Rozdział 1

173 6 2
                                    

Nasze życie nagle może wywrócić do góry nogami z małych dzieci przymusowo stajemy się dorośli.

Nie ważne kim bym była, zawsze miałam problemy z nawiązywaniem kontaktów z rówieśnikami.

  Obudziłam się jak zazwyczaj o piątej rano w mojej samotni. Za oknem było jeszcze ciemno a ja choćby nie wiem co, nie dałabym rady zasnąć. Bezsenność to mój problem numer jeden, ba moje życie to same problemy.

Spytacie się: Dlaczego?

Otóż opowiem wam o wszystkim co odmieniło moje życie zamiast na lepsze to na gorsze. Zacznijmy od rodziców. Mama zawodowa modelka, wiele dziewczyn w szkole mi zazdrości tak zadbanej, szczupłej mamy, ale nie takie życie kolorowe jak jest malowane. Moja mama pochłonięta swoją pracą praktycznie nie pojawia się w domu jeśli już to tylko na specjalne okazje, bo jak to mówi ma dużo pracy a po za tym: "Kto utrzyma dom?" ,"Z czego będziemy żyć?". Ciągle sesje, wywiady, pokazy mody sprawiają, że zapomina o najwazniejszym-rodzinie. Strasznie mnie to boli. Spytacie się mnie teraz o tatę. On zawodowy rajdowiec i tak jak moja mama (jeżeli wogóle zasługuje na nazywanie się tak), rzadko kiedy bywa w domu. Teraz coś o mnie. Wykończona psychicznie 16-latka, która nie wie co zrobić że swoim życiem...

"...i nie opuszczaj mnie"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz