Part.11

14.7K 527 34
                                    

ကိုရီးယားႏိုင္ငံရိွ¿ Tv Channal ေတြ Media ေတြမွာ hit အျဖစ္ဆုံး သတင္းအျဖစ္ DK Gp မွ CEO Freddy (ေခၚ ) Kwon woo Li ေဆးလြန္ကာ ေသဆုံးဟူေသာ သတင္းက Media ေပါင္းစုံရဲ႕ ေခါင္းႀကီးပိုင္း၌ ပါဝင္လာခဲ့ပါသည္....

Manoban စံအိမ္ရဲ႕ ဇနီးေမာင္ႏွံ ၏ အခန္းဟု ဆိုလို႔ရေသာ အခန္းထဲ၌ King size အိပ္ယာႀကီးေပၚတြင္ အပူအပင္ကင္းစြာ အိပ္စက္ေနေသာ jennieဟူေသာ အမ်ိဳးသမီးငယ္ေလးကေတာ့ ဘာမွမသိ႐ွာ...

At Jichu's home

မနက္ေစာေစာႏိုးေနေသာ jiက Liႏိုးလာလ်ွင္ အဆင္သင့္ စားနိုင္ရန္အတြက္ Liအႀကိဳက္ ေကာ္ဖီခါးခါးကို ႏွပ္ထားပါတယ္....

ေကာ္ဖီ ႏွပ္ထားခ်ိန္အတြင္းမွာ ဒီေန႔ထုတ္ သတင္းစာကို ဖတ္ဖတ္ခ်င္း ျမင္လိုက္ရေသာ သတင္းကိုၾကည့္ကာ လွပေသာ heart shape lipနဲ႔ လိုက္ဖက္စြာ ႏႈတ္ခမ္းေလးကို တြန္႔ခ်ိဳးစြာ ျပံဳးလိုက္ရင္း...

Ji**သိပ္ေတာ္တယ္ K အပိုလိုမရိွဘူး...

ဒါ Liအတြက္ chuရဲ႕ ပထမဆုံး လက္ေဆာင္ပါကြယ္...ကေလးငယ္ ႀကိဳက္မယ္လို႔ ေမ်ွာ္လင့္မိကြယ္....

ေကာ္ဖီႏွပ္ျခင္းကို ၁၅ မိနစ္ခန္႔ အခ်ိန္ယူၿပီးေသာအခါ Liကို ႏႈိးရန္ လုပ္ရပါေတာ့သည္.....

အိပ္ေပ်ာ္ေနေသာ Liကို ၾကည့္ကာ ပခုံးေလးကို အသာလႈပ္ကာ

Ji** ထေတာ့ Li မနက္စာစားၿပီး အိမ္ျပန္ရဦးမယ္မလားဟု သူမကဆိုေတာ့

မ်က္လုံး မပြင့္တပြင့္ႏွင့္ Liက

Li**အင္း....အခုထၿပီေနာ္ chu..

Ji**ထေတာ့ မ်က္ႏွာသြားသစ္ ေတာ့ ညစ္ပတ္အိုး...ေအာက္မွာ မနက္စာစားဖို႔ေစာင့္ေနမယ္ ဟုတ္ၿပီလား ဟုေအာ္ကာ အခန္းထဲမွ ထြက္သြားေလသည္...

Manoban စံအိမ္၌...

Jen တစ္ေယာက္ ႏိုးလာၿပီး သူမအတြက္ မနက္စာျပင္ဆင္ကာ စားၿပီးေတာ့ အပ်င္းေျပ ႐ုပ္ ႐ွင္ၾကည့္ရန္ TV ကိုဖြင့္လိုက္တဲ့အခါမွာ ေတြ႔လိုက္ရေသာ သတင္းေၾကာင့္...

ေခတၱ ဆြံ႔အ သြားကာ....ရင္ထဲမွ ဆို႔နင့္လာကာ

Jen**ဒီသတင္းက အမွန္မဟုတ္ဘူးမလား fred... မဟုတ္ဘူးလို႔ ဒို႔ကို ေျပာစမ္းပါ...ဟု ေသြး႐ူးေသြးတန္း ျဖင့္ freddy ထံသို႔ ဆက္လိုက္ေသာအခါ ကိုင္သူမဲ့ဖုန္းေလးက သူမကို ေလွာင္ေျပာင္ေနသေယါင္...

Please!Forgive me !Darling (Completed) Z+UWhere stories live. Discover now