ROZWÓJ DUCHOWOŚCI (ciąg dalszy).
Treść.
Radość życia.
Transfer energii.
Wpływ wiedzy.
Eteryczna wizja.
Wolność od strachu przed śmiercią.
______ _ ______
Radość życia.
Starożytni mędrcy nauczali, że kłopoty trzeba otrzymywać nie tylko z pokorą, a nawet lepiej - z radością! Ponieważ kłopoty są jedynym sposobem oczyszczenia ducha! Musisz więc podziękować Bogu i Karma za kłopoty! Nie będzie kłopotów - nie będzie oczyszczenia, będą choroby i śmierć!
Istnieje wyraźniejsza analogia do tego. Katar jest uciążliwy, ale zdarza się, że oczyszcza organizm ze szkodliwych odpadów żywnościowych. Musimy więc cieszyć się zimnem i ich immunitet, że oni regularnie pracowali dla oczyszczenia!
Wierzący łatwiej zaakceptować kłopoty - wierzą, że wszystko, co się dzieje, pochodzi od Boga, a ludzie nie działają „od siebie", ale od Boga! A Bóg zawsze robi wszystko dla najlepszych!
A natura sprawia, że kłopoty są blokowane i redukowane negatywnie, to znaczy, aby ocalić od choroby!
Możesz się cieszyć, że „Nie mamy gorzej niż mogłoby być!" Zazwyczaj odpowiadają: czy może być gorzej? Może! Powodzie jak w Malezji, huragany i tornada jak w Ameryce, trzęsienia ziemi w Chinach mogą być gorsze! Tak więc można się cieszyć, że nic z tego nie mamy!
Możesz cieszyć się, że we Wszechświecie istnieje system, który absolutnie słusznie kontroluje los każdej osoby, zależny tylko od jej własnych zasług! I niezależnie od jakichkolwiek ziemskich władz i rządu!
Możesz cieszyć się z faktu, że każda osoba może opanować tę Wyższą Wiedzę, rozwinąć się do pewnego poziomu i powrócić na zawsze do swego Domu na „innym świecie", bez powrotu do „tego światła", do świata materialnego z jego wadami i negatywem!
Według statystyk - optymiści odzyskują 2-3 razy szybciej! Pomaga im patrzeć na życie - nie być zdenerwowanym w żadnych warunkach życia. I zawsze są śmieszne!
„Ludzie są zabawni i dowcipni - chorują na grypę znacznie rzadziej niż na gniew i niezadowolenie z życia!"
„Wesoły ludzie - nigdy nie zachoruj na raka!"
„Śmiech i humor - zamieniaj negatywne emocje w pozytywne. Jeśli narzekasz na problemy, podwajają się. A jeśli się z nich śmiejesz, znikają! "(Mikhail Zadornov)
O „Wewnętrznym śmiechu" - powiedziano w sekcji „Ochrona biologiczna".
Ale jeszcze raz zwróć uwagę, że radość dla Natural and Solar pomaga! A radość na ziemi jest niebezpieczna!
„Powiedziano mi o przypadkach likwidatorów w Czarnobylu, którzy pracowali w strefie reaktora i otrzymywali śmiertelne dawki promieniowania. Lekarze szczerze powiedzieli im, że nie ma szans na przeżycie, byli skazani na śmierć. Tacy ludzie mogliby cieszyć się życiem po raz ostatni, gdyby zrozumieli, że każda minuta życia jest szczęściem!
Jeden z likwidatorów, który zaczął bawić się alkoholem, został wezwał z domu przez przyjaciół: „Ponieważ jeszcze nie umarliśmy, chodźmy i zbadajmy". W szpitalu jego karta została wyrzucona, ponieważ nie miał szans na przeżycie. Musiałem dostać nową kartę w szpitalu. I całkiem nieoczekiwanie analizy wykazały, że jest zdrowy!
YOU ARE READING
Zarządzanie losem i zdrowiem.
ParanormalNaukowcy odkryli NOWY NATURALNY SPOSÓB na pozbycie się JAKICHKOLWIEK CHORÓB BEZ PIENIĘDZY, BEZ MEDYCYNY !!! Albo rodzice sami odciążają dziecko od choroby !!! Nie zdziw się, nauka się rozwija, to NOWA WIEDZA NASZEJ NATURY !!! Faktem jest, że wszystk...