Part.14

8.9K 544 41
                                    

Lili's letter

သို႔
ခ်စ္ရပါေသာ ကေလးငယ္...

အင္း....စာက တစ္စုံတစ္ေယာက္ကို ေပးဖို႔အတြက္ တစ္ခါမွ မေရးဖူးတဲ့အတြက္ တစ္မ်ိဴ းေတာ့ တစ္မ်ိဳးႀကီးပဲ ကေလးရ ဟဲဟဲ...

အမွန္အတိုင္း ေျပာရရင္ေတာ့ ကိုယ္ကေလးငယ္ကို စီးပြားေရးအရ လက္ထပ္ခဲ့တာမဟုတ္ရပါဘူးကြာ...

ကေလးနဲ႔ ပထမဆုံးစေတြ႔တဲ့ ေန႔မွာတင္ ကိုယ္ရင္ခုန္ခဲ့တာလို႔ေျပာရင္ ကေလးက ယုံပါ့မလားေတာ့မသိ...

ကိုယ္ကေလးနဲ႔ စလက္ထပ္ပါၿပီဆိုတဲ့ေန႔ကတည္းကေပါ့ေလ ကိုယ့္မွာ စိတ္ကူးေလးတစ္ခုရိွခဲ့တယ္ ကေလးရ...

အခုကေတာ့ ေလထဲတိုက္ေဆာက္ခဲ့တဲ့ အေတြးငယ္အခ်ိဳ႕ပါပဲ....

ကိုယ္ကေလ ကေလးနဲ႔ေပ်ာ္ရႊင္တဲ့ မိသားစုေလးတစ္ခု တည္ေထာင္ခဲ့ခ်င္တာ ....

ကိုယ္ပင္ပန္းဝမ္းနည္းတဲ့ အခ်ိန္ေတြမွာ ကေလးငယ္ရဲ႕ ရင္ခြင္ငယ္ေလးထဲ ေခါင္းေလးတိုးဝင္ၿပီး ကိုယ့္ရဲ႕ ဝမ္းနည္းမႈ ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြကို ေဝမ်ွခ်င္တာ....

ဒါဟာ ကိုယ့္ရဲ႕ တစ္ဖတ္သက္ စိတ္ကူးေလးပါပဲ

ကိုယ္က ကေလးငယ္ကို ေငြနဲ႔ဝယ္ခဲ့တယ္ဆိုၿပီး အထင္လြဲခဲ့တယ္ထင္ပါ့

ေနာက္ၿပီး မိန္းကေလးခ်င္း ဆိုတဲ့အခ်က္က ကေလးငယ္ကို ပိုၿပီး ခံစားရခက္ေစတယ္နဲ႔တူပါရဲ႕....

ကေလးငယ္ရဲ႕ သေဘာဆနၵမပါဘဲ လုပ္ခဲ့မိတဲ့အျပဳအမူေတြအတြက္လည္း ကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ကေလးရယ္....

ကေလးက ကိုယ့္ရင္ခြင္မွာေနရတာ သိပ္ကို မြန္းၾကပ္တယ္ ထင္ပါ့...

ကိုယ္နဲ႔ဆို ကေလးငယ္က အျမဲတမ္း မႈန္ကုတ္ကုတ္နဲ့ရယ္...

ဒါေပမဲ့ ကိုယ္ကေလးငယ္ကို သိပ္ျမတ္ႏိုးတာကိုေတာ့ယုံေပးေနာ္....

ကိုယ္က broken familyက လာတဲ့ေကာင္ဆိုေတာ့ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ ကို ဘယ္လိုေဖာ္ျပရမလဲဆိုတာ ကိုယ္မသိခဲ့ဘူး ကေလးငယ္....

ကိုယ္သိတာက ကိုယ္မႀကိဳက္တဲ့အရာေတြကို အမိန္႔ေပးခိုင္းေစခ်င္း ဆိုတဲ့ အခ်က္သာ...

Please!Forgive me !Darling (Completed) Z+UWhere stories live. Discover now