ZAŁĄCZNIK Z KOMUNIKATAMI (ciąg dalszy).
Doskonałość nie ma granic. . . Człowiek bio-pola.
Akademik V.I. Vernadsky dokonał naukowego odkrycia, że Ziemska Biosfera współdziała z kosmicznymi energiami, tworząc specjalne Pola. Są niewidoczne, niematerialne, ale naprawdę istnieją i są niezbędne do procesów życiowych w organizmach biologicznych, zwłaszcza u ludzi.
Wielki naukowiec mówił o niezwykłej organizacji, sile stabilności, a także zdolności regeneracyjnej żywej materii w przyrodzie.
Człowiek składa się z substancji i pola energii, jest wielowymiarowym obiektem świetlnym, którego struktura jest spowodowana działaniem pól mikrokosmosu i makrokosmosu.
Ludzkie biopole to specjalny generator, który odbiera i promieniuje spektrum fal częstotliwości skupionych wokół ciała fizycznego.
Biopole tworzone są poprzez otrzymywanie wielowymiarowych energii z kosmosu. Bioenergia ludzka składa się z energetycznych cząstek elementarnych kosmosu - leptonów w szerokim zakresie fal elektromagnetycznych, fal radiowych, promieni podczerwonych, światła widzialnego, promieni ultrafioletowych.
Planeta i cała ludzkość są pod ciągłymi kosmicznymi strumieniami wszechświata.
Skład tych energii:
- Przepływ azotu / tlenu (do oddychania)
- Proton-wodór (do metabolizmu komórkowego)
- Tachyon i strumienie skrętne (informacje)
- Electron-lepton (do syntezy energii)
- Przepływy fotonów i mikrocząstek Neutrino (dla manifestacji duchowości i świętości).
W wysokich przepływach kwantowych może być osoba prawa lub duchowa, w której manifestują się wskaźniki koloru Aury. Jego energia może oddziaływać z energiami szybkich Kosmosu, zgodnie z Prawami Analogii lub atrakcją „podobną do podobnej".
W ten sposób powstaje duchowe pole biologiczne osoby. Jeśli cienkie ciała wibrują ciężkimi karmicznymi eterami, wówczas przepływy energii kwantowo-leptonowej po prostu przepływają wokół ciała, co oznacza, że osoba ma słabe połączenie z kosmosem.
Osoba w „kosmicznym przepływie" może otrzymać całkowite uzdrowienie z wszelkich chorób, być kreatywnym, ujawnić swoje naturalne talenty, leczyć innych ludzi, posiadać kanały informacji o energii i otrzymywać najwyższą wiedzę z Noosfery Ziemi. Każdy, kto stoi pod „przepływem", może bardzo szybko i intensywnie podnieść swój status ewolucyjny do dalszego Wniebowstąpienia do wyższych sfer.
Człowiek absorbuje strumienie kosmiczne, energie słoneczne przez rezonans magnetyczny swojej świadomości i genom DNA. Odbiór energii leptonów z kosmosu jest wykonywany przez człowieka o 5%, on także gromadzi energię podczas snu z magnetosfery o 5% i odbiera telluryczne prądy wnętrza Ziemi o 5%.
Człowiek syntetyzuje energię z pożywienia o 85%, ale powinno być odwrotnie, ponad 90 procent ludzi musi otrzymać od Prany - promieniowanie kwantowe z kosmosu.
Biologiczna czująca istota promieniuje również falami energii psychicznej i mentalnej. W szczególnych przypadkach osoba na poziomie serca i świadomości może za pomocą syntezy jądrowej wytworzyć specjalną bioplazmę - Ducha Świętego. Dzięki doskonałości rozwoju etycznego Duch może w pełni objąć Biopole. Bóg-człowiek w ciele duchowym może istnieć w Wieczności, poruszać się wokół kosmicznej nieskończoności i żyć w innych planetach-gwiazdach.
YOU ARE READING
Zarządzanie losem i zdrowiem.
ParanormalNaukowcy odkryli NOWY NATURALNY SPOSÓB na pozbycie się JAKICHKOLWIEK CHORÓB BEZ PIENIĘDZY, BEZ MEDYCYNY !!! Albo rodzice sami odciążają dziecko od choroby !!! Nie zdziw się, nauka się rozwija, to NOWA WIEDZA NASZEJ NATURY !!! Faktem jest, że wszystk...