polową dla Boga, powstaje pytanie – czy istnieje, oprócz Karmy, żyjący Bóg?

Tak, istnieje również rozsądna struktura, którą nazywamy inaczej – Najwyższy , Wszechmogący, Twórca, Stwórca. On sam nazywa siebie Ojcem Absolutnym.

Co potwierdza jego istnienie?

Po pierwsze, wszyscy przyznają, że prawa w Biblii mogą pojawić się tylko od Najwyższego przez proroków.

Po drugie - nadchodzą przesłania Wszechmogącego.

Po trzecie - pomoc Wszechmogącego z naszych modlitw jest bardzo wyraźnie manifestowana. O tych faktach w sekcji о modlitwom.

„Bóg jest substancją pola myślenia. Jednocześnie żyje wszędzie w przestrzeni wysokiej częstotliwości. Składa się z plazmy niskotemperaturowej.

A Bóg ma zadanie - zachować cały Wszechświat zgodnie z jego Prawami ".

(„Revelations" z 13.01.2008-13,14, 04.08.2015-11; Liventsov, „Revelations of the Higher Mind")

Bóg - PRZECZYTA NASZE MYŚLI." (Objawienie z dnia 13.09.2015-16-19)

A myśli mogą określić, co mówimy i robimy.

Ale prawdopodobnie on nas widzi i słyszy, podobnie jak nasz zwykły duch. (Część „Życie na„ innym świecie ")

No cóż - okazuje się, że zgodnie z naszą zwykłą koncepcją „Boga" - istnieją dwie struktury kontrolne. Dlatego, aby nie było dalszego zamieszania, konieczne jest zastosowanie dwóch różnych pojęć zamiast pojęcia „Bóg" - Karma i Najwyższy.

Jest bardzo prawdopodobne, że Najwyższy jest duch byłej osoby spośród Hiperborejczyków - Rusicha, który był w stanie rozwinąć się w bardzo wysokim stopniu duchowym. I dlatego ma ogromne zdolności w telepatii i materializacji myśli.

Najwyższy , chociaż on i Najwyższy - ale nie ma prawa robić, co chce. To tak samo jak prezydent nie może wszystkiego, czego chce.

Najwyższy nie może naruszyć Naturalnych Praw Wszechświata, Praw karmy. (Objawienie 05.04.2019-13) A jednak - Wszechmogący bierze pod uwagę decyzje Rady Kosmicznej.

Tak jak prezydent nie może naruszać praw państwa. I monitoruje wdrażanie praw Rady Najwyższej.

„Jak wyżej - tak poniżej!" - Biblia.

______ _ ______

Często słyszy się - dlaczego Bóg nie karze bandytów?

Istnieje prawo we wszechświecie - nikt nie ma prawa ingerować w czyjeś życie, a tym bardziej karać. A Najwyższy nie ma prawa. Tak jak prezydent.

I nie ma prawa pomagać bez proszenia o pomoc. Nie wszyscy zgadzają się przyjąć prezent. Był eksperyment na Ziemi - zebrano grupę bezdomnych, umieszczonych w warunkach sanatoryjnych. Więc uciekli miesiąc później!

A system karmiczny karze bandytów.

Metody zasilania - nie niszczą przestępczości. Kiedyś gdzieś zgromadzili się wszyscy przestępcy i zastrzelili. Po chwili pojawiły się nowe, a nawet więcej!

Zarządzanie losem i zdrowiem.Where stories live. Discover now