Part.9

9.7K 510 45
                                    

ညက တစ္ညလုံး jenကို ဆက္ဆံထားေသာေၾကာင့္

liceတစ္ေယာက္ ေန႔လည္ ၁၂နာရီ ခန္႔ေရာက္မွ အခန္းတြင္းသို႔ ထိုးေဖာက္ဝင္ေရာက္လာေသာ

ေနေရာင္ျခည္ အပူရိွန္ေၾကာင့္ ႏိုးလာခဲ့ပါတယ္....

ထို႔ေနာက္ ကုတင္ေပၚတြင္ တစ္ကိုယ္လုံး

သူ႔အပိုင္ တံဆိပ္အျဖစ္ ႐ိုက္ႏွိပ္ထားၿပီး

လက္ကေလးမ်ားက ဆီးစပ္ကို နာက်င္စြာ

ကိုင္ထားၿပီး အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ jenကို တစ္ခ်က္ၾကည့္ကာ

Li**ေ႐ွ႕ဆက္ျဖစ္လာမယ့္ လုပ္ရက္ေတြအတြက္ ကိုယ့္ကို နာက်ည္းမုန္းတီးလို႔ မရဘူး ကေလးငယ္...

ဘာေၾကာင့္ဆို ကိုယ့္ကို အခုလို ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ခဲ့တဲ့ အဓိကတရားခံဟာ မင္းပဲျဖစ္ေနလို႔ေလ Ruby ရ....

သိပ္ျမတ္ႏိုးတဲ့အတြက္ အဆုံးစြန္ဆုံးအထိ နာက်င္မႈနဲ႔ အျပစ္ေတြကို ေခ်ဖ်က္မယ္ bae...

မင္းေလးႏိုးလာတဲ့အခါ မင္းအတြက္ လက္ေဆာင္အသစ္က ေစာင့္ႀကိဳေနမွာေပါ့ ကေလးရယ္....

အခုေတာ့ ေအးခ်မ္းစြာ အိပ္စက္လိုက္ပါ ကိုယ့္ရဲ႕ Rubyဟုဆိုကာ...

ေရခ်ိဳးခန္းထဲသို႔ ဝင္ကာ ကိုယ္လက္ သန္႔စင္ေနပါေတာ့သည္....

Liceတစ္ေယာက္ ကိုယ္လက္သန္႔စင္ၿပီးေတာ့ ဖုန္းကို ထုတ္ကာ Kဆီသို႔ ေခၚၿပီး Freddyကို ဖမ္းခိုင္းပါေတာ့သည္....

ထို႔ေနာက္ ခုတင္ေပၚမွာ အိပ္ေမာက်ေနတဲ့ ခ်စ္ရသူ ကေလးငယ္ မ်က္ႏွာႏုႏု ကို တစ္ခ်က္ၾကည့္ကာ...

Lice***အမွန္အတိုင္း ေျပာရရင္ ကိုယ့္ေၾကာင့္ ကေလးငယ္ကို မနာက်င္ေစခ်င္ဘူး....

ဒါေပမဲ့ ကေလးငယ္က ကိုယ့္အေပၚ သစၥာပ်က္ျပားမႈအတြက္ ေပးဆပ္ရတယ္မွတ္ပါ ကိုယ့္ရဲ႕ကေလးငယ္... ဟုေရရြတ္ကာ

သူမေလးႏိုးလာရင္ နာက်င္ေနမည္စိုးေသာေၾကာင့္ ေဆးေသတၱာထဲမွ အကိုက္အခဲေပ်ာက္ေဆးအခ်ိဳ႕ႏွင့္ ေရတစ္ခြက္ ထားေပးကာ jenႏိုးအလာကို laptopထုတ္ကာ အလုပ္မ်ားလုပ္ရင္းနဲ႔ ေစာင့္ေနပါေတာ့သည္...

တစ္နာရီခန္႔အၾကာမွာ jen တစ္ေယာက္ ႏိုးလာပါေတာ့သည္...

Jenလည္း ႏိုးလာလာခ်င္း ညက အျဖစ္အပ်က္မ်ားကို သတိရကာ ဆက္ကနဲ ထထိုင္လိုက္ေတာ့....

Please!Forgive me !Darling (Completed) Z+UWhere stories live. Discover now