NASZE MYŚLI.
Promieniowanie i działanie myśli.
„Większość z nas wyobraża sobie nasze myśli jako naszą pełną własność, niedostępną dla innych i nikt o nich nie wie. Ale w rzeczywistości - wszystkie nasze myśli emitowane w świat wokół nas! Nie są one jednak emitowane jak fale elektromagnetyczne, jak fale świetlne, które docierają do nieskończoności z prędkością światła i nie można ich dogonić ...
„Okazuje się, że nasze myśli mają zupełnie inne właściwości. Zamieniają się w energię - informacje „pęczki", które nigdzie nie odlatują. Ale z drugiej strony, oni sami emitują zawarty w nich program, który może wpływać na ludzi wokół nich poprzez podświadomość! Oznacza to, że nasze myśli nie pozostają „idealną tajemnicą" dla innych! Zgodnie z wynikami eksperymentów, takie skrzepy od zwykłej osoby żyją przez 4-5 sekund, a od ludzi o silnym polu mogą przetrwać miesiące! "(Dyrektor Instytutu Informacji - Wave Technologies V.Hokkenen)
„Wiadomo, że w porowatych ścianach mieszkań„ utknęły "na 2-3 dni! A jeśli ktoś się pokłócił, był zły, przeklęty, a potem odszedł, to wszystkie te słowa pozostały w murach i działały na nowo przybyłych! Może to wyrażać się w ucisku psychologicznym, a nawet może podnieść ciśnienie krwi! "
Dlatego wchodząc do niektórych mieszkań, człowiek może czuć się źle.
A myśli mają szczególną właściwość - ich programy w skrzepach, w zależności od ilości energii, mogą się zmaterializować !!! To wyjaśnia magię, złe oko, czary i przekleństwa. I ruch obiektów z myśli („telekineza"). I wpływ myśli na działanie technologii. I wpływ myśli na zachowanie i decyzje innych ludzi.
„Jeśli wydaje się osobie, że jego myśl jest jego wewnętrzną sprawą i nikt nie widzi ani nie słyszy jego myśli, jest głęboko w błędzie, ponieważ wszystko czyta się w czasie rzeczywistym! Wszelkie informacje w przestrzeni są łatwe do odczytania i kontroli! A jeśli ludzie wprowadzą informacyjny Chaos, to takie źródło informacji zostanie wyeliminowane! "(Objawienie 13.092015-16-19)
Są już tacy ludzie - gdy tylko pojawią się szkodliwe myśli - więc natychmiast wpadają w kłopoty. „Ostrzegałem i nadal ostrzegam, że jest wolność myśli i obrazów myśli! Ale wszystko, co pomyślałeś i powiedziałeś, będzie odpowiednią odpowiedzią lub zostanie ci zwrócone. "(Dyktando od 13.09.2006-8)
Dlatego Biblia mówi: „Na początku było słowo", a więc - jest myśl (Jan, 1-1).
„To znaczy, że cały świat jest naprawdę stworzony tylko dzięki sile myśli!" (Dyktando z 31.08.2006-8)
Każda myśl próbuje się zmaterializować! To jest własność Natury! Z tej nieruchomości - została stworzona i opracowana, a cały nasz świat wciąż się rozwija!
A religie dla własnej korzyści przypisały tę własność tylko jednemu racjonalnemu Bogu i zmusiły cały lud do czczenia i modlenia się o to, aby kontrolował ludność i wzbogacił się!
Tak więc, każda myśl nie jest po prostu taka, błysnęła i zniknęła. Promieniowała i ociągała się! I ona promieniuje i działa na ludzi wokół!
Na poziomie fizycznym czujemysiebie nawzajem tylko wtedy, gdy podróżujemy zatłoczonym trolejbusem lub tramwajem. A na poziomie podświadomości, na poziomie myśli i emocji - zawsze jesteśmy połączeni biopola, wszyscy jesteśmy jednym organizmem!
„Prędkość tego nowego pola jest większa niż prędkość światła 10 bilionów razy! A jednocześnie fale te niosą dokładnie informacje psycho-fizyczne, to znaczy nieść myśl! Więc jeśli światło przechodzi z Ziemi do centrum Galaktyki przez 50 000 lat, wtedy fale te przepływają tam przez 0,13 sekundy! "
YOU ARE READING
Zarządzanie losem i zdrowiem.
ParanormalneNaukowcy odkryli NOWY NATURALNY SPOSÓB na pozbycie się JAKICHKOLWIEK CHORÓB BEZ PIENIĘDZY, BEZ MEDYCYNY !!! Albo rodzice sami odciążają dziecko od choroby !!! Nie zdziw się, nauka się rozwija, to NOWA WIEDZA NASZEJ NATURY !!! Faktem jest, że wszystk...