Part.3

8.6K 551 18
                                    

Lice တစ္ေယာက္ စာၾကည့္ခန္းထဲမွာ တစ္ညလုံး laptop ႏွိပ္သံ တစ္ေခ်ာက္ေခ်ာက္ရယ္ စာရြက္လွန္သံ ေတြနဲ႔ အလုပ္႐ႈပ္ေနရင္း စာရင္းေတြအကုန္ၿပီးသြားေတာ့ စာၾကည့္မ်က္မွန္ေလးကို ခြၽတ္ကာ ေခါင္းကို ထိုင္ခံုအမွီသို႔ လွဲခ်လိုက္ကာ မ်က္လုံးကို ခနမွိတ္ကာ အနားယူလိုက္သည္...

ထို႔ေနာက္ နာရီကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ အခ်ိန္က ၆နာရီခြဲ...

ထိုင္ေနရာမွ ႐ုံးသြားဖို႔ ေရခ်ိဳးရန္ သူမတို႔ အခန္းထဲကို ဝင္လိုက္ေတာ့ ေတြ႔လိုက္ရတာက အိပ္ေမာက်ေနတဲ့ ခ်စ္ရသူ ကေလးငယ္ရဲ႕ မ်က္ႏွာႏုႏု....

.ထို႔ေနာက္ ခုတင္ ေဘးသို႔သြားကာ ကေလးငယ္ရဲ႕ မ်က္ႏွာေပၚက်ေနတဲ့ ဆံႏြယ္ေလးကို အသာသပ္တင္ေပးလိုက္ၿပီး မ်က္ႏွာေလးကို တစ္ခ်က္ေငးၾကည့္ကာ...

ကေလးငယ္ က သိပ္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတာပဲ သိပ္မဆိုးပါနဲ႔လားကြာ ကေလးရယ္.....

သိပ္ခ်စ္လို႔ ျမတ္ႏိုးလြန္းလို႔ ကေလးငယ္ေလးကို အရိပ္တၾကည့္ၾကည့္ ၾကည့္ေနတာပါ ကေလးငယ္ရယ္....

ကိုယ့္ရဲ႕ ကေလးငယ္က ဒါေတြကို သိမွသိပါေလစ....

ထို႔ေနာက္ နဖူးေလးကို တစ္ခ်က္နမ္းကာ ေရခ်ိဳးခန္းထဲသို႔ဝင္သြားေလသည္...

႐ုံးသြားဖို႔အတြက္ အကုန္ျပင္ၿပီးေတာ့ အခ်ိန္က ၇နာရီ....ထို႔ေနာက္ ကုတင္ေပၚက ကေလးငယ္ကို ႏိႈိးရန္ အနားသို႔သြားလိုက္ၿပီး..

ကေလး ကေလးငယ္ေလး ထေတာ့ဟုဆိုေတာ့

ကေလးငယ္က တအင္း အင္းႏွင့္ အိပ္ေရးမဝ ေသးတဲ့ပုံျဖင့္ထလာ႐ွာသည္...

ကေလး အခုမ်က္ႏွာသြားသစ္ ၿပီးရင္ မေန႔ညက ကိစၥ ကိုေျဖ႐ွင္းခ်က္ ေပးရမယ္ ကေလးငယ္ ကိုယ့္မွာအခ်ိန္မရိွဘူး....

၅မိနစ္ အတြင္း ထမင္းစားခန္းကို အေရာက္လာခဲ့ ကေလးငယ္....ဟုေျပာကာ ေအာက္ထပ္သို႔ ဆင္းသြားေလေတာ့သညိ...

အခန္းထဲမွ လုံးပုကေတာ့ ၅ မိနစ္နဲ႔ ဘယ္လိုၿပီးေအာင္လုပ္ရမွာလဲ s**t...

႐ွင္ ဒီထက္ပိုၿပီး ကို ႐ွင့္ကိုဒို႔က ဆန္႔က်င္ဦးမွာ ေစာင့္ၾကည့္လို႔ လာလီဆာ....😏

Please!Forgive me !Darling (Completed) Z+UWhere stories live. Discover now