Part.12

9.6K 512 38
                                    

Lice's pov

Freddy ရဲ႕ ေသဆုံး မႈ ျဖစ္ၿပီးကတည္းက ကေလးငယ္နဲ႔ ကြၽန္မတို႔ စကားမေျပာျဖစ္တာ မဟုတ္ဘူး မ်က္ႏွာခ်င္းမဆိုင္ျဖစ္တာ တစ္လ ခန္႔ရိွသြားပါၿပီ...

ကေလးငယ္က ဟိုေကာင့္ကို သိပ္ခ်စ္တယ္ ထင္ပါ့...

အခန္းေအာင္းၿပီး ငိုေနတာ သတိလစ္သြားတဲ့အထိ ပါပဲ...

တစ္ခါတစ္ေလဆို အဲ့ေကာင္ကို မနာျဖစ္မိတဲ့အထိပါပဲ...

ကေလးငယ္က သိပ္ခ်စ္လို႔ သိပ္ဆိုးလြန္းတယ္ ကိုယ့္အေပၚမွာ...

ကိုယ္က ခ်စ္ရသူဆိုေတာ့ သူမေလး ေနမေကာင္းျဖစ္မွာဆိုးလို႔ arjimaကို ေဝယ်ာစးဝစၥလုပ္ဖို႔ ျပန္ေခၚထားရပါတယ္...

ဒါေတြကို ကေလးငယ္မသိဘူး ကိုယ့္မွာ သူ႔မေလး မ်က္ႏွာ တစ္ခ်က္ညိဳးရင္ေတာင္ စိတ္ပူေနရတယ္ဆိုတာ....

သူမေလး သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ သြားေတြ႔မယ္ဆိုၿပီး ဟိုေကာင္နဲ႔ ေပ်ာ္ပါးေနတာကို ဘာမွမလုပ္ႏိုင္ဘဲ ထိုင္ၾကည့္ေနရတိုင္း ကိုယ့္ႏွလုံးသားေတြ အစိတ္စိတ္အႁမႊာျမြာ ကြဲေၾကေနခဲ့ရတယ္ဆိုတာ....

သိပ္ခ်စ္လို႔ ခ်ဳပ္ခ်ယ္မိတာ ကိုယ့္အတြက္ အျပစ္လို႔ဆိုမလား ကေလးငယ္....

ကိုယ္ကေလ အိမ္ေထာင္ေရးေဖာက္ျပန္တဲ့သူေတြဆို သိပ္မုန္းတာ...

ငယ္ငယ္က Appaက အျပင္မွာ မိန္းမေတြနဲ႔႐ႈပ္ၿပီး ျပန္လာတိုင္း ommaနဲ႔ ကေတာက္ကဆ ျဖစ္တာေတြ....

Ommaရဲ႕ေနာက္ဆုံးခ်ိန္မွာေတာင္ Appaက လာမေတြ႔ႏိုင္ဘဲ အျခားအမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္နဲ႔ ေပ်ာ္ပါးေနခဲ့တာေတြေၾကာင့္ ကိုယ္က သိပ္မုန္းတာ သိပ္ကို ရြံတာ ကေလးငယ္ရ....

မင္းသိလား...

ကိုယ္ေတာင္ မနမ္းရက္လို႔ တယုတယ ထိန္းသိမ္းခဲ့တဲ့ ႏႈတ္ခမ္းေလး ကို ဟိုေကာင္ကိုေဖာေဖာသီသီေတြေပးေနခဲ့တဲ့ မင္းဟာ သိပ္ရက္စက္တယ္ ကေလးငယ္....

အမွန္အတိုင္း နဲ႔ အ႐ိုးသားဆုံးဝန္ခံရရင္ ကိုယ္အရက္ေတြမူးခဲ့တဲ့ ည ကို ကိုယ္မလိုခ်င္ခဲ့ဘူး ကေလးငယ္....

ကေလးငယ္ ဆနၵရိွမွ အတူ ေနခ်င္ခဲ့တာ ကေလးရ....

အခုေတာ့ မင္းက ဟိုေကာင့္အတြက္က်ေတာ့ ဝမ္းနည္းပူေဆြးေပးၿပီး....

Please!Forgive me !Darling (Completed) Z+UWhere stories live. Discover now