ROZWÓJ DUCHOWOŚCI (cd.).
Treść.
Czynnik rozwoju.
Wewnętrzna pokora
Ochrona od obraza.
Samo upokorzenie.
______ _ ______
Czynnik rozwoju.
„W zwykłym znaczeniu raj jest miejscem, w którym nie ma konfliktów. W Związku Radzieckim próbowali zbudować taki raj komunizmu bez konfliktu. Ale w tym celu niezadowoleni ludzie, którzy stworzyli konflikt, zostali zniszczeni. Chociaż podręczniki mówiły, że rozwój jest możliwy tylko w walce sprzeczności. Ale w końcu zrozumieli, że rozwój bez konfliktu jest niemożliwy.
Konflikt to zawsze ból i zniszczenie, zarówno dla ciała, jak i dla duszy. Ale miłość zmienia konflikt w rozwój.
Jeśli osoba lub kolektyw lub społeczeństwo dąży tylko do miłości, spokoju i stabilności, hamują rozwój. A dla rozwoju - Natura zawsze daje im agresję i zniszczenie.
Społeczeństwo, które próbuje wyeliminować wszelkie konflikty, jest skazane na wyginięcie. Przykładem jest to, że konflikt w gospodarce nazywa się konkurencją, a bez tego rozwój gospodarczy jest niemożliwy ".
A najsilniejszym konfliktem w przyrodzie jest konflikt z samym sobą, między ciałem a duchem, który jest zawsze w konflikcie. Dokładnie ta sprzeczność jest podana przede wszystkim dla rozwoju duchowości!
„A zanim ktoś mógłby wybrać drogę, teraz nie ma wyboru, ale jest tylko jeden sposób - do miłości i do Boga. A reszta to zniszczenie i rozkład zarówno duszy, jak i ciała." (Dyktando od 17.09.2004)
Wewnętrzna pokora
Pokora, jak powiedziano, pozbywa się szkodliwych wewnętrznych negatywnych emocji. Tylko wewnętrzna pokora, akceptacja sytuacji, wyzwolenie z wewnętrznego niezadowolenia - daje możliwość pozbycia się jej negatywności, agresji i poprawy naszego stanu, zdrowia i przeznaczenia.
Dlaczego wewnętrznie? Ponieważ tylko niewidzialne i niesłyszalne myśli i emocje są związane z biopola Wszechświata!
Innymi słowy - „Człowiek musi zaakceptować życie takie, jakie jest, bez oburzenia i niezadowolenia".
Aby ułatwić to zadanie, mądre przysłowie może pomóc: - „Cokolwiek się dzieje, wszystko jest na lepsze" i „Nie ma nic złego bez dobra". W końcu odzwierciedlają starożytne obserwacje.
Nauczyliśmy się dobrowolnie brać bolesne wiercenie zębów, zastrzyki podczas leczenia, gorzkie leki - ponieważ wiemy o ich przydatności. A nawet za taki ból mówimy „dziękuję"! A gdzie nie wiemy o przyszłej użyteczności, jesteśmy oburzeni, obrażeni, ponieważ brakuje nam wiedzy!
Jeśli biznesmen spóźnił się na samolot i poniósł straty finansowe, ma wielkie niezadowolenie i rozczarowanie. Ale jeśli dowie się, że samolot się rozbił, negatywne natychmiast ustępuje wielkiej radości! To było złe - za godzinę okazało się dobrze!
„Mężczyzna spieszył się z powrotem do domu z podróży służbowej. Ale lot samolotu był opóźniony i miał naturalne oburzenie i żal. Ale opóźnienie uratowało go przed śmiercią w eksplozji w domu w Moskwie! "
Pokora oznacza, że nie można wewnętrznie obrazić się złem od innych ludzi. W islamie samo słowo „muzułmanin" tłumaczone jest z arabskiego jako „pokorny". A w Biblii: „Ile razy muszę przebaczać komuś, kto zgrzeszył przeciwko mnie? Jezus odpowiedział: „Aż siedemdziesiąt razy siedem". (Mateusz, 18-21)
YOU ARE READING
Zarządzanie losem i zdrowiem.
ParanormalNaukowcy odkryli NOWY NATURALNY SPOSÓB na pozbycie się JAKICHKOLWIEK CHORÓB BEZ PIENIĘDZY, BEZ MEDYCYNY !!! Albo rodzice sami odciążają dziecko od choroby !!! Nie zdziw się, nauka się rozwija, to NOWA WIEDZA NASZEJ NATURY !!! Faktem jest, że wszystk...