Part.10

9.9K 498 27
                                    

Chu's pov

အမွန္တကယ္ဆို Chu USကျပန္ေရာက္တာ ၁လေလာက္ရိွပါၿပီ...

ဒါေပမဲ့ Liဆီကိုသာ မသြားျဖစ္တာပါ...ဒို႔ကိုေတြ႔ရင္ ကိုယ္တို႔၂ေယာက္ကြဲသြားက သူ႔ေၾကာင့္ပါဆိုၿပီး  သူ႔ကိုယ္သူ အျပစ္တင္ေနတဲ့ ကေလးရဲ႕ပုံကို မျမင္ခ်င္လို႔ပါ...

ဒါေပမဲ့ Kနဲ႔က အဆက္အသြယ္ အျမဲရိွေတာ့ ကေလးလုပ္ေနတဲ့ ကိစၥ ေတြကို ဒို႔က မသိမသာ Kနဲ႔လိုက္ၿပီးကူညီရတာေပါ့ေလ...

ဘာေၾကာင့္ဆို
ငယ္ငယ္ကတည္းက အရြယ္နဲ႔မလိုက္နာက်င္ခဲ့ရတဲ့ ကေလးမဟုတ္လား...

အဘိုးရဲ႕ စည္းကမ္းတင္းၾကပ္မႈေတြေအာက္မွာ အရြယ္နဲ႔မလိုက္ စာေတြေလ့လာရတယ္ ဘာသာစကားေတြသင္ယူရတယ္ အမ်ားသူငါ ကေလးေတြလို ေဆာ့ဖို႔ အခ်ိန္ေတာင္မရိွတဲ့ ကေလးမို႔....

ခ်စ္တာေတြကို ထုတ္မျပတက္သလို ခံစားခ်က္ေတြကို ၿမိဳသိပ္တက္တဲ့သူမို္႔ ဒို႔ကပဲသူ႔နားမွာအရိပ္တၾကည့္ၾကည့္နဲ႔ ေနကာ သူ႔အျပဳအမူေတြကို နားလည္တဲ့တစ္ေယာက္တည္းေသာသူမို႔ ကေလးက ဒို႔ကို သိပ္တြယ္တာ႐ွာတာ..

ေနာက္ၿပီးဒီေန႔က ေဒၚေလးရဲ႕ႏွစ္ပတ္လည္ေန႔မို႔ ကေလးရဲ႕အိမ္ကို အေျပးေလးသြားမိတာေပါ့...

ဒို႔ေရာက္သြားေတာ့ မ်က္လုံး ေတြအစ္ေနတဲ့ ကေလးနဲ႔ သူ႔ရဲ႕ဇနီးျဖစ္သူလို႔ ထင္ရတဲ့ ကေလးမကိုေတြ႔ပါတယ္...

Liဆိုသည္မွာ ကေလးတစ္ေယာက္က လိုခ်င္တာကို surprise တိုက္ခံတဲ့ကေလးႏွယ္ မ်က္လုံးကိုျပဴ းကာ ဒို႔ကိုၾကည့္ေနတာေၾကာင့္ ေနာက္ၿပီးသူတို႔ အိမ္ေထာင္ေရးအေျခေနကို သိခ်င္တာေၾကာင့္ Liကို ပထုတ္ကာ jennieကို

ဒို႔က Liရဲ႕ First loveပါဆိုၿပီး မိတ္ဆက္ကာ တစ္ရက္ငွါးခြင့္ေတာင္းေတာ့ liကိုနာက်ည္းရိပ္သမ္းကာ မေကာင္းတက္လို႔ေျပာတဲ့အေနနဲ႔

ရပါတယ္ ဟူေသာ တစ္ခြန္းသာ...

ကားေပၚေရာက္ေတာ့ ဒို႔က ကေလးကို

Ji***
ေမာင္...မေတြ႔ရတဲ့ႏွစ္ေတြမွာ ေမာင္က သိပ္ကို ခန္႔ညားလာတယ္...ဟု ခပ္ေနာက္ေနာက္ဆိုေတာ့ ကေလးက

အဆင္ေျပမေနဘူး chu...လြမ္းတယ္ သိပ္လြမ္းတယ္...

အမွတ္တရအနည္းငယ္သာ ရိွခဲ့ေပမယ့္ သိပ္သတိရတယ္ chu...ဟုေျပာကာ
ေဆြးရိပ္လြမ္းရိပ္သန္းေနတဲ့မ်က္ဝန္းညိဳေတြနဲ႔ အျပင္ဘက္ကိုေငးကာ ခပ္ေဆြးေဆြးဆိုလာတယ္....

Please!Forgive me !Darling (Completed) Z+UWhere stories live. Discover now