Part.6

8.7K 537 46
                                    

Jen နဲ႔ Liceတို႔ အေျခအတင္ ရန္ျဖစ္ၿပီးတဲ့ေနာက္ jenက liceကို အရြဲ႔တိုက္တာမ်ားလာပါတယ္...

Liceကလည္း သူ႔ေဒါသအေၾကာင္း သူသိတဲ့အတြက္ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနတာ မ်ားပါတယ္...

ဒီလိုနဲ႔ liceတို႔ရဲ႕ အိမ္ေထာင္သက္ ၆ လျပည့္ ေန႔ ၂၃ ရက္ေန႔ကို ေရာက္လာပါတယ္....

Liceကေတာ့ အဲ့ေန႔အတြက္ ေသေသခ်ာခ်ာ ေလးကို ျပင္ဆင္ထားတာေပါ့...

ဘယ္ေလာက္ပဲ ကေလးငယ္ကို စိတ္ဆိုးပါေစ ကိုယ္က ပိုခ်စ္ရသူမို႔ အျပစ္မယူရက္ဘူးေလ....

စိတ္ထဲမွာ အဖုအထစ္ျဖစ္သြားရင္လည္း လြယ္လင့္တကူ ခြင့္လႊတ္တက္တဲ့သူမဟုတ္တဲ့ အတြက္ သူ႔ကိုယ္သူ ထိန္းတဲ့သေဘာလည္း ပါတာေပါ့ေလ....

Liceတို႔ရဲ႕ 6 months anni မေရာက္ခင္ ၁လ အလိုေလာက္မွာ Lice တစ္ေယာက္ US မွာ လက္ခြဲဖြင့္ထားတဲ့ Company မွာ ျပသာနာ ေပၚတာေၾကာင့္ ခရီးထြက္ဖို႔က အေၾကာင္းဖန္လာခဲ့ပါေတာ့တယ္....

Lice***အန္နာ ဒို႔ေတြရဲ႕ ဒီဇိုင္းေပါက္ၾကားသြားတဲ့ ကိစၥ ကဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ ဆိုတာကို ရေအာင္ စုံစမ္းပါ....

အတြင္းလူ ပါလားဆိုတာကိုလည္း သိေအာင္လုပ္ ၿပီးရင္ ဒို႔အတြက္ ေလယာဥ္ လက္မွတ္ ျဖတ္ထားလိုက္.....

မင္းက ဒီမွာ က်န္ခဲ့ၿပီးေတာ့ ဒီက ကိစၥ ေတြေရာ စုံစမ္းလို႔ ရသမ်ွေတြကို အခ်ိန္နဲ႔တစ္ေျပးညီ ဒို႔ကို အစီရင္ခံရမယ္....Ok..

အခု ညတြင္းခ်င္း လက္မွတ္လိုခ်င္တယ္ စီစဥ္ထားပါ....

အခုဒို႔ အိမ္ျပန္ၿပီး အဝတ္အစားနဲ႔ လိုအပ္တာေတြ သြားယူလိုက္ဦးမယ္...

စိတ္ခ်ပါရေစ အန္နာ...

အန္နာ***မမ စိတ္မပ်က္ေအာင္ အန္နာ အစြမ္းကုန္ ႀကိဳးစားပါ့မယ္ မမ...

Lice**ေကာင္းပါၿပီ....

ဟု ေျပာကာ သူမရဲ႕ ဒ႐ိုင္ဘာ ေမာင္းေပးေသာကားႏွင့္ အိမ္သို႔ျပန္ခဲ့ေတာ့သည္....

အိမ္အျပန္လမ္းမွာလည္း...

Li's mind
မသြားခင္ေလးေတာ့ ကေလးငယ္နဲ႔ ေတြ႔ရရင္ သိပ္ေကာင္းမယ္...မွာစရာရိွတာလည္း မွာရမွာေပါ့ေလ ဟူး....

Please!Forgive me !Darling (Completed) Z+UWhere stories live. Discover now