ŻYCIE NA „INNE ŚWIATŁO".
Czytelnicy mogą mieć pytanie - jakie życie po śmierci w innym świecie? Jak żyją tam martwi ludzie, co robią?
„W„ subtelnym świecie "można tworzyć swoimi myślami cokolwiek chcesz. Im bogatsza jest wyobraźnia danej osoby, tym bardziej różnorodna jest jego praca, a im bardziej osoba jest kulturalna, tym jest ona piękniejsza.
Dlatego poeci, artyści i marzyciele mogą mieć wielkie możliwości zastosowania tam swoich pragnień i zdolności. W tym świecie jest dużo wolnego czasu, który można wykorzystać do badania praw natury. Nie musisz gotować własnego jedzenia, nie musisz dbać o mieszkanie, o ubrania. Nie ma też potrzeby odpoczynku, ponieważ nie ma zmęczenia. "
Mnisi buddyjscy w Tybecie są tego świadomi i dlatego modlą się przez całe życie, aby zasłużyć na przejście do następnego świata tak szybko, jak to możliwe, i bez powrotu na Ziemię!
„W następnym świecie wszyscy wokół będą cieszyć się życiem i pracą w pełnej mocy swoich zdolności twórczych. Pisarze, artyści, wynalazcy, naukowcy - zakończą swoje sprawy, które nie ukończyły na Ziemi.
A ludzie, którzy nie niczego się nie nauczyłem na Ziemi, usiądą i nie będą mogli się ruszyć".
„W niebie są wydziały i służby - w sprawach kościelnych, cywilnych, domowych, dzieci. I zdolne duchy chętnie tam pracują, bez egoizmu i zysku. "(Swedenborg,„ Na niebie, na świecie duchów, a na piekle ", 391)
„W niebie istnieje usługa magnetyzmu, usługa teleportacji. Oleg Dal w Niebie prowadzi Centrum Rehabilitacji dla zmarłych. "
„Wszystko, co zostało stworzone przez człowieka na Ziemi, jest w Subtelnym Świecie w postaci fantomów energii. Dlatego można przeczytać wszystkie książki stworzone na Ziemi. Można zobaczyć wszystkie dzieła sztuki stworzone na Ziemi.
Dostępna jest dziedzina muzyki - możesz jej słuchać i tworzyć. Dostępne i tańczące, i bez ograniczeń ciała fizycznego.
Ponadto duchy mogą odwiedzać i odkrywać dowolne miejsca na naszej planecie! "
„Mieszkaniec wyższych planów staje się obywatelem czwartego wymiaru, a granice czasu i przestrzeni znikają dla niego. Może udać się na inne planety lub gwiazdy.
I może żyć w cichym gaju, na brzegu czystego jeziora lub w osobliwej jaskini. I nic i nikt się nie bać! Nikt nie może czynić zła.
Każde drzewo astralne może zostać poproszone o wyprodukowanie astralnego mango lub astralnej pomarańczy.
Bardzo zaskakujące - tutaj wszyscy znajdują nową rodzinę z duszami, które kiedyś spotkały się w poprzednich życiach. Przyjaciele z przeszłości łatwo rozpoznają się w subtelnym świecie. Cieszą się nieśmiertelnością przyjaźni. z którymi rozstali się w ziemskim życiu." ("Każdy ma swój własny raj")
______ _ ______
W obyczajach ludowych odzwierciedlają głębsze zjawiska z „innego świata". Każdy zna zwyczaj - upamiętniać trzeci, dziewiąty i czterdziesty dzień. Skąd pochodzi ta tradycja? Nikt nie może odpowiedzieć.
Okazuje się ze starożytnej wiedzy. W dzisiejszych czasach istnieje oddzielenie od ducha, czyli „śmierć" następujących ciał ludzkich - eterycznych, astralnych i mentalnych. A sam duch odchodzi i dostaje się do swojego obecnego stałego miejsca zamieszkania, po „podróży" na planetę „Ziemia".
YOU ARE READING
Zarządzanie losem i zdrowiem.
ÜbernatürlichesNaukowcy odkryli NOWY NATURALNY SPOSÓB na pozbycie się JAKICHKOLWIEK CHORÓB BEZ PIENIĘDZY, BEZ MEDYCYNY !!! Albo rodzice sami odciążają dziecko od choroby !!! Nie zdziw się, nauka się rozwija, to NOWA WIEDZA NASZEJ NATURY !!! Faktem jest, że wszystk...