The End

8.6K 276 16
                                    

.
.
.
.

Partေတြက အစဥ္တိုင္းမျဖစ္လို႔ ျပန္စီလိုက္တာဗ်....✌✌

Noti တက္သြားတဲ့အတြက္ေတာင္းပန္ပါတယ္ဗ

ပထမဆုံး ေျပာခ်င္တာ ကေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ficကို အစ အဆုံး ဖတ္ေပးၾကတဲ့ သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္ခ်င္းကို လိႈက္လွဲစြာ  ေက်းဇူးတင္ပါေၾကာင္း ပထမဦးစြာ ေျပာပါရေစ....

အမွန္ကေလ ကြၽန္ေတာ္ ဒီficကို Bonus ေရးေပးဖို႔ လုံးဝကို စိတ္ကူးမရိွပါဘူး ခင္ဗ်ာ...

ဇာတ္လမ္းစေရးကတည္းက ကြၽန္ေတာ္က Endingကို အရင္စဥ္းစားတက္သူပါ....ၿပီးမွ Final နဲ႔ကိုက္ေအာင္ ေရးတာပါ....

ခင္ဗ်ားတို႔ သတိထားမိမလားေတာ့ မသိဘူး Finalမွာ Liက ခ်စ္သလို jenကလည္း သူ႔ကို ျပန္ခ်စ္တယ္ဆိုတာကို သိသိလ်က္နဲ႔ ထားခဲ့တာကိုေလ.....

္ ခ်စ္ရသူ၂ဦး မွာ သူေရာကိုယ္ေရာ ခ်စ္ေပမဲ့ အမုန္းေတြမရိွဘဲ ခ်စ္ျခင္းေတြနဲ႔ ႏႈတ္ဆက္ထြက္ခြာၿပီး အကယ္၍ မ်ား ဖူးစာမွန္ရင္ ဘဝတစ္ေကြ႔မွာ ျပန္ဆုံၾကမယ္ (See u again)လို႔ ေျပာခ်င္တဲ့ သေဘာနဲ႔ သိမ္းလိုက္တာပါ...

သို႔ေပမဲ့ အခ်ိဳ႕ေသာ စကားလုံးေလးေတြ(မန႔္ေလးေတြ) က ကြၽန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ႀကီး ခံစားရတဲ့အတြက္ Bonus ေရးေပးရျခင္းျဖစ္ပါတယ္...

ေနာက္ၿပီး ကြၽန္ေတာ့္ Final partေလးရဲ႕ ဆိုလိုရင္းကို ေျပာျပခ်င္တဲ့ အတြက္ေရာေပါ့...

ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ....

၁၈.၈.၂၀၁၉(၁၂း၅၉)
#ေလးစားလ်က္👼



Unicode

.
.
.
.

Partတွေက အစဉ်တိုင်းမဖြစ်လို့ ပြန်စီလိုက်တာဗျ....✌✌

Noti တက်သွားတဲ့အတွက်တောင်းပန်ပါတယ်ဗျ

ပထမဆုံး ပြောချင်တာ ကတော့ ကျွန်တော့်ficကို အစ အဆုံး ဖတ်ပေးကြတဲ့ သူတစ်ဦးတစ်ယောက်ချင်းကို လှိုက်လှဲစွာ  ကျေးဇူးတင်ပါကြောင်း ပထမဦးစွာ ပြောပါရစေ....

အမှန်ကလေ ကျွန်တော် ဒီficကို Bonus ရေးပေးဖို့ လုံးဝကို စိတ်ကူးမရှိပါဘူး ခင်ဗျာ...

ဇာတ်လမ်းစရေးကတည်းက ကျွန်တော်က Endingကို အရင်စဉ်းစားတက်သူပါ....ပြီးမှ Final နဲ့ကိုက်အောင် ရေးတာပါ....

ခင်ဗျားတို့ သတိထားမိမလားတော့ မသိဘူး Finalမှာ Liက ချစ်သလို jenကလည်း သူ့ကို ပြန်ချစ်တယ်ဆိုတာကို သိသိလျက်နဲ့ ထားခဲ့တာကိုလေ.....

် ချစ်ရသူ၂ဦး မှာ သူရောကိုယ်ရော ချစ်ပေမဲ့ အမုန်းတွေမရှိဘဲ ချစ်ခြင်းတွေနဲ့ နှုတ်ဆက်ထွက်ခွာပြီး အကယ်၍ များ ဖူးစာမှန်ရင် ဘဝတစ်ကွေ့မှာ ပြန်ဆုံကြမယ် (See u again)လို့ ပြောချင်တဲ့ သဘောနဲ့ သိမ်းလိုက်တာပါ...

သို့ပေမဲ့ အချို့သော စကားလုံးလေးတွေ(မန့်လေးတွေ) က ကျွန်တော် တော်တော်ကြီး ခံစားရတဲ့အတွက် Bonus ရေးပေးရခြင်းဖြစ်ပါတယ်...

နောက်ပြီး ကျွန်တော့် Final partလေးရဲ့ ဆိုလိုရင်းကို ပြောပြချင်တဲ့ အတွက်ရောပေါ့...

ကျေးဇူးတင်ပါတယ် ခင်ဗျာ....

၁၈.၈.၂၀၁၉(၁၂း၅၉)
#လေးစားလျက်👼

Please!Forgive me !Darling (Completed) Z+UWhere stories live. Discover now