......
Liceရဲ႕စာကို ဖတ္ၿပီးသည့္အခ်ိန္မွ စ၍ jen တစ္ေယာက္ မစားႏိုင္မေသာက္ႏိုင္ႏွင့္ အိပ္ရာထဲလဲေနတာ တစ္ပတ္ခန္႔ ရိွေနေရာေပါ့...
Jiကေတာ့ လာၿပီး ေစာင့္ေပး႐ွာပါတယ္....
Jenကို သူ႔ရဲ႕ ညီမေလးအရင္းသဖြယ္ ေခ်ာ့တစ္ခါေျခာက္တစ္လွည့္ အမ်ိဳးမ်ိဴးျဖင့္ ထမင္း မဝင္ဝင္ေအာင္ ေကြၽးရပါတယ္.....
ခက္တာက Ireneနဲ႔ ညီအစ္မလားလို႔ ေမးစရာမလိုေအာင္ ေခါင္းမာလြန္းတာပါပဲ.....
Jenကို အရင္တုန္းက သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ ရဲ႕ အေၾကာင္းအရာအခ်ိဳ႕ကို ဖြင့္ေျပာျပေတာ့ jenက ငိုတယ္.....
ခက္ခဲခဲ့တယ္ rene နဲ႔ခ်စ္ေနစဥ္အေတာအတြင္း အတိုက္အခိုက္ေတြက သိပ္မ်ားလြန္းတယ္....
...တစ္ဖက္က ခ်စ္ရသူ တစ္ဖက္က အရြယ္နဲ႔မလိုက္ ခံစားခ်က္ေတြကို ၿမိဳသိပ္တက္လြန္းတဲ့ ကေလးငယ္ လီလီ.....
ကံၾကမၼာက သိပ္ကို ဆန္းၾကယ္လြန္းတယ္ လီလီကေတာ့ chu ေပ်ာ္ရာကို လုပ္ဆိုၿပီး အားေပး႐ွာတယ္ သို႔ေပမဲ့ reneရဲ႕ ဖခင္ဟာ ဒိဳ့ကိဳိလာ႐ွာၿပီး လမ္းခြဲေပးဖို႔ ေတာင္းဆိုပါသတဲ့...
မိဘေတြရဲ႕ ဥပကၡာျပဳ ခံရျခင္းဟာ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ နာက်င္ရတယ္ဆိုတာ chuကိုယ္တိုင္ခံစား ဖူးသည္မို႔ ခ်စ္ရသူကိုေတာ့ ကိုယ့္လို အျဖစ္မခံလိုပါ....
အဲ့တာေၾကာင့္ ကိုယ့္ရင္ကို အကြဲခံတာ ရင္နာနာနဲ႔သာ လမ္းခြဲေပးလိုက္ ပါေတာ့တယ္....
အျပစ္မရိွတဲ့ လီလီေလးကေတာ့ သူတြယ္တာရာ chuက သူ႔ကို ေရြးလို႔ သူတို႔၂ေယာက္ေဝးကြာခဲ့ရတယ္ ဟုဆို ကိုယ့္ကိုကိုယ္ အျပစ္တင္ကာေနတဲ့ကေလးေပါ့....
စသျဖင့္ ေ႐ွးေဟာင္းေႏွာင္းျဖစ္ေလးေတြ jenကို ျပန္ေျပာျပေတာ့ သိပ္ကို သေဘာက်႐ွာတာ....
အရင္တုန္းက အေၾကာင္းေတြ ျပန္ေျပာခိုင္းေတာ့အစားပုံမွန္စားမွ သူ႔ကို ေျပာျပမယ္ဟု ေျပာေတာ့မွ ထမင္းကို ပုံမွန္စားေသာ ဂ်ပုရယ္ပါ.....
Jenက အခုေနာက္ပိုင္း သူမရဲ႕အလုပ္ေတြကို ပုံမွန္ျပန္လုပ္လာတယ္....